C5 nije više bagatela

Automatic

Well-known member
Ajde da dignemo malo cijene za citroena c5 jer vjerujem da vrijedi barem ko ostali auti tih godišta(bmw,opel,mercedes).Smatram da c 5 ne zaostaje ni u kojoj točki kvalitete za ostalim markama već je puno bolji.Trebamo dignut cijene a ne poklanjat aute.Tako ćemo ostaviti prostora za xm i ostale aute da postignu neku realnu cijenu.Jer ovak radimo gluposti ne možemo svoj auto dati jeftino jer je dobar a opet nemože biti ni u istoj cijeni ko auto 7 god. mlađi.Počnimo cijenit svoje automobile i pojačajmo brend.Jednostavno kad nebude više c5 po maloj cijeni prodavat će se za veću.Žalosno da se c5 HDI 2003 god nudi ispod 3000 eura a regan godinu dana ,nove gume,servisiran itd....-ZA te pare dobijete raz...eban ,bmw 97 god spreman za otpad.Vjerujte svako ko je probao bmw ili nešto drugo a poslije citra odlučit će se za citra pa i ako je u cijeni dotičnih.Ovak ljudi misle da c5 i nije nešto a ovi su marka.Možemo i mi napravit marku tako da ne poklanjamo aute.90% ljudi misli ako je skuplji da je bolji,jer ako kupi auto za male pare i to dobar auto nemre se susjedu pohvalit da ima pilu , jer nema cijenu.Mislim da je C5 pila u odnosu na ostale aute .Gledam omege tih godišta cijene i po 5-6 tisuća eura a za ostale da ne govorim.Dignimo cijene i dokažimo da citro može stajat uz bok ostalima (po kvaliteti već odavno dokazano),a sad i po cijenama i da ga ljudi kupuju.Naravno trebat će određeno vrijeme ali moglo bi proć.Ja svojeg ne prodajem da ne ispadne da si dižem cijenu ali neće biti jeftin jednog dana.Želim samo da ljudi koji imaju xm i slične dobiju barem realnu cijenu za svoj auto.
 

Mrèela

New member
Ja moj auto cenim ,održavam. Ne pada mi na pamet da ga prodam ,jer ga cenim onoliko koliko realno vredi,a vredi kao i auti koje je Automatic pobrojao. Negde sam pročitao da to ''posebni''ljudi voze,ima tu i istine.:D Meni je moj C5 više nego neki tamo auto koji služi da se prebaciš od tačke A do tačke B :D
 

deda

New member
Ne možeš tu ništa,ako ga želiš ili moraš prodati,moraš ga dati za onoliko kolko ti netko da.Nije samo kod nas rabljenih niska,tako je svugdje.
 

La Marche

Iskreni optimist
Vidiš, Automatiče,
Meni nije jasno zašto se i na ovom forumu često komentira otprilike:

Pregorila mi žarulja - Citroen je drek, struže mi disk - Citroen je drek, zuji mi mjenjač - Citroen je drek.

Da li netko za Mercedes kaže:

Pregorila mi žarulja - Mercedes je drek, struže mi disk - Mercedes je drek, zuji mi mjenjač - Mercedes je drek. Aha, na mercedesu se to ne događa?



Dok je tako i na ovom forumu, neće sigurno biti bolje na drugima. A to bi tek bio prvi korak u maratonu stvaranja povjerenja u firmu.
 

Damaj

Active member
Kao kupcu pašu mi niže cijene, ovo gore navedeno može biti samo razmišljanje prodavača. Kud ćeš bolje, znaš da kupuješ kvalitetu a cijena niska. No realnost je da su današnji auti daleko od nekadašnje kvalitete, novi su skupi jer imaju tonu opreme, ali kako je ta oprema daleko ispod nekadašnje kvalitete kao i potrošni materijal ubrzo se mora dosta ulagati. Zbog toga su niske cijene polovnih auta, makar oni bili i viša klasa.
 

c5sxhdi

New member
Poštovani kolege, ja sam kupio C5 zato što je bio jeftiniji od gore navedenih auta, tako da sam mišljenja ako kupiš rabljeno za jeftine pare i prodaješ ga za jeftine pare. To što je C5 jeftiniji od drugih a kao nov je bio jednako skup, uglavnom pogađa one koji su ga kupili novog ili mladog pa sad izgubili na cijeni. Ja sam osobno sretan što sam kupio dobar auto za jeftine pare.
 

Mrèela

New member
Ja sam osobno sretan što sam kupio dobar auto za jeftine pare.
Malo je takvih koji će to reći. Ljudi misle da se njemački auti ne kvare,kao što je kolega napisao za Mercedesa. Kada se malo prelistaju forumi tih auta, ljudi kukaju ,kako na novo tako i na polovan auto. Kod nas u velikoj mjeri dolazi odpad,samo izgleda k'o nov. Većina koja kupi kupi baš te sa 350 000 pa i do 600 000km,onda se hvale kako su kupili dobar auto ''kao nov'',e onda počinje kukanje i proklinjanje,prodavaca ,fabrike i svega živog...
 

Automatic

Well-known member
Ne možeš tu ništa,ako ga želiš ili moraš prodati,moraš ga dati za onoliko kolko ti netko da.
E baš o tom i govorim. zakaj bi ga moral dati za onoliko za koliko mi neko nudi.Auto toliko košta i to je to ,odi drugam ,izabral si krivi model.Očito ste me krivo shvatili na kaj sam mislil.Što se tiće mercedesa ima mi ga stari i ja se nikad nebi sa njim mjenjal.Ramena mjenjam uredovno svaku godinu,dize često odlaze,vaserpumpa,amortizeri.Stvar je samo u ljudima koji ga voze ,nedu od sramote priznali da se kvari.Dopelam vam čoveka u zagreb koji je dopelal merđu novoga pred euroline i polejal ga benzinom.Sused ima novu e klasu i riknula mu autom. getriba,kolega mi slaže mercedese i da vidite koji su kvarovi i koliko košta da zaboli glava.Svi se kvare samo što ne žele to podjelit radi prestiža marke.Na temelju ovih postova vidim da se voze citroeni samo zbog opreme jer da imate para vozili bi nekaj drugo .Ja kad sam kupoval mogel sam kupit nekaj drugo ali ovaj mi je pružal sve ono kaj drugi nisu imali.Kupil bi ga i da je bil skupeši,ako netko misli da sam ga zalukaval nek pita Vedrana kak sam ga kupil.Èim sam ga videl i sel u njega znal sam da je kupljen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ne bi možda vjerovao, ja sam kupio auto isključivo zato što mi se sviđao. Pogotovo iznutra. Nezaboravno - sjeli smo žena i ja u auto u salonu, i taj čas joj kažem - Vidiš li i ti pariški duh u ovom autu, ili sam ja umislio. veli ona: Vidim.
I tu je svaka priča o KIA-i bila završena. (pisao sam o tome na drugom mjestu)
Gubitak cijene me uopće ne zanima.
Vidi zašto - prvo, ne kupujem auto radi dalje preprodaje nego da bih bio sretan vlasnik nečeg što mi je lijepo;
drugo, košta kao nov toliko manje od odgovarajuće motoriziranog i opremljenog Golfa (tada oko 35.000 manje) ili Focusa (tada oko 25.000 manje) da ga mogu odvesti na otpad umjesto da ga prodam i opet ne bih bio na gubitku.
A vjerojatno će ipak završiti za koju godinu kod nekog od djece.
 

Automatic

Well-known member
E to volim.Zato i hoću te pokušam pomoći ljudima jer cijel iživot mjenjam aute svaka tri mjeseca. pokušal sam i ovog jer se brzo zasitim,probao hrpu drugih auta i vidio da nepružaju ni pol ko c5 . jednostavno nisam našel auto ni skuplji da zamjenim a da ima sve ko c5.Zato i pokušavam ljudima objasnit da tih godina,čak i mlađi auti u toj klasi nisu citru ni do koljena.Pa zašto onda da ne povisimo cijenu tk da se i stariji modeli mogu prodat za ono što vrijede.I ja sam ovog dobil jeftino ali i da je bil skuplji kupil bi ga jer kad sam napravl prvih50 metri auto me oduševil,.Istina da ima svojih kemija ,ali samo da velim da podizač stakla za merđu(dva lima)košta 800 kuna zamjenski i sve je na popnitne ,treba vadit zračni jastuk i cijeli dan posla.Slagal sam mercedese i vjerujte da se teže mijenjaju dijelovi nek na citru.
 

Automatic

Well-known member
Kao kupcu pašu mi niže cijene, ovo gore navedeno može biti samo razmišljanje prodavača. Kud ćeš bolje, znaš da kupuješ kvalitetu a cijena niska. No realnost je da su današnji auti daleko od nekadašnje kvalitete, novi su skupi jer imaju tonu opreme, ali kako je ta oprema daleko ispod nekadašnje kvalitete kao i potrošni materijal ubrzo se mora dosta ulagati. Zbog toga su niske cijene polovnih auta, makar oni bili i viša klasa.
U potpunosti se slažem sa svim kaj si napisal.Ali smatram da bi i bmw ,mercedes i ostali recimo 2003 godina morali imati sličnu cijenu ko citro a ne da za njihovu 2001 god moraš izdvojit troduplo više,jer ne vrijede toliko.Prodaju ga samo ime.Jer ako tak nastavimo xm (koji je po meni vrhunska lađa) bude za badava ili za po kilaži.
 

sasa.rajs

New member
U potpunosti se slažem sa svim kaj si napisal.Ali smatram da bi i bmw ,mercedes i ostali recimo 2003 godina morali imati sličnu cijenu ko citro a ne da za njihovu 2001 god moraš izdvojit troduplo više,jer ne vrijede toliko.Prodaju ga samo ime.Jer ako tak nastavimo xm (koji je po meni vrhunska lađa) bude za badava ili za po kilaži.
Moraju biti skuplji jer je u njima više novih dijelova!
 

Dalibor

Dado Tornado
bmw ,mercedes i ostali recimo 2003 godina morali imati sličnu cijenu ko citro
recimo kod nas, prije par godina, novi citroen c6 imao je cijenu kao nova bmw 3 serija.
ti auto će i kao rabljeni imati veliku razliku u cijeni.

tako je bilo i sa konkurentima c5-ice tamo 2003., c5 je mogao koštati 170 000, dok je slična serija 3 bmw-a koštala 230 000...

prije nekog vremena sam stavio račun od bmw-a 3 compact, 97. je koštao 28 000 DM, fiat tempra je tada koštala možda 15 000 DM, citroen zx oko 20 000DM...
a tako je i danas, bmw compact 97. košta 2200€, tempra 800€, citroen zx 1000€, ili recimo xsara 98. oko 1500€...

s tim da su kod nas njemački auti traženiji kao rabljeni.
 

Automatic

Well-known member
Je problem današnjice je taj,nekad je cito imao hidrauliku koja je imala stalne kupce ali manji broj.Svo poznati citroeni su hidrauličari i bili su novitet među mehaničarima koji nisu htjeli da se upuštaju u taj posao.Znači na okolicu od 100 km bio je jedan čovijek koji je kužio hidrauliku.Tog momenta su ljudi koji nisu ni probali auto sa hidrom raskrstili sa markom citroen davajući nadimak francuz.I danas je osto određeni dio ljudi koji vole hidrauliku.Te aute baš ta hidraulika čoni posebnim.Ali još uvijek kad nudite citroena svi vele ,-joj nebi francuza-i prvo što pomisle je hidraulika, makar pola sitroena nema hidrauliku.K tome još neznaju da sad ima puni ljudi koji to rade i servisiraju ,što nekad nije bilo,i da to uopće nije kvarljivo ak se auto donekle održava.Svi ti ljudi ka se provozaju kažu -joj to je lađa- ali opet rijetko ko ga hoće kupit.Ja sam ga uzeo jer mi se jako dopao ,ali i iz čiste radoznalosti.Malo sam se informirao i saznao mnoge stvari o tome i skužio da je to sasvim normalni auto.I audi i mercedes ,bmw i još mnogi imaju hidroovjes i ljudi ih kupuju,ali kod citroena je ostao ono -francuz-.Uglavnom francuska vozila voze ljudi koji su od nekad vozili francuze.Mi smo možda novija generacija pa gledamo linije i komfor .Ali ako nekog starijeg pitate koji je auto bio luksuz ,većina bu rekla citroen žaba ,imao je hidrauliku i jako je bio udoban.Samo je na nama koji vozimo takva vozila hoćemi li ih prikazat samo za ljubitelje ili dokazat da je to kvalitetan auto visoke klase i da ne može bit u cijeni nekog malog autića samo zato jer je kriza za novac ,već da ima vrijednost ko i ostala vozila takve klase.Sa time si krizu sami stvaramo i stalno je krug zatvoren.Mislim da je vrijeme da otvorimo novu stranicu za citroene..Možda bi i ljudi imali volju da kupe citra ali kad se sjete servisa muka im ja.Popravljajuči aute vidim da je citro jedan od jeftinijih za popravak.A što s tiče hiraulike ako i rikne rikne večinom ista stvar.Ako st primjetili da se hidrulika na c5 ni ne kvari osim pumpe i ona dva senzora.Kugle mjenjaju amortizere a i više se nema kaj osim pumpe pokvarit ili puknut crijevo.Znači to je taj problem od kojeg ljudi 40 godina bježe jer nisu upoznati sa tim .Niko im nije pružio povoljan servis za takva vozila(to je ono što pokušavam ja napravit).Èak su napravili c5 bez hidraulike da pokušaju pridobit ljude i prikazat kvalitetu.Nek samo postave ljubazne ljude u servisu i nek ne deru narod i C5 će imati cijenu kao i ostali hidrauličari.Inaće citro je poznat kao štedljiv auto po potrošnji.Nadam se da će barem polovica ljudi shvatiti o čem pišem.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ja svoj c3 sam prodao po pristojnoj cijeni i nisam htio spustiti ispod neke granice normalnog.
A to je bilo cca 400eur više nego se kretao na njuškalu.:)
ima ljudi koji cijene održavanje auta. A oni koji kupuju samo da prođu što jeftinije poslje plate servisima da su mogli odmah kupiti održavan a malo skuplji u startu.

Ja bih ga prije reciklirao nego ga dao ispod cijene.
 
Na vrh