Evo da napokon javim kako je prošlo.
Kape su promijenjene. I osjeti se na volanu da je auto stabilniji i čvršći u zavoju. Bolje grize zavoj. I življe mijenja smjer. Meni je dosta trošio vanjske i unutarnji rubove guma unatoč ispravnim selenima i geometriji. Pa ćemo sada vidjeti kako će se taj dio ponašati.
Udobnost i buka su ostali isti. Malo je bolje dok prelazim ležeće jer sam prije baš morao pažljivo ciljati. Znalo se dogoditi bučni udarac kod ekstenzije na desnoj strani. Pretpostavljam da je to bilo jer jer desni cilindar imao cca 2 cm kraći dostupan hod.
Mislim da se promjena isplatila.
Kada sam prepilio ovu najlošiju kapu, ne vidi se baš neko propadanje gume. Niti da se strusila niti da ju je pojeo lds, na što sam sumnjao.
Ove uzdužne crte su od flekserice. Guma knap stoji na metalu.
Dok recimo kod XM-a to izgleda puno dramatičnije, i vidi se odvajanje gume od metala.
