dinko1981
Well-known member
Retro je in, sta mi znamo sta ljudi vole
Prilozi
-
39,4 KB Pregleda: 0
to je tetris. Ima i zmijica, nju igraš tako da volan vrtiš.Jel to photoshop ili šta?
I ja volim Citroene, i nisam ljubitelj VW, ali ova izjava je debelo navijačka.Iznutra - ekran ko ekran, i dalje izgleda bolje od bilo kojeg krampwagena.
Zadnju moraš gasiti čim ti netko iza tebe vozi i ne smiješ je koristiti kada magle nema, a prednje imaš radi svoje bolje vidljivosti, a ne uočljivosti. Tako da ima logike, jer ako imaš potrebu za stražnjom maglenkom, sasvim sigurno ti trebaju i prednje.što ako se vozim po autoputu i ne želim prednje maglenke, nego samo zadnje
Za ST se nezna ništa, a Kaktus je bio planska zakrpa... to je odradio, sumnjam da će dobivati nasljednika. Sada mu praktički tri modela konkuriraju unutar iste markeJel sad C4 segamega tourer ide isto u redizajn s ovom novom prednjom njuškom i dal kaktus C4 misle zadržat ili ne?
Škoda je praktičan auto, bez dileme. Ali istovremeno u Škodu u pretinac u vratima ne možeš nagurati bocu od 0,5l, dok bi ja u C4 II za duži put u taj pretinac stavio bocu od 1,5l + tobicu preko ramena. Činjenica je da su držači/postolja za čaše u Citroenu kriminal, ali mi se isto tako još nikad nije ništa prolilo. Hoću reći, u nečem je bolja Škoda, u nečem Citroen, ali u konačnici je sve ovisno o tome što tebi osobno više odgovara.Privatno, moram priznat (da žena ne čuje) da mi se sviđaju praktična rješenja u Škodama, ono - male stvari, kišobran u vratima, kvačica za parkirnu kartu, držači za čaše u kojima čaša ne ispada i slično
Samo usput sam zapazil na fotki: T-Roc + Extra FM =Pa i jesi se malo pogubio
Nije to baš tako besmisleno kako si ti prezentirao. U principu, C4 je bio samo C4 i on je neko vrijeme bio ukinut. Paralelno s C4 II je neko vrijeme u ponudi bio i Cactus, koji se od njega razlikovao upravo tim dodatkom u nazivu, Cactus.
Cactus je sad izbačen, a novi C4 III je zapravo nasljednik C4 II.
Picasso/Spacetourer je uvijek označavao veći model u gami, i u slučaju C3, i u slučaju C4.
I ja volim Citroene, i nisam ljubitelj VW, ali ova izjava je debelo navijačka.
Središnji ekran u T-Roc-u, koji je nekakav konkurent C4 III, je ipak klasu iznad. A digitalna kontrolna tabla, dostupna u malo višoj opremi, je dvije klase iznad.
Pogledajte privitak 2819
Isto razmišljamo. Zato sam ja na bivšem Focusu zamijenio redoslijed paljenja.što ako se vozim po autoputu i ne želim prednje maglenke, nego samo zadnje, da me bolje uoče vozila koja dolaze većom brzinom
Potpuno drugačije razmišljam. Meni su prednje maglenke potpuno nepotrebne, i drago mi je što ih moj trenutni auto nema (stvarno iskreno kažem). Nepotrebne su mi jer su beskorisne. Kad god sam vozio auto po magli, vidljivost nije ništa bolja sa maglenkama nego bez njih. Jeste bolja ali samo u prvih 5-6 metara ispred auta, a to mi ne igra ulogu. To vidim i sa običnim svjetilima. Za bilo šta dalje, što je bitno u vožnji, ništa ne pomažu. A navozao sam se po magli i previše.Zadnju moraš gasiti čim ti netko iza tebe vozi i ne smiješ je koristiti kada magle nema, a prednje imaš radi svoje bolje vidljivosti, a ne uočljivosti. Tako da ima logike, jer ako imaš potrebu za stražnjom maglenkom, sasvim sigurno ti trebaju i prednje.