C4 III - stigao u salone (opća tema)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Retro je in, i ja bi bio sretan sa nečim na bazi ovoga... ali onaj ekrančić, ne hvala. Još ima ono pozadinsko osvjetljenje sa strane ko šta u Pevecu stave iza TVa u izlogu. Nije mi to to
 

zulufer

Active member
Onak na prvu mi izvana izgleda kao jeftina kopija Honde C-HR. Nisam se zapalio, stariji model mi je ljepši. Ali staromodniji sam i teško prihvaćam nove stvari... možda s vremenom promijenim mišljenje. Uz instrument tablu ni volan mi se ne sviđa ali takav je i u cactusu mislim....
 

diegos

Well-known member
Izvana mi je gadan nesto tipa onaj bmw x4 haha... Bar ovako na slikama... A ekran hmm, kao da su ga namjerno unakazili da bi imali sta upgrejdat kad izadje facelift... :)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ukusi su različiti. Meni je izvana auto top, ali da dajem 180k kn, onda ću, što Ivan kaže, nabaciti još nekoliko tisuća i uzeti radije C5 Aircross.
Ovaj ekrančić je dno dna. U kojoj smo godini? 1997.? Ovo s monokromatskm tetirsom je sasvim pogođena zafrkancija.
 

djuan

Active member
Ne kužim vas. Usporedbe sa c-hr? C4 je puno prozračniji i korisniji auto, udobniji, prostraniji... c-hr je zapravo beskoristan.
X4? 😁
Ok, x4 je jedini gadniji od x6 i nema veze s novim c4.
Iznutra - ekran ko ekran, i dalje izgleda bolje od bilo kojeg krampwagena.
Meni je dobar.
 

bbozak

Active member
Citroen se skroz pogubio s tim C4 modelima.

Unutar dve godine:
Izbace novi C4 spacetourer (picasso) koji izgleda ko redizajn starog.
Ukinu C4.
Izbace C4 cactus koji ne liči na C4 spacetourer nego veći C3 aircross.
Izbace novi C4 koji ne liči ni na C4 spacetourer ni na C4 cactus.

Priznajem, fan sam Audijevih "jedan auto i sto veličina" sistema :)

Btw dobro mi zgleda ovaj novi C4, sam mi se čini da će sljedeće godine izbacit neki novi C4 airkaktuscross koji neće ličiti ni na što iz C4 game.
 

markan1000

Well-known member
Pa i jesi se malo pogubio :)
Nije to baš tako besmisleno kako si ti prezentirao. U principu, C4 je bio samo C4 i on je neko vrijeme bio ukinut. Paralelno s C4 II je neko vrijeme u ponudi bio i Cactus, koji se od njega razlikovao upravo tim dodatkom u nazivu, Cactus.
Cactus je sad izbačen, a novi C4 III je zapravo nasljednik C4 II.
Picasso/Spacetourer je uvijek označavao veći model u gami, i u slučaju C3, i u slučaju C4.

Iznutra - ekran ko ekran, i dalje izgleda bolje od bilo kojeg krampwagena.
I ja volim Citroene, i nisam ljubitelj VW, ali ova izjava je debelo navijačka.
Središnji ekran u T-Roc-u, koji je nekakav konkurent C4 III, je ipak klasu iznad. A digitalna kontrolna tabla, dostupna u malo višoj opremi, je dvije klase iznad.
vw-t-roc-2.0-tdi.jpg
 

bbozak

Active member
Privatno, moram priznat (da žena ne čuje) da mi se sviđaju praktična rješenja u Škodama, ono - male stvari, kišobran u vratima, kvačica za parkirnu kartu, držači za čaše u kojima čaša ne ispada i slično.... Imam dojam da je masa tih automobila dizajnirana od strane ljudi koji uopće ne provode vrijeme u autu, ne guraju novčanik u neki pretinac, ne pune mobitel, ne stave kovanice sa strane, ne voze po noći i slično...

Evo Berlingo duga svjetla. Da bi blicnuo, moraš razvit tehniku "na pol" povlačenja ručice. Dok brate imaš "krampwagen" đe gurneš na Karaveli ručku napred i upališ duga svjetla, a povlačenjem blicaš, jednostavno i praktično, da ne kažem ovo paljenje maglenki, zašto je Mazda iz 1997. imala odvojeno prednje i zadnje maglenke, a novi auto ima sekvencijalno paljenje PREDNJE pa zadnje, što ako se vozim po autoputu i ne želim prednje maglenke, nego samo zadnje, da me bolje uoče vozila koja dolaze većom brzinom... Ispričavam se na krađi teme.

Jel sad C4 segamega tourer ide isto u redizajn s ovom novom prednjom njuškom i dal kaktus C4 misle zadržat ili ne?
 

Franz

Well-known member
što ako se vozim po autoputu i ne želim prednje maglenke, nego samo zadnje
Zadnju moraš gasiti čim ti netko iza tebe vozi i ne smiješ je koristiti kada magle nema, a prednje imaš radi svoje bolje vidljivosti, a ne uočljivosti. Tako da ima logike, jer ako imaš potrebu za stražnjom maglenkom, sasvim sigurno ti trebaju i prednje. ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jel sad C4 segamega tourer ide isto u redizajn s ovom novom prednjom njuškom i dal kaktus C4 misle zadržat ili ne?
Za ST se nezna ništa, a Kaktus je bio planska zakrpa... to je odradio, sumnjam da će dobivati nasljednika. Sada mu praktički tri modela konkuriraju unutar iste marke
 

markan1000

Well-known member
Privatno, moram priznat (da žena ne čuje) da mi se sviđaju praktična rješenja u Škodama, ono - male stvari, kišobran u vratima, kvačica za parkirnu kartu, držači za čaše u kojima čaša ne ispada i slično
Škoda je praktičan auto, bez dileme. Ali istovremeno u Škodu u pretinac u vratima ne možeš nagurati bocu od 0,5l, dok bi ja u C4 II za duži put u taj pretinac stavio bocu od 1,5l + tobicu preko ramena. Činjenica je da su držači/postolja za čaše u Citroenu kriminal, ali mi se isto tako još nikad nije ništa prolilo. Hoću reći, u nečem je bolja Škoda, u nečem Citroen, ali u konačnici je sve ovisno o tome što tebi osobno više odgovara.
Evo recimo i ovo paljenje dugih svjetala, to guranje ručice prema naprijed meni totalno neprirodno. Činjenica je da je teško blicnuti u Citroenu, ali blicam svake prijestupne, a duga svjetla palim/gasim često, i meni odgovara ovako kako je posloženo.
Priključci kabela (USB, AUX) u Picassu, teško opisivi horor. To je moguće izvesti jedino po vedrom danu, naravno parkiran sa strane. U vožnji nema Boga da to izvedeš.
Odosmo malo od teme
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Pa i jesi se malo pogubio :)
Nije to baš tako besmisleno kako si ti prezentirao. U principu, C4 je bio samo C4 i on je neko vrijeme bio ukinut. Paralelno s C4 II je neko vrijeme u ponudi bio i Cactus, koji se od njega razlikovao upravo tim dodatkom u nazivu, Cactus.
Cactus je sad izbačen, a novi C4 III je zapravo nasljednik C4 II.
Picasso/Spacetourer je uvijek označavao veći model u gami, i u slučaju C3, i u slučaju C4.


I ja volim Citroene, i nisam ljubitelj VW, ali ova izjava je debelo navijačka.
Središnji ekran u T-Roc-u, koji je nekakav konkurent C4 III, je ipak klasu iznad. A digitalna kontrolna tabla, dostupna u malo višoj opremi, je dvije klase iznad.
Pogledajte privitak 2819
Samo usput sam zapazil na fotki: T-Roc + Extra FM = 💘
 

Milosh

Test
što ako se vozim po autoputu i ne želim prednje maglenke, nego samo zadnje, da me bolje uoče vozila koja dolaze većom brzinom
Isto razmišljamo. Zato sam ja na bivšem Focusu zamijenio redoslijed paljenja.


Zadnju moraš gasiti čim ti netko iza tebe vozi i ne smiješ je koristiti kada magle nema, a prednje imaš radi svoje bolje vidljivosti, a ne uočljivosti. Tako da ima logike, jer ako imaš potrebu za stražnjom maglenkom, sasvim sigurno ti trebaju i prednje. ;)
Potpuno drugačije razmišljam. Meni su prednje maglenke potpuno nepotrebne, i drago mi je što ih moj trenutni auto nema (stvarno iskreno kažem). Nepotrebne su mi jer su beskorisne. Kad god sam vozio auto po magli, vidljivost nije ništa bolja sa maglenkama nego bez njih. Jeste bolja ali samo u prvih 5-6 metara ispred auta, a to mi ne igra ulogu. To vidim i sa običnim svjetilima. Za bilo šta dalje, što je bitno u vožnji, ništa ne pomažu. A navozao sam se po magli i previše.

S druge strane, smatram da su zadnje maglenke jako bitne za sigurnost. Zato i ne postoji auto, koliko ja znam, bez zadnje maglenke. Ja ih inače uvijek koristim kada po kiši vozim na autoputu. Trag iza auta a mokrom autoputu, od sitnih kapljica je jako dugačak i neprovidan, a svjetlo zadnje maglenke se odlično probija kroz njega. Tamo gdje auta jure i moguće da neko naleti na tebe, maglenka itekako znači.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh