Citroën C3 palenje check engine

dpavel

New member
molio bih za pomoć
imam Citroën C3 1,4 hdi 2002. dešava se da auto počne nacukivat i gubi na gasu.
upali se lampica motora (check engine) te nejde više od 2000 obrtaja nasukiva
neravnomjerno radi kad se lampica motora ugasi počme normalno raditi vuč i primat gas taj taj proble več traje više od godinu dana dva tjedna je ok pa ponovo majstor jednostavno nezna šta je u čem je problem promjenjene su sve četiri dizne stavljene nove, bilo je ok 3 tjedna pa ponovo isti problem nova pumpa pritiska goriva 2 mjeseca ok pa opet isti problem mjenjani ventil peitiska goriva razno razna crijeva , povrati goriva i stalno se dešava isti problem
pa bi molio ako je ko imo taka problem da mi napiše kako da ga riješim

pozzz!
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Dalibor

Dado Tornado
da bi se znalo o čemu se radi, kada se upali check engine potrebno je sa skenerom očitati grešku. dobro da se upali ova lampica jer znači da je sistem prepoznao grešku
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Jeste probali obići dovod goriva?, Ili za početak promijeniti filter goriva.
U koliko se radi o delphi sistemu, možda se common rail pumpa drobi, i pravi špenu koja uništava injectore, možda ste uništili 4 nova injectora.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

DS9

Active member
Na žalost, C.R. Doctor bi lako mogao biti u pravu, kao što kaže Dalibor mora se videti koja se tačno greška (tj. njen kod) okida.

Jedini put kada sam u svom c3 1,4 HDi 2006. video stalno upaljenu tu lampicu za nekih osam godina koliko je kod mene taj auto - je bilo kada je propućkala jedna od podloški dozn (što je naravno bilo propraćeno karakterističnim zvukom i izduvnim gasovima u motornom prostoru), pa je zamenom sve četirii taj problem lako rešen.

Filter goriva je promenjen nakon nekoh oko 45,000 km koliko je i propisano Planom Održavanja, s tim što kada smo ga isecirali (brusilicom) nije pokazivao znake prevelikom zaprljanja, a iz njega je tekao bistri dizel.

Koji je sistem ubrizgavanja tj. SiD u tom 1,4 HDi?
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
U 1.4 bi trebao bit siemens iliti VDO.

E sad 1.4hdi nema problema sa drobljencima kao npr delphi sistem.
Bas me zanima sto je gospon rjesio
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

DS9

Active member
Mislim da je kod prvih godišta SiD 801 i 802, u mom koji je 2006. sa 8v je SiD 806, ali nisam siguran za bošov sistem sa 8v.

Sad, ako se ne varam, varijanta 1,4 HDi sa 16v ima Delphi-jevo ubrizgavanje, a to verujem podrazumeva i pumpu visokog pritiska.

Pitanje sam postavio ukoliko bi eventualno dokumentacija pomogla čoveku tj. njegovom majstoru. Recimo Siemens SiD 802 se može svući sa sledećeg linka

https://dlscrib.com/queue/citroen-injection-hdi-siemens-sid-802-moteur-dv4td_59023873dc0d607a3d959ecb_pdf?queue_id=5a215220e2b6f5e31e8c65a8

Deo dokumentacije koja opisuje SiD 801
http://www.amtgarageforum.nl/public/topics/603481-funtion_hdi_siemens.pdf
 

dpavel

New member
hvala svima na pomoći
kad su stavljeni novi injectori
nakon dva mjeseca bio je isti problem,ponovo su išli na ispitivanje i biloje sve ok
što se tiče injectora,problem je uvijek isti evo trenutno je ponovo kod majstora
tjedan dana ok vuče motor ljepo radi sve ok samo jednom u vožnji nacukne i onda nastanu problemi
upali se lampica sheck neče vuč motor, nejednako radi drugi dan sve ok i tako po tijedan dana sve u redu
pa opet problemi, trenutno računalo pokaziva grešku u senzoru radilice kad dođe od majstora javim šta je rješeno
poooozz!
 
Posljednje uređivanje:
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

DS9

Active member
Biće dobro ako se promenom senzora položaja radilice ukloni problem, i da stvar ne zahteva zamenu motornog ECU.

Srećno, i hvala ti za info.
 

dpavel

New member
samo da vam javim problem nije riješen ni u citroenovom servisu jednostavm neznaju što se dešava promjenjen je i kompijuter međutim isti problem tako da sam riješio da ga se riješim :(:(:
lijep pozzzzz
 
Na vrh