C4 Picasso slabo vuče

matija456

New member
Pozdrav!
Imam Grand C4 Picasso 2.0 HDi 2007. godište sa 117000 prijeđenih kilometara. Prije otprilike mjesec dana se pojavila lampica i upozorenje Antipolution faulty za što su u servisu rekli da je FAP filter zaštopan, nakon što su ga spojili na kompjuter. Auto sam propuhao, greška se sama poništila, ali se ponovo pojavila nakon 2 tjedna, a prošli tjedan se pojavio i još jedan problem, a to je da auto slabije vuče, kao da ima 80-90KS otprilike. E sad mene zanima da li je to zbog FAP filtera? Frend koji ima auto salon rekao je da je gotovo siguran da je zbog njega, jer je on imo nekoliko auta sa takvim problemom i da je samo dao očistit FAP filter ili je znao par puta kupiti aditiv za čišćenje dizel motora i da je auto odma bolje išao. Koliko sam pročitao kolegi Brands Hatch je upravo pomoglo čišćenje sa STP aditivom za dizel motore. Filter goriva je promijenjen prije par tjedana na redovnom servisu, uključujući i ostale filtere i ulje. Samo me strah da se ne bi sada još više FAP filter začepio, a kolko sam čuo novi FAP filter je skup ko vrag. Da li je možda pametnije prije aditiva zagrijati dobro FAP filter na otvorenoj cesti da izgori sve u njemu i eventualno se opet zgasi lampica? Hvala na odgovorima!
 

XSARA VTS

Member
Nisam siguran da te nebi zavukao bezveze ali postoji riješenje a to je da auto voziš u određenom stupnju prijenosa i na određenim okretajima neznam koliko točno i onda ti on izbaci valjda svu čađ i ostale nakupine kad postigne neku određenu temperaturu u datoj brzini e sad znam da pričam sve to rekla kazala ali jedan moj kolega radi u jednom ovlaštenom servisu i kaže da je to normalan postupak kod dci i jtd dizelaša pa ti malo pitaj jeli to moguće na hdi-u meni frend kaže da oni to rade i da je to normalno i govori mi da vidiš iza sebe oblak crnila da je to strašno i da ne dodaju nikakve aditive nego jednostavno poslije toga auto radi normalno i bez greške. Eto drage volje bi ti ponudio potpune odgovore ali više od toga neznam ako ne riješiš problem mogu ja malo pitat kako točno treba napraviti taj postupak.
 

Konrad

New member
Motor mora bit zagrijan, razina goriva minimalno 1/4, mora bit dovoljno aditiva u spremniku...

Tebi mozda senzor nevalja, mozda nema aditiva, mozda pumpa aditiva ne radi...ja neznam koliko je pametno sipati aditive u spremnik jer on sam ubacuje aditiv u gorivo...

Moze se preko dijagnostike radit prisilna regeneracija
 

brezC4

New member
a ona caka voziti brže od 60km/h (vjerojatno u 3. brzini) nekoliko minuta pa se pokrene regeneracija, odnosno čišćenje? piše u uputama tako.
 

Konrad

New member
Ako je jako zacepljen nista od tog, to pomaze kad izbaci poruku; risk of particle filter clogging...

Njemu mozda nema aditiva ili nesto drugo nevalja...da se javio mogli smo vec dogovorit da dode do mene i rijesimo problem
 

matija456

New member
Nije još ništa rješeno, nisam imao vremena, mislio sam sutra otići do servisa da ga spoje i vide jel baca što drugo osim ove greške za FAP. Moguće je da senzor zeza. Uglavnom večeras sam išao od Sesveta do West Gate-a, nekih 25 minuta po obilaznici i držao ga između 3000-4000 okretaja u nadi da će se barem pročistit FAP filter i zgasit greška, ali ništa od toga, a auto i dalje isto vuče, tj. ne vuče.

Koliko sam uspio pročitati na razno raznim stranim forumima, može biti bilo što, a auto vuče slabije jer je u "safe" modu.

išao sam danas na servis, spojio ga je na kompjuter i izgleda da je otišao senzor diferencijalnog tlaka ispuha i to senzor iza FAP filtera, za što su mi u Auto Luki rekli da je FAP filter začepljen, a zapravo nije mogao dobro mjeriti razliku tlaka jer radi samo senzor ispred FAP filtera. Aditiva ima dovoljno još za nekih 50 000km. Baca još par greškica, al ništa strašno, sve će se riješit u utorak jer moram na put u subotu. Auto je sad u "safe" modu, što znači da koristi backup program i radi bez turbine, zaobilazi turbinu i zbog toga auto ne vuče kak spada. Hvala svima na pomoći, javim se kad sve bude rješeno. :)
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
Jedan je senzor na koji idu 2 crijeva i on mjeri razliku izmedu ulaznog i izlaznog tlaka, standardni problem na tom motoru
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
izgleda da je otišao senzor diferencijalnog tlaka ispuha i to senzor iza FAP filtera
Z tim filterom više sranja neg kaj ima koristi od njega. Da nema tehničkog i tih provera ja bi ga hitil van iz auta, dal reprogramirati komp i vozil se z birgom manje. Kad čitaš ove probleme oko FAPA ispada da ti faktično nikad nemreš znati kad bu ti FAP podmetnul nogu. :)
 

Konrad

New member
kod dizela se zasad samo gleda zacrnjenje pa je samo problem ako bude auto previse dimio na eko testu bez FAP filtera
 

Marko

Well-known member
Izlazi Haso sa kamijonom na auto-put a njemu će ti Mujo:
- "F-f-f-f-f-furaj."
Drugi dan ponovo izlazi a Mujo će ponovo:
- "F-f-f-f-furaj."
Treći dan izlazi a Mujo će: "f-f", a Haso krene, kad će ti Mujo:
- "FAP HEBO TE BOG!"

(Mujo je mucao)


ROFL
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
kod dizela se zasad samo gleda zacrnjenje pa je samo problem ako bude auto previse dimio na eko testu bez FAP filtera
znači morem ga probati zvaditi?
kaj misliš dal bi mi to ovi u "ovlaštenom" servisu hteli to napraviti il bum moral negde sastrane?
plašim se ići kod nekoga ovak, jer sam čul da treba i komp prekodirati kad se makne FAP radi nekih senzora tlaka i kaj ja znam.
 

Konrad

New member
mozes ga fizicki maknut ali onda treba obavezno softverski promijenu napravit u racunalu motora jer ce bacat greske
 
Na vrh