Kruške i jabuke ta rasprava između klasičnog i hidro ... jedina poveznica im je da drže auto na zemlji, jedan i drugi ...
... ako je sa hidro ovjesom sve ispravno, on je san, brod na mirnom moru ... ali, ako te krenu kvarovi, može ti postati noćna mora ... naravno, statistički gledano kvarovi su u izrazito malom broju, ali popravci su složeni, ponekad ih je teško identificirati, jer je cijeli sustav izuzetno kompleksan ... ode jedan senzor, i imaš neupotrebljiv ovjes ... ode ECU od ovjesa, ista priča ... gdje su tu još mehanički dijelovi, kugle i "amortizeri" ... koji isto mogu otići, obično nenajavljeno ... da sam imao mogućnost kvalitetnog odabira (identičan auto, motor + oprema + cijena), uzeo bih hidro ovjes, pa kud puklo ... ali, pregrmio sam to, i mogu reći da je i sa klasičnim više nego udoban ... moj prethodni auto je bila '98 Xsara 1.9TD, 3 vrata ... dobar autić, ali ovo moje je nešto sasvim drugo po udobnosti ...
Treba uzeti u obzir i da je aktualni C5 sa hidro ovjesom tvrđi od C5 druge generacije, iz razloga jer su ga htjeli približiti zapadnom tržištu ... zato se i nude oba ovjesa (nekad je to bilo uvjetovano samo slabim motorom) ... ostaje svakom pojedincu da isproba razliku, i to ne par krugova po ulici, nego, 200 km, kad bi bilo moguće, po lokalnim cestama ... po autoputu bude i Formula 1 udobna ...