Fino su ga rastegli na papiru, makar je nominalno na subkompaktnoj platformi, širine i dužine ne fali.
Tri centa duži i pet centimetara širi od prošle generacije, 4,36 dužina, 1,83 širina.
Ali taj oblik kabine zavarava, pa mi na prvu djeluje manji i niži od prošlog C4, iako nije.
Osobno mi nije lijep, ali atraktivna je pojava, barem sada na početku karijere
Unutrašnjost u kabini je ugodno iznenađenje, prostor na razini prosječnog kompakta, ali morati će neki vlasnik starog C4 II to detaljnije usporediti. Materijali su dobri, djeluje kvalitetnije od npr. novog Golfa, barem meni, udobni sicevi (makar nisu fotelje ko u starijim generacijama). No tablu iza volana nemogu progutati, meni je to riješenje grozno... a s obzirom da je to dio unutrašnjosti koji se najčeše gleda - diskvalifikacija
Gepek kvadraturom solidan, ali oblik zadnjeg kraja limitira mogućnosti.
Cjenika ne nalazim u hrpi papira, nemam pojma dal sam ga izgubio ili ga nisam ni uzeo. Jedino se sjećam da je Feel hdi 130 automatik - 160tkn bez popusta.
Isti C5 Aircross je 230tkn po cjeniku. Zanimljivo, manji C3 Aircross ima automatiku tek u najvišoj Shine opremi, pa sa 10ks slabijim motorom košta 171tkn.
Benzinci 100, 130 i 155 ks, sve isti 1.2 mlinčeki. Dizel 110 i 130 ks.
Tri centa duži i pet centimetara širi od prošle generacije, 4,36 dužina, 1,83 širina.
Ali taj oblik kabine zavarava, pa mi na prvu djeluje manji i niži od prošlog C4, iako nije.
Osobno mi nije lijep, ali atraktivna je pojava, barem sada na početku karijere
Unutrašnjost u kabini je ugodno iznenađenje, prostor na razini prosječnog kompakta, ali morati će neki vlasnik starog C4 II to detaljnije usporediti. Materijali su dobri, djeluje kvalitetnije od npr. novog Golfa, barem meni, udobni sicevi (makar nisu fotelje ko u starijim generacijama). No tablu iza volana nemogu progutati, meni je to riješenje grozno... a s obzirom da je to dio unutrašnjosti koji se najčeše gleda - diskvalifikacija
Gepek kvadraturom solidan, ali oblik zadnjeg kraja limitira mogućnosti.
Cjenika ne nalazim u hrpi papira, nemam pojma dal sam ga izgubio ili ga nisam ni uzeo. Jedino se sjećam da je Feel hdi 130 automatik - 160tkn bez popusta.
Isti C5 Aircross je 230tkn po cjeniku. Zanimljivo, manji C3 Aircross ima automatiku tek u najvišoj Shine opremi, pa sa 10ks slabijim motorom košta 171tkn.
Benzinci 100, 130 i 155 ks, sve isti 1.2 mlinčeki. Dizel 110 i 130 ks.
Prilozi
-
113,6 KB Pregleda: 0
-
97,5 KB Pregleda: 0
-
192,4 KB Pregleda: 0
Posljednje uređivanje: