Pozdrav svima!
Brat je nedavno od starog naslijedio C4 1.4 benzinac iz 2005. (3-vrata) koji je do sada prešao 23.000 km.
Što bi bi sve trebalo provjeriti i promijeniti na idućem servisu, obzirom da se do sada radilo samo redivito servisiranje - promjena ulja/filtera?
Kako je auto do sada napravio samo 23.000 km zanima me treba li ove godine raditi zamjenu zupčastog remena?
Auto ima i par kvarova koje bi željeli servisirati, pa me zanima koji bi im mogao biti uzrok i koliko bi koštao popravak:
Kada je auto hladan zna se dogoditi da se prilikom kretanja počne gušiti - ne toliko jako da se motor ugasi, ali je osjetno da u tim trenutcima gubi snagu. Ovo traje samo 2-3 minute nakon što ga se upali, dok kasnije vozi bez problema.
Kada se na ključu pritisne centralno otključavanje, prtljažnik se sam otvori (baš otvori ne samo odključa) te ga se poslije mora ručno zatvoriti.
Uz otvaranje prtljažnika na par sekundi uključi se i stražnji brisač.
Evo, to je sve. Nadam se da netko zna odgovore na ova pitanja!
lp
--
luka
Brat je nedavno od starog naslijedio C4 1.4 benzinac iz 2005. (3-vrata) koji je do sada prešao 23.000 km.
Što bi bi sve trebalo provjeriti i promijeniti na idućem servisu, obzirom da se do sada radilo samo redivito servisiranje - promjena ulja/filtera?
Kako je auto do sada napravio samo 23.000 km zanima me treba li ove godine raditi zamjenu zupčastog remena?
Auto ima i par kvarova koje bi željeli servisirati, pa me zanima koji bi im mogao biti uzrok i koliko bi koštao popravak:
Kada je auto hladan zna se dogoditi da se prilikom kretanja počne gušiti - ne toliko jako da se motor ugasi, ali je osjetno da u tim trenutcima gubi snagu. Ovo traje samo 2-3 minute nakon što ga se upali, dok kasnije vozi bez problema.
Kada se na ključu pritisne centralno otključavanje, prtljažnik se sam otvori (baš otvori ne samo odključa) te ga se poslije mora ručno zatvoriti.
Uz otvaranje prtljažnika na par sekundi uključi se i stražnji brisač.
Evo, to je sve. Nadam se da netko zna odgovore na ova pitanja!
lp
--
luka