Nakon malo više od godinu dana otvaram temu koju nisam volje dosad otvarati jer nisam znao hoću li zadržati auto ili ne.
Uglavnom,odluka je pala nakon par vožnji s X7 i nikakvih bolova nakon 500km u komadu udnosu na "Nijemce" u toj klasi. Malo razgledao i uzeo ga u Autokući Kmag s 2 godine jamstva na motor i mjenjač i 6 mjeseci naravno na sve ostalo.Također sam imao priliku naplatit dio nekog duga i dogovor je pao.
Model 2012 ali prije trećeg redizajna,tj led svjetla ali oštar chevron
,18" felge NACRE WHITE boja.
Uglavnom,auto je prepreudoban, 20k i kusur km moji dojmovi su sljedeci
Plus:
- Udobnost - nema takve u klasi, puno km u komadu ne osjetim uopce. U nijemcima sam se nakon cca 150,200 km pomalo vec micao po sjedalu,ovdje sjedim.kao ukopan i ne mrdam.
- Izgled (subjektivan pojam ali mislim da nema slicne ljepote u klasi),meni jedan od najljepsih automobila danasnjice u toj klasi. I nakon skoro 10 godina izgleda odlicno.
- Tišina uz kvalitetne gume
- Tehnologija tj oprema ukljucena u cijenu
- Prtljaznik velik u odnosu na izgled
- Stabilnost na cesti
- Potrošnja s obzirom na full automatic i 1600 i kusur kila
- Cijena servisa i originalnih dijelova ako nije u jamstvu ( mislim da neovlastene kuce)
- Mozda sam zaboravio nešto
Minus:
Pod minus ima dosta sitnica koje nekome smetaju a nekome ne ali eto po meni:
- Mjesta za sitnice poput telefona, nekakvih kartica, mozda nekakav napitak i sl. - 0 bodova. Isppd naslona za ruku je debilno stavkjat kavu. Sad sam skuzio zasto dosta C5-ima crtica na plastici oko mjenjaca- nemas gdje staviti recimo naocale pa ih ljudi samo naslone privremeno na tu plastiku i eto crtica
- Nekvalitetne plastike u unutrasnjosti. Mislim na rucke na vratima,navedena plastika oko mjenjaca i hidro dugmica,plastika na volanu se izlize nakon 20000km. Naslon za ruku krcka ako je model s dvostrukim izvlacenjem.To previse pucketa i smeta naravno
- Kombinacija koza i tkanina je nesretna za ovaj auto jer je reparacija nemoguca. Koza je zalijepljena direkt na spuzvu i ne da se zamijeniti. Navlaka vozacevog sjedala samo donji dio-5000kn nova,rabljenu tesko naci samo vozacevu a da nije zguzvana ili ostecena. A tako lijepo auto izgleda s tom kombinacijom.
- Brtva na vratima se lako osteti,vidio sam ih ostecene na 50000km , pusta vjetar. Nova original 1000kn bez montaze
- Mjesta otraga nema ako imas svjezu
obitelj tj djecu koja koriste sjedalice. Moras stalno podesavati prednja sjedala naprijed natrag ako si visi od 175cm
- Potrosnja guma- prednjih narocito
- Buka u donjem dijelu automobila gdje su gume, patis li na tisinu obavezno tihe gume za recimo autocestu.
- Malo prejako naginjanje u zavojima pri brzoj voznji ali to pripisujem hidroovjesu pa ako zelis naganjati imas tipku Sport pa nema s tim problema ali je onda tvrđi.
Kvarovi:
Ja osobno nisam imao kvar dosad osim laznog kvara hidrobloka ovjesa. Ovjes je propao,dijagnoza je bila da je crko hidroblok ,ustvari je trebao novi akumulator.
Prijašnji vlasnik je mijenjao oba prednja cilindra/amortizera jer su prpustili. Valjda mana modela x7.
Sada na 160000km mijenjao sam gornji nosač motora radi malo povećane buke pa skuzili da je napukao. 400kn original i 15 minuta posla.
Drugi problem je sada da se prednji kraj trese prilikom davanja gasa na cca 90-110 pa idem vidjeti ovih dana jesu li gume lose i nakon prebalansiranja ili je nesto drugo kao recimo polusovina i sl.
I da,danas sam izbjegao sudar jer mi neki moron presjekao zavoj i zakacio mi retrovizor. Nije kvar li moram mijenjati plastiku ili cijeli retrovizor,kako vec moram.
Uglavnom, za sada nemam.ga namjeru prodavati ,ako me sluzu kao dosad. Naravno nisam u zabludi da necu imat kvarova,ali ako ne budem morao ulagati odjednom u njega vecu svotu ili također česte kvarove mislim da ću ga duže zadržati.
Više slika uskoro imam zbrku u galeriji ne znam.tko pijee tko plaća
P.S. Moj je bijeli