C5 2.2 HDi 16v negdje kaplje ulje

scarabeus

New member
Zelim kupiti Citroen C5 2.2 HDi 16v 2002 godiste. Vozio sam ga u ovlasteni servis na pregled, pored vise sitnica, kazu da ima dosta ulja oko akumulatora i u anlaseru. Ne kazu sta je, jer im je placen samo pregled :rolleyes:
Zna li mi netko reci sto bi to moglo biti? Bar orijentaciono.

Unaprijed Vam zahvaljujem
 

madmac

Member
Zelim kupiti Citroen C5 2.2 HDi 16v 2002 godiste. Vozio sam ga u ovlasteni servis na pregled, pored vise sitnica, kazu da ima dosta ulja oko akumulatora i u anlaseru. Ne kazu sta je, jer im je placen samo pregled :rolleyes:
Zna li mi netko reci sto bi to moglo biti? Bar orijentaciono.

Unaprijed Vam zahvaljujem
Pozdrav !

Nemoj se ljutiti al ovaj tvoj post stvarno nema smisla niti imalo logike :(

Kažeš da si vozio auto u ovlašteni servis na pregled i onda oni tebi ne žele reći šta je..... pa dobro kakav je to pregled ????:shock: Jel to bio pregled tekućina za špricanje stakla i ostalih tekućina po autu, šta si ti uopće platio ???
I onda na kraju svega dođeš na forum sa konstatacijom da ima dosta ulja oko akumulatora i anlasera i tražiš odgovor šta bi to moglo biti ?
Pa kak misliš da bi ti mogli pomoći čak i orjentaciono ? Za sad kristalnu kuglu nemamo:hm: ko zna možda je nabavimo za ovakve slučajeve !
Moja preporuka je da ponovo odeš u nekakav servis i pregledaš to i normalno da ti kažu koji je problem !

Još jednom se nadam da se nisi naljutio ! :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Nemoj se ljutiti al ovaj tvoj post stvarno nema smisla niti imalo logike

Kažeš da si vozio auto u ovlašteni servis na pregled i onda oni tebi ne žele reći šta je.
Uobičajena praksa vani kod takvih vrsta pregleda koji su u različitim cjenovnim razredima i prema cijeni obuhvaćaju različit opseg pregleda.

Isto tako su mogli ustanoviti da kočnice ne isporučuju dovoljno kočione sile, ali neće ulaziti u razloge, jer to zahtijeva više vremena, a vrijeme je novac.
 

scarabeus

New member
Zivim u Budimpesti i tu su pregledali automobil. Pretpostavljao sam da iskusan majstor moze znati na cemu pusta ulje, ako ga ima bas na tim mjestima. Sve probleme su rekli, ali uzroke problema ne. Kazu, ako budu popravljali, tad ce znati tocno sta je. Priznacu vam i ja sam ocekivao vise za 12.200,- Ft. (1€=294,-Ft.)

U svakom slucaju se svima zahvaljujem, mada ocekujem neku iskusnu, strucnu osobu koja mi orijentacino moze nabrojati uzroke pustanja ulja bas na tom mjestu.
Pozdrav

PS. Fotografiju, na zalost, ne mogu prikaciti, jer auto jos nisam kupio. Volio bih prvo znati moze li to biti veliki problem.
C5 2.2 HDi 16V Ful extra, sa kozom, 2002 godiste, presao 240.000 km. Provjereno nikad udaran (originalna farba), motor odlicno vuce, kazu da ima problem sa FAP-om i vec pomenuto kapanje ulja, vizualno u odlicnom stanju, 699.000,- Ft Da li je to puno, ili ne?
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Pozdrav Pešti :D

Sorry,al oni su tebi naplatili cca 42€ za šta ? :shock:
Za tu lovu su ti bar trebali "orijentaciono" reći odakle curi ulje,koji je mogući kvar i koliko bi popravak koštao :whistling:
Dalje ti navode problem FAP filtera..kakav problem ? Fali aditiva ? Zaštopan ? Dal ga je moguće regenerirat il treba zamjena ??

To su sve pitanja na koja su ti trebali dat odgovor s obzirom na cijenu "vrlo stručnog" pregleda :doh:

Što se cijene tiče,to iznosi negdje cca 2400 €,jel tako ? Za tu godinu i auto te klase,i više nego dobra cijena :whistling:
Kod nas se cijene kreću za takav auto,od 3-5 t €..

Prvo i osnovno,moraš saznat koliko bi te izašlo saniranje navedenih nedostataka,pa onda stavit računicu na papir :cool:
 

Konrad

New member
ako hoces iskren savjet, bjezi od tog auta, ti motori su ne bas sjajni, hidraulika prve generacije tj prva linija C5 ima problem sa sklopom crijeva za napajanje prednjeg desnog teleskopa i regulatora prednjeg kraja, cijeli bunt crijeva se mijenja...

vakum crijeva su vec losa pa ces imat problema s gubljenjem vakuma, padom snage itd...

straznje kocione celjusti se s vremenom i kilometrazom iskrive, pa ih treba skidati (problem I i II serije), brusiti i sloziti nazad, inace straznje kocnice cvile ko lude...celjusti su aluminijske, vijke je prilicno zeznuto izvaditi (iz iskustva kazem)

fap sistem...tu se mijenja racunalo aditiva, zna se dogoditi da u spremniku aditiva od starosti se napravi prekid instalacije plovka ili pumpe pa nece raditi regeneracije, spremnik ti je zaljepljen, kad ga rastavis jednom curit ce ti aditiv kasnije...
 

scarabeus

New member
Priznajem, laik sam, ali ne znam zasto bi curilo kad postoje dobri silikoni koji mogu sanirati svako curenje?
Koliko kostaju ta crijeva?
Hvala ti puno. Potrebno mi je i ovakvih odgovora, da malo "prikocim". Volio bih da mi neko potvrdi, ili demantuje ovo, vrlo crno misljenje. "Strucnjaci" iz Citroenovog servisa kazu da su mu donji postroj i hidraulika dobri.
 

Dalibor

Dado Tornado
C5 prve serije, posebno prvih godina, imao je neke serijske greške koje su više ili manje pogađale sve modele, ali radi se o autu starom 10+ godina i isplati se zaviriti u servisnu knjižicu i proučiti auto jer ako su stvari koje su trebale biti promjenjene (koje je Tec napisao) zaista promjenjene, možeš dobiti pouzdaniji auto od nekog mlađeg, a i imaš materijala za rušiti cijenu pa prilikom kupnje kažeš kako je C5 tih godina ovo ili ono (kako Tec piše)...
 

scarabeus

New member
Servis je radjen u zvanicnom servisu do predjenih 180.000 km. Nisam gledao sta je radjeno, ali, po mom misljenju, ako je imao te probleme, do 180.000 kilometara su se morali pojaviti i biti otklonjeni. Provjericu servisnu knjizicu sutra.
Hvala ti na sugestijama.

Imam jos jedno pitanje. Ja sam malo cudan kad je automobil u pitanju i volim da je sve, bas sve na svom mjestu i da radi. Neke lampice na kontrolnij tabli mu ne rade. Da li ih je tesko zamjeniti?
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
kod citroena ne smiješ gledati lampice nego moraš pičiti po gasu, a lampice su važne kod forda, vw i ostalih božićnih drvaca...

ALI, iskoristi lampice da skineš cijenu... spomeneš da je to komplicirano za popraviti, da tko zna gdje kvar, da ti je sada to dodatni trošak i vrijeme, da ovo da ono, samo da smanjiš cijenu...
 

Konrad

New member
ja nikad nisam mijenjao lampice na instrument ploci tog auta tako da i neznam tocno ali mislim da se nedaju samo tako zamijenit...

Priznajem, laik sam, ali ne znam zasto bi curilo kad postoje dobri silikoni koji mogu sanirati svako curenje?
Koliko kostaju ta crijeva?
Hvala ti puno. Potrebno mi je i ovakvih odgovora, da malo "prikocim". Volio bih da mi neko potvrdi, ili demantuje ovo, vrlo crno misljenje. "Strucnjaci" iz Citroenovog servisa kazu da su mu donji postroj i hidraulika dobri.
crijeva za tlak hidraulike nemozes ti slozit silikonom...
 

scarabeus

New member
ja nikad nisam mijenjao lampice na instrument ploci tog auta tako da i neznam tocno ali mislim da se nedaju samo tako zamijenit...



crijeva za tlak hidraulike nemozes ti slozit silikonom...
Da, za crijeva znam da se ne mogu silikonom, nisam bas toliki laik :( Mislio sam na spremnik aditiva, "ako se jednom otvori, kasnije curi"

Interesuje me koja je cijena zamjena kriticnih crijeva? Danas moram odluciti kupujem li ovo C5-icu, ili ne.
 

Marko

Well-known member
Što se cijene tiče,to iznosi negdje cca 2400 €,jel tako ? Za tu godinu i auto te klase,i više nego dobra cijena
Kod nas se cijene kreću za takav auto,od 3-5 t €..

Prvo i osnovno,moraš saznat koliko bi te izašlo saniranje navedenih nedostataka,pa onda stavit računicu na papir
Potpisujem napisano...
Stavi na papir eventualno sređivanje nedostataka - stavi najskuplju pretpostavku i s tim ideš na posljedenje vijećanje i na spuštanje cijene! Sretno!
 

jurapz

New member
ako hoces iskren savjet, bjezi od tog auta, ti motori su ne bas sjajni, hidraulika prve generacije tj prva linija C5 ima problem sa sklopom crijeva za napajanje prednjeg desnog teleskopa i regulatora prednjeg kraja, cijeli bunt crijeva se mijenja...

vakum crijeva su vec losa pa ces imat problema s gubljenjem vakuma, padom snage itd...

straznje kocione celjusti se s vremenom i kilometrazom iskrive, pa ih treba skidati (problem I i II serije), brusiti i sloziti nazad, inace straznje kocnice cvile ko lude...celjusti su aluminijske, vijke je prilicno zeznuto izvaditi (iz iskustva kazem)

fap sistem...tu se mijenja racunalo aditiva, zna se dogoditi da u spremniku aditiva od starosti se napravi prekid instalacije plovka ili pumpe pa nece raditi regeneracije, spremnik ti je zaljepljen, kad ga rastavis jednom curit ce ti aditiv kasnije...

Zašto odmah takav odgovor, svaki auto ima svojih mana tako i c5 ima poneku, ako ti je teško nakon 200000km izdvojiti 100 eura za hidrauliku mislim stvarno, niti si pitao koji je ovjes h3 ili h3+, da se zna o čemu se priča nego odmah blatiti auto, jedino u toj priči 2.2hdi nije najsretnija kombinacija ali c5 je odličan auto:whistling:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
prva linija C5 ima problem sa sklopom crijeva za napajanje prednjeg desnog teleskopa i regulatora prednjeg kraja, cijeli bunt crijeva se mijenja
I to ode na 200+ tkm. Relativno jeftina investicija nakon tolike kilometraže u odnosu na komfor.

straznje kocione celjusti se s vremenom i kilometrazom iskrive, pa ih treba skidati (problem I i II serije), brusiti i sloziti nazad, inace straznje kocnice cvile ko lude...celjusti su aluminijske
OK,slažem se, to je iritantno u tri PM. Cijelo susjedstvo je znalo dok sam dolazio kući.

Relativno jeftin popravak.

fap sistem...tu se mijenja racunalo aditiva, zna se dogoditi da u spremniku aditiva od starosti se napravi prekid instalacije plovka ili pumpe pa nece raditi regeneracije, spremnik ti je zaljepljen, kad ga rastavis jednom curit ce ti aditiv kasnije...
S ovim nisam imao iskustva.

2.2 HDi 16v
2.0 HDi bio bi moj izbor.
 

Konrad

New member
Zašto odmah takav odgovor, svaki auto ima svojih mana tako i c5 ima poneku, ako ti je teško nakon 200000km izdvojiti 100 eura za hidrauliku mislim stvarno, niti si pitao koji je ovjes h3 ili h3+, da se zna o čemu se priča nego odmah blatiti auto, jedino u toj priči 2.2hdi nije najsretnija kombinacija ali c5 je odličan auto:whistling:
kakvih 200 000, sretan si ako izdrze upola toliko, ali jbg to je hidraulicar
 

R C5

New member
kod mene na 50tkm procurilo desno naprijed i na 55tkm krepala pumpa FAP aditiva, pa je radila, pa sad opet ne radi :)
 

jurapz

New member
Opet jel se odnosi na hidroaktiv 3 ili hidroaktiv 3+ pošto su drugačija crijeva napajanja, bar se to jednostavno rješava, sta kada procuri amortizer na 20000km nikom ništa, sestri na fiesti riknula oba zadnja amortizera na 50000km i nikom ništa, ali da ode kugla ili neko crijevo odmah problem do neba iako je jeftiniji i jednostavniji popravak
 
Na vrh