Pozdrav svima na forumu!
Imam problem sa starim C5 prve generacije prije redizajna (07/2004) sa motorom 2.0 Hdi (oznaka RHZ cini mi se) sa 80 kW. Naime, motor nakon paljenja radi jako grubo sa neugodnim vibracijama i zvukom. Prilikom ubrzavanja gotovo da trokira izmedu 1500 i 2200 o/min. Situacija se poboljša nakon što motor postigne radnu temperaturu. Sa paljenjem i gašenjem nema nikakvih problema. Prošle godine sam mu zamijenio o-ringove na regulatoru tlaka visokotlačne pumpe jer se znalo dogoditi da se odbije ugasiti nakon okretanja ključa kao i da ne ubrzava ravnomjerno. Ta intervencija je čini mi se riješila te probleme međutim od tada je počeo malo grublje raditi što je kulminiralo znatnim pogoršanjem tijekom ovog ljeta. Još da napomenem da sam u procesu nabave Lexia dijagnostike te se nadam da cu se uspjeti povezati sa automobilom za tjedan dana. Ima li itko sličnih iskustava?
Unaprijed zahvaljujem
Imam problem sa starim C5 prve generacije prije redizajna (07/2004) sa motorom 2.0 Hdi (oznaka RHZ cini mi se) sa 80 kW. Naime, motor nakon paljenja radi jako grubo sa neugodnim vibracijama i zvukom. Prilikom ubrzavanja gotovo da trokira izmedu 1500 i 2200 o/min. Situacija se poboljša nakon što motor postigne radnu temperaturu. Sa paljenjem i gašenjem nema nikakvih problema. Prošle godine sam mu zamijenio o-ringove na regulatoru tlaka visokotlačne pumpe jer se znalo dogoditi da se odbije ugasiti nakon okretanja ključa kao i da ne ubrzava ravnomjerno. Ta intervencija je čini mi se riješila te probleme međutim od tada je počeo malo grublje raditi što je kulminiralo znatnim pogoršanjem tijekom ovog ljeta. Još da napomenem da sam u procesu nabave Lexia dijagnostike te se nadam da cu se uspjeti povezati sa automobilom za tjedan dana. Ima li itko sličnih iskustava?
Unaprijed zahvaljujem