Citrać by '''ivan222''

Dalibor

Dado Tornado
nači sad kad ne pali acc je na 11,5V, kad se zavergla pada na 10,5V
accu bi trebao biti 12,4 V u svom stanju mirovanja. ako se nakon kraćeg stanja spusti na 11,5 može biti da ga nešto prazni. možeš provjeri vuče li nešto struju iz akumulatora, kada je auto ugašen nebi trabala teći struja veća od 50 miliAmpera.

curi li struja najbolje je provjeti preko minusa akumulatora jer je sigurnije od kratkog spajanja multimetra na plus. naravno, sve u autu mora biti ugašeno.

ako vidiš veći iznos od 50 mA, ostaviš spojen multimetar, i čupaš (i vračaš) osigurač po osigurač dok se ne smanji amperaža na instrumentu. tak da lociraš što radi grešku (ako je kod tebe to slučaj).
 

Automatic

Well-known member
To ti je ok da mu uzme malo struje ,nije do akumulatora,regler,diode ili neki potrošač ,prekontroliraj žarulje da nije negdje dvopolna krivo stavljena ili radio negde vuće da nije ventilator.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma akumulator je nov, jedva par mjeseci star... malo ću se igrat još danas

...........

evo ovako, nači sad kad ne pali acc je na 11,5V, kad se zavergla pada na 10,5V. Koliko shvaćam onda je acc u redu (kao što bi i morao biti).

Sad sam ga stavio na punjač pa kad upalim auto ću vidit opet dali ga puni... a punio je, nedavno. Mislim da taj alternator malo radi malo ne...

...........

Brzo ga je napunilo, kad motor radi je na 13,7V... nemam pojma :D sad ćemo vidit dal će se opet ispraznit.
Trebao bih pregledati onda kablove od altenatora, možda na njima gubi kontakt ako nije to onda neš ne štima sa altenatorom.

kod jednog je lika kad je mjanjao autoradio, svako malo bio ispražnjen akulumator, promjenio radio jer pinovi nisu dobri i od onda ok.

elektronika kad je u pitanju i električari nekad neznaju.
nadam se da češ brzo rješiti problem.
 

sasa.rajs

New member
Ma akumulator je nov, jedva par mjeseci star... malo ću se igrat još danas

...........

evo ovako, nači sad kad ne pali acc je na 11,5V, kad se zavergla pada na 10,5V. Koliko shvaćam onda je acc u redu (kao što bi i morao biti).

Sad sam ga stavio na punjač pa kad upalim auto ću vidit opet dali ga puni... a punio je, nedavno. Mislim da taj alternator malo radi malo ne...

...........

Brzo ga je napunilo, kad motor radi je na 13,7V... nemam pojma sad ćemo vidit dal će se opet ispraznit.
Pun akumulator mora imati 12,4 V. TO što je nov ne znači i da je ispravan. kad motor radi napon od 13,7 je dovoljan za punjenje akumulatora ali imaš neki potrošač uključen. Francuzi vole raditi na naponu 14,2V. Provozaj se toliko da kad ugasiš automobil akumulator ima 12,4 V. skini klemu i ostavi preko noči i sutra izmjeri napon. Pri paljenju motora (anlaser uključen) napon akumulatora nesmije pasti ispod 12 V.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Svaka čast, zadali ste mi posla.

Evo prvo što sam stigao... stavit ću slike pa odmah možete vidit dali sam uopće dobro mjerio.

Minutu nakon što zaključam auto je na ovome


Još koju minutu nakon toga i sve pada


A kad ga otključam i malo se smiri

nakon nkog vremena i otkljucan pada na 0,2

meni se čini da ništa ne curi:confused:

..…………...................

Evi jos se uvijek igram. Izgleda da alternetor jednostavno ne šljaka. Kad upalim auto popne se na 13,7v ali uskoro padne na 11,8V. Znači ne puni ga... mislim da je to vise manje to.

Primjetio sam još jedan problem al otom potom, jedan po jedan ću riješavati :D
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
Potrosnja je ok.

Pogledaj debelu stopicu na alternatoru ali mislim da ti je najbolje dat reparirat alternator. Voli otic jer su kasnije stavljani plasticni poklopci u nosac ventilatora da voda ne sprica po njemu kad je kisa
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala svima...mislim da je dijagoza u vezi struje gotova :D

Htio sam ga ić skidat i gledat jer mi se čini dosta pristupačno sve, ali rađe ne. Znanja i sreće nemam pa bolje prepustit drugima... sljedeći tjedan ide kod električara pa nek se hebe s tim.

A ako je nekome dosadno, neka slobodno pogleda sljedeći video, problem br. 2 :D
[ame]http://youtu.be/ZOtMAWP3nf0[/ame]
tako prije nije prduckao :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U jbmti nisam niš dugo napisao. Ovo gore je valjda bila kondenzacija kakva...vlažno je pa se nakupi. Struja ne za:cenzura::cenzura::cenzura:ava, voda čista :D

al naravno... nemre sve bit dobro pa se javili problemi. A mene istovremeno napale neke boleštine pa izgubio volju oko njega se zezat i samim time na to se preko foruma podsjećivat :D

Obilo mi se u glavu šta nisam išo na veće diskove :grin: Ovi drekeci nisu izdržali 5000km, prednji lijevi provibrirao. Sad trpim.
I taman nedavno napravim špur na svim kotačima, i naravno tri dana kasnije pogodim neku rupu i sad vuče na desno. :cenzura:

Al sad će tjedan dana na nekom sumnjivom parkingu provest, možda ga neko ukrade... kasko je uplaćen. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dočekao me citrać na mjestu, nije izazvao interes. I sve je super (ko i prije) šljakalo dva dana dok se nije upalila lampica temperature vode. I ''coolant too hot'' poruka. Ventilator vrti ko lud, motor radi normalno, a temperatura vode preko OBDa nekih 50ak C. :grin:
Gornje crijevo od kilera hladno, ekspanziona hladna :confused:

Priznajem, tome je prethodio i slučajni off road po Gorskom kotru.... bilo je svakakvih zvukova tako da se nebi čudio da sam nešto strgao, moram pogledat.

I tako. Poprilično sam siguran da neću na ovom forumu auto prodat :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da, imaš prav, bila bi u bloku vjerojatno 100 i više..
mislil sam da mu se senzor zblefiral pa pokazal 50, mislim da se meni tek na 60 pali prva crta.
 

Dalibor

Dado Tornado
tako je meni bilo na ZXu kad je puklo crijevo koje ide od izlaza kabine do termostata...
termostat zbog toga nije otvorio, kazaljka kaže da se pregrijava, kiler hladan, a motor jedva topao...

ispod haube mokro
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko sam neukim okom mogao vidit sve je vizualno ok, vode ima (nema majoneze, ni puno ulja :D ), i ne curi.

Otišao sam sad đir, kombinirano grad otvorena i nije pregrijavao niti se palio ventilator (na najvišu brzinu). Pratio sam temperaturu na OBDu i išlo je do 70 C, nikako preko toga. A kad je jučer javljao pregrijavanje, temperatura nije htijela preko 60 C :shock:

Sutra preksutra moram ubacit antifriz unutra, pa ću zajedno još detaljnije sve prošnjofat.


Ali mislim da je ovo na kraju samo još jedna šala mog auta sa čudnim smislom za humor.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
dobro si me sjetio, ja bedak na to zaboravio :grin:

P0598 - Thermostat heater control circuit low

nema panike :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Super :D ne nalazim na netu niti serviceu bas informacija... di je termorstat, na kileru?

...................................

čini mi se da sam našao termostat, ovaj gornji konektor da skinem? Između glave i filtera.



Ovo mi je novo pa moram bit siguran :D

Inače zamjenio rashladnu, bila je skoro u potpunosti čista, nikakvih, ni najmanjih tragova ulja... bar nešto.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
svaka ti dala

nači samo ovog žuću maknem i vidim ako je dole mokro ili curi? Auto ne mora bit upaljen?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Suho sve.



Mada mi se čin i da ima malo nekakvih tragova, oksidacija ili neš... vidit ćemo ako se ponovi problem.
 
Na vrh