Ok, al to nije smisao spačeka.
Pustimo estetiku, o tom se da raspravljat, al novi spaček će bit tvrđi od najtvrđeg VW-a, isto kao i DS5. Mora bit tvrd da bi bio stabilan. Poanta spačeka je da je bolesno udoban, usudio bi se reči kao i žaba, a istovremeno stabilniji od bilo kojeg novog auta, ko ne vjeruje provozam ga u AMI-6.
Ovijes tog naoko jednostavnog auta ima toliko finesa, npr.: povečanje međuosovinskog razmaka pri opterečenji, a sve zato da bi kompenzirao utjecaj povečane mase na ležanje auta.
Onda povezaonost preko zajedničkih opruga prednjih i stražnjih kotača, i još neke stvari.
Danas se uglavnom auti kupuju zbog estetike, jer mehanička baza je svima ista, naprijed McPherson, iza kruti most, ili ak je malo darežljiviji multilink i to je to
Evo primjer pri 100 Km/h, kao po šinama i to bez ikakve elektronike