Pozdrav!
Imam Grand C4 Picasso 2.0 HDi 2007. godište sa 117000 prijeđenih kilometara. Prije otprilike mjesec dana se pojavila lampica i upozorenje Antipolution faulty za što su u servisu rekli da je FAP filter zaštopan, nakon što su ga spojili na kompjuter. Auto sam propuhao, greška se sama poništila, ali se ponovo pojavila nakon 2 tjedna, a prošli tjedan se pojavio i još jedan problem, a to je da auto slabije vuče, kao da ima 80-90KS otprilike. E sad mene zanima da li je to zbog FAP filtera? Frend koji ima auto salon rekao je da je gotovo siguran da je zbog njega, jer je on imo nekoliko auta sa takvim problemom i da je samo dao očistit FAP filter ili je znao par puta kupiti aditiv za čišćenje dizel motora i da je auto odma bolje išao. Koliko sam pročitao kolegi Brands Hatch je upravo pomoglo čišćenje sa STP aditivom za dizel motore. Filter goriva je promijenjen prije par tjedana na redovnom servisu, uključujući i ostale filtere i ulje. Samo me strah da se ne bi sada još više FAP filter začepio, a kolko sam čuo novi FAP filter je skup ko vrag. Da li je možda pametnije prije aditiva zagrijati dobro FAP filter na otvorenoj cesti da izgori sve u njemu i eventualno se opet zgasi lampica? Hvala na odgovorima!
Imam Grand C4 Picasso 2.0 HDi 2007. godište sa 117000 prijeđenih kilometara. Prije otprilike mjesec dana se pojavila lampica i upozorenje Antipolution faulty za što su u servisu rekli da je FAP filter zaštopan, nakon što su ga spojili na kompjuter. Auto sam propuhao, greška se sama poništila, ali se ponovo pojavila nakon 2 tjedna, a prošli tjedan se pojavio i još jedan problem, a to je da auto slabije vuče, kao da ima 80-90KS otprilike. E sad mene zanima da li je to zbog FAP filtera? Frend koji ima auto salon rekao je da je gotovo siguran da je zbog njega, jer je on imo nekoliko auta sa takvim problemom i da je samo dao očistit FAP filter ili je znao par puta kupiti aditiv za čišćenje dizel motora i da je auto odma bolje išao. Koliko sam pročitao kolegi Brands Hatch je upravo pomoglo čišćenje sa STP aditivom za dizel motore. Filter goriva je promijenjen prije par tjedana na redovnom servisu, uključujući i ostale filtere i ulje. Samo me strah da se ne bi sada još više FAP filter začepio, a kolko sam čuo novi FAP filter je skup ko vrag. Da li je možda pametnije prije aditiva zagrijati dobro FAP filter na otvorenoj cesti da izgori sve u njemu i eventualno se opet zgasi lampica? Hvala na odgovorima!