C5 2.2-200hp vs 3.0 240hp

mtkalcevic

New member
Pozdrav,
odluka je pala da si nabavim rabljenog C5 iz DE starog do 3 godine i sa čim manjom kilometražom. Našao sam ih par gore te se sad dvoumim između ova dva motora.
Na jednoj strani 2.2 200hp a na drugoj 3.0 240hp
Ima li netko iskustva s njima i koji bi bilo bolje izabrati?
 

Automatic

Well-known member
Biraš između 6 i četiri cilindra.6 mirniji rad i tiši motor te jači ali i skuplje održavanje te malo veća potrošnja,sigurno jača oprema.4 cilindra nešto jeftiniji .Probaj jednog i drugog pa buš videl razliku i razmisli za potrošnju .NAjbolje da sam vidiš kak se koji ponaša i sa kojim si zadovoljniji
 

mtkalcevic

New member
E tu je malo problem kod probne vožnje, nijedan dealer u Zagrebu i okolici nema 3.0, a ovaj 2.2 je isto teško za nabaviti i probati. Zvao sam ih dosta, čak sam mislio i rent-a-car ali nula bodova. Svi nude onaj 163ks sa automatskim mjenjačem.
Ima li ko na forumu takav motor?
 

HAL9000

New member
U HR se oupće ne nudi više 3.0 za C5 ,zato nema ni za probu, najbolje je izbor 2.2 HDI , puno manje troši, perfomanse skoro iste, V6 HDI ti je na 12-13 litara po Zagrebu, 2.2 nije preko 8.
 
Imam C5 3.0 240hp i mogu ti potvrditi da je potrošnja skoro 12l po Zagrebu (meni kaže 11.7 kad se vozim samo po Zg). Srećom, a zato sam ga i uzeo, radim dosta kilometara na otvorenoj cesti te je to negdje 8.3 na 100km. Dakle, istina je da troši i ako je to problem, a vjerujem da bi mogao biti jer je većini to problem, onda je i moja preporuka da uzmeš "slabiji" motor. Slabiji u navodnike, jer je taj više nego dovoljan za vožnju po gradu.
Što se tice održavanja, imao sam par stvari koje sam odradio u ovlaštenom servisu, i za sada su cijene ok, barem u usporedbi s #$%$%# Lanciom koju sam prije vozio i gdje je sve bilo skoro pa duplo skuplje?! A kažu da su dijelovi citroena skupi?

No dobro, da ne ispadne da sam nezadovoljan sa 3.0. Nisam nezadovoljan, dapače! Taj osjećaj od 240 konjića kad ga malo stisneš je također nešto o čemu treba razmisliti ako je to ono čemu možda težiš. U mojoj situaciji jači motor na otvorenoj cesti je sasvim ok odabir.
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Mislim da bi (što se potrošnje tiče) bolji odabir bio 2.2, pa onda eventualno kasnije pojačan sa boljim chip-om ili remap-om ... ja sam isto bio blizu jednom 3.0 V6 kada sam kupovao svoj (240 konja je 240 konja kako god okreneš, zeroone zna to jako dobro), ali, budimo realni, za gradsku vožnju, to ne možeš previše iskoristiti, a cijene goriva kod nas nisu ni približno kao u Emiratima
 

vborovic

C5 modifikator
Kruške i jabuke ta rasprava između klasičnog i hidro ... jedina poveznica im je da drže auto na zemlji, jedan i drugi ... :D ... ako je sa hidro ovjesom sve ispravno, on je san, brod na mirnom moru ... ali, ako te krenu kvarovi, može ti postati noćna mora ... naravno, statistički gledano kvarovi su u izrazito malom broju, ali popravci su složeni, ponekad ih je teško identificirati, jer je cijeli sustav izuzetno kompleksan ... ode jedan senzor, i imaš neupotrebljiv ovjes ... ode ECU od ovjesa, ista priča ... gdje su tu još mehanički dijelovi, kugle i "amortizeri" ... koji isto mogu otići, obično nenajavljeno ... da sam imao mogućnost kvalitetnog odabira (identičan auto, motor + oprema + cijena), uzeo bih hidro ovjes, pa kud puklo ... ali, pregrmio sam to, i mogu reći da je i sa klasičnim više nego udoban ... moj prethodni auto je bila '98 Xsara 1.9TD, 3 vrata ... dobar autić, ali ovo moje je nešto sasvim drugo po udobnosti ...

Treba uzeti u obzir i da je aktualni C5 sa hidro ovjesom tvrđi od C5 druge generacije, iz razloga jer su ga htjeli približiti zapadnom tržištu ... zato se i nude oba ovjesa (nekad je to bilo uvjetovano samo slabim motorom) ... ostaje svakom pojedincu da isproba razliku, i to ne par krugova po ulici, nego, 200 km, kad bi bilo moguće, po lokalnim cestama ... po autoputu bude i Formula 1 udobna ...
 
Na vrh