C4 III - stigao u salone (opća tema)

Cutac

Prèkaroš
Evo Berlingo duga svjetla. Da bi blicnuo, moraš razvit tehniku "na pol" povlačenja ručice.
Meni je to fantastično riješeno. Puno bolje nego blic sebi, a duga od mene. Ovako samo potegnem i eto dugih, a ne da upalim duga i onda ne mogu dohvatiti da upalim žmigu :D

A prednje maglenke su mi jednom bile jako bitne. Magluština u Gorskom Kotaru je bila tolika da sa kratkim svjetlima nisi mogao voziti. Sa pozicijom i maglenkama je vidljivost bila bolja nego sa kratkima. Gmizili su svi 20 na sat autocestom, ali sa kratkima si vidio doslovno samo maglu/zid.
Plus što, ako nema maglenki, u šta da gurnem žute žarulje? :D
 

Pavel

Lepi™
Ali istovremeno u Škodu u pretinac u vratima ne možeš nagurati bocu od 0,5l
Točno, pretinac je hlađen kao i onaj ispod suvozačevog sjedala što mi je otkriće, no sam pretinac je malen. Papiri od Škode + osiguranje + kasko i to je to. Prednost je što su otvori u vratima i naprijed i iza dovoljno veliki za boce i stvarno ima puno tih pretinaca ali suvozačev je doista malen.

Iznutra - ekran ko ekran, i dalje izgleda bolje od bilo kojeg krampwagena.
Hejters gona hejt.. Evo ti par fotki ekrana i virtual cockpita s krampwagena

Virtual - Stop Engine
Virtual - Standard
Virtual - Sport
Virtual - Safety Systems Monitoring
Virtual - Extended Info
 

Pavel

Lepi™
Da, imao je monokromatski digitalni display. Daleko od virtual cockpita kakvog imaju VW grupa, BMW, Mercedes i drugi. No to uopće nije poanta. Poanta je da je i taj tvoj Picasso 2013 imao bolju rezolucijo od C4 III koji je u prodaji 8 godina poslije. 6" VGA display je kriminal i žalosno je da ga uopće nude u bilo kojem modelu. Takvo što ni na Daciji ne očekujem.
 

markan1000

Well-known member
Da, imao je monokromatski digitalni display
Šališ se, tebi se Citroen stvarno nešto zamjerio ili? Jbg, znam da C5 baš nije imao takvih varijanti, ali činjenica je da je gornji display u Picassu stvarno dobar. I to još od 2013. godine
Osim ovog prikaza kojeg je djuan poslao, može se izabrati još dvije teme za prikaz, barem je tako na starijim modelima kao što je moj iz 2013. Koliko znam, noviji imaju još i poboljšane teme. Ugl, u 2013. je još postojala ova tema:
tema.jpg
tema2.jpg
i ova, koju osobno ja najviše koristim jer mi je najdiskretnija
tema3.jpg

Da se vratimo na temu, nismo ovdje prokometirali i jednu definitivno pozitivnu stvar, a to je da su napokon u neki model ubacili i jedan malo "moćniji" benzinac, od 155 KS. A i u C5 AC su završila dva snažnija motora, benzinac i dizel od 180 KS.
 

pokra89

Well-known member
Taj monokromatski, o čemu Pavel Pavel priča, u Picassu je meni baš fora. Iako je monokromatski, ima dosta načina podešavanja, pa ne izgleda toliko zastarjelo u odnosu na VW-ov. Recimo, kad staviš prikaz ovako, baš je nekako fora, gore dash, dolje forumIMG_20210205_235727.jpg

A može i ovako, gore dash, dolje genijalna izjava za anale
IMG_20210205_235818.jpg

a može i ovako, gore forum, dolje genijalna izjava za anale
IMG_20210206_000624.jpg
a može i ovako, da se dobro vidi. Iako je monokromatski, mislim da zadovoljava potrebu.
IMG_20210205_235837.jpg

Još kad se na tom monkromarskom ukaže slika sa zadnje kamere ili ne daj Bože s 3d prikaza ptičje perspektive, pa to ni na šta ne liči. Šteta što nije trokromatski. Ili četverokromatski. Ili, zamislite, da je virtual cockpit, uuuu, e tada bi moćno bio. Živio fauve!
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Da, xenon koji se zakreću lijevo-desno pri motanju volana. Zašto pitaš?
Onda razumin da su ti maglenke nepotrebne. Jer kod fiksnog fara maglenka je noću bogomdana za vožnju serpentinama i oštrim zavojima. Kako okrećeš volan, tako pali livu-desnu. Točno taj dio koji ti fali lipo osvjetli.
 

djuan

Active member
Idemo još malo o monokromatskim zaslonima u Citroenu. U vrijeme dok je Citroen to imao, VW, Audi, BMW i slični su vjerovali u kazaljke. Onda je Audi to iskopirao od Citroena (kao i mnogi drugi proizvođači) i odjednom smo postali bogatiji za "napredak kroz tehniku" digitalni kokpit. I to od proizvođača koji je u vrijeme najnaprednijeg automobila (žabe naravno iliti Citroen DS) proizvodio automobile sa lisnatim oprugama. U to vrijeme se nije zvao Audi već DKW.
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Jel vi znate znacenje rijeci mono i chroma?


Zakretanje farova i maglenke nisu usporedivi. Zakretanje farova ne pomaze kod manevara po parkingu i sl., a maglenke ne pomazu u zavojima pri voznji. Razlicita im je namjena, jedno ne moze zamijeniti drugo, bar meni.
 

pokra89

Well-known member
Mono znači da nije stereo, a chroma znači krom, tj kemijski element. Što će reći da je to kemijski element koji nije stereo.
Jesam dobro?
 

Cutac

Prèkaroš
Bingo!

Ne može biti monokromatski ako ima više od jedne boje. Monokromatski ekrani su oni kakve ja imam u autima, ne ovo što vi imate.
 

djuan

Active member
Danas sam vidio novi C4 uživo, u salonu. Auto izgleda MRAK. Zadnji kraj koji na slikama izgleda neobično je uživo odličan. Baš su pogodili s dizajnom.
 

Pavel

Lepi™
Šališ se, tebi se Citroen stvarno nešto zamjerio ili? Jbg, znam da C5 baš nije imao takvih varijanti, ali činjenica je da je gornji display u Picassu stvarno dobar. I to još od 2013. godine
Nije mi se uopće zamjerio, vidio sam par Picassa i nisam osobno nikad vidio ovakav display. Vidio sam klasične monokromatske (ono što ja imam recimo u C5 na središnjoj konzoli (gdje u jačim paketima ide navigacija). Tako da evo, posipam se pepelom. Nisam znao za ovaj digitalni display od Picassa.

I dalje to ni najmanje ne mijenja činjenicu da je digitalni display u C4 III kriminalno loše i užasne kvalitete. Evo osobno, ovaj na slikama iz Picassa je daleko bolji od ovoga što su oni bacili.

U vrijeme dok je Citroen to imao, VW, Audi, BMW i slični su vjerovali u kazaljke. Onda je Audi to iskopirao od Citroena (kao i mnogi drugi proizvođači) i odjednom smo postali bogatiji za "napredak kroz tehniku" digitalni kokpit.
Debelo prije Citroena je to predstavio Lexus, pa Toyota, pa Honda..Ako ćemo već ići o tome tko je od koga što "iskopirao"..

Ja se posipam pepelom, moje isprike ali neda mi se ulaziti u fanatične rasprave i srat po bilo kojem koncernu. Nisam fan Audija ali "napredak kroz tehniku" ima skroz drugo značenje.
 

Cutac

Prèkaroš
Znači u pikasu nije taj mono, već ovaj virtual kokpit?
Tako je, samo što nema fensi naziv.
LCD ekran kao na TV-u, laptopu, mobitelu, monitoru, ...

Jedna jedina pozitivna stvar tih digitalnih "instrumenata" je navigacija, poželjno Maps. Sve drugo je gimmick i šminka.

I dalje su najbolji instrumenti koje sam vidio, na A3 8V. Crna pozadina, bijelo osvjeljenje i mali info ekran sa prikazom brzine, crna pozadina, bijeli font.

Virtual cockpit je smrt po noći i kad želiš nešto brzo škicnuti.
 

markan1000

Well-known member
Ja se posipam pepelom, moje isprike ali neda mi se ulaziti u fanatične rasprave i srat po bilo kojem koncernu.
Sve pet, pa ne moraš se posipati pepelom. Ma nisu to fanatične rasprave, mislim da nitko ovdje nije toliko lud da tvrdi da je Citroen najbolja, najinovativnija i najavangardnija marka auta na svijetu. Nažalost, daleko je od toga i puni su nelogičnosti. Eto kad pogledaš taj ekran u Picassu koji se ugrađivao još 2013. i stvarno je vau (i koji je btw imao u početnim serijama velikih problema s otkazivanjem, što je i mene koštalo 5.000 kn, a već je prije toga bio mijenjan u garanciji), i kad taj ekran usporediš s nekim njihovim kasnijim uradcima, onda se misliš što je s njima. ja sam već prije rekao da je kokpit u T-Rocu npr. neusporedivo bolji nego u novom C4.
Namjera je, barem meni, bila reći da su neke marke bolje ili naprednije u nekim stvarima, neke u drugim, i da je sve stvar osobnih prioriteta tko će te bolje pogoditi. Meni su Citroeni iz nekog razloga dragi pa imam dva u kući, imao sam i prije jednog, a planiram ih i i dalje kupovati. ali znam da nisu najbolji na svijetu. I moj trenutni Picasso ima pun k. aljkavosti u sklapanju i kvaliteti, ali istovremeno osjećaj vožnje u njemu je krasan i zato mi je svakako bio favorit u odnosu na npr. Tourana.
Virtual cockpit je smrt po noći i kad želiš nešto brzo škicnuti.
Zato u Picassu i imaš tipku na volanu s kojom isključiš 80% prikaza za noćnu vožnju po autoputu. Super stvar, često je koristim, pogotovo po kiši ili magli. A ovo za brzo škicanje stoji, navigiranje kroz te fensi ekrane je baš igra živaca i nikad se ne navikneš na to.
 
Na vrh