Citroen 2CV Spaček

BlueOne

Member
re: 2CV & Dyane

Da ima koji primjerak ovog ljepotana u RH ?
Nisam ga nikada vidio u živo na cesti .... Je netko imao više sreće?
Baš me zanima ...

p.s.
ALi ovo je samo jedan jedini primjerak zar ne?!?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
re: 2CV & Dyane

2CV u nočnoj mori na žumberku :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=tgyB56-00Ck&feature=player_embedded"]http://www.youtube.com/watch?v=tgyB56-00Ck&feature=player_embedded[/ame]
 

1587 VTS

New member
Re: 2CV & Dyane

Proizvodnja 2CV

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jU70ekyF25E&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=jU70ekyF25E&feature=related[/ame]

.

:grin: :) Legenda... :wub::wub:
 

Tonny

New member
Re: 2CV & Dyane

Dobar dan,
Ja sam sretan vlasnik Dyane (1988) kojoj je na zalost propao krov.
Kako sam sad na brodu ne mogu izmjeriti koje su tocne dimenzije krova a imam dobre carpentere koji mogu krov napraviti (od marine canvasa)
Ima li netko ko mi moze pomoci i da mi da mjere.
Unaprijed zahvaljujem
Toni
 

Zyklon

New member
Re: 2CV & Dyane



Trke na Uscu u Beogradu.

Poruka Moderatora:
Poruka je uređivana. Molimo, pogledati: http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/tutorial-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
Upute vrijede i za postavljanje slika sa različitih servisa poput Photobucketa, Facebooka, i sl. ;)
Hvala!
 

deda

New member
Re: 2CV & Dyane

Lako takvu od 45 kg vozit na spačekovoj haubi,ajd metni jednu od 90kg pa da vidiš kaj bu od haube.
 

zujo

New member
Novi 'spaček' dolazi 2014.



Ovaj legendarni model automobila koji je zaslužno ponio epitet ikone ponovno će se naći na tržištu, ali u obnovljenom izdanju. Nastavak je to nasljednika legendarnih modela, poput Minija, Fiata 500 i Bube.

Proizvodnja bi trebala početi krajem 2013. godine da bi se početkom 2014. 'spaček' ponovno mogao pojaviti na tržištu.

Prema pisanju njemačkog magazina AutoBild, novi 'spaček' se razvija pod kodnim imenom E3 Essential, a bit će zasnovan na C4 platformi.

Taj model bit će dug 4,3 metra, odnosno gotovo identične duljine kao i C4. Dizajnerski stil također će biti u potpunosti promijenjen, a navodno je inspiriran konceptom C-Cactus iz 2007. godine.

Ako je ovo točno, izvještaj njemačkog magazina uvelike se razlikuje od ranijih izvješća, primjerice francuskog lista La Tribune koji je objavio da će novi model ući na tržište kao suparnik modelu Volkswagen Up koji će biti ispod ranga C3.

U izvještaju se navodi da je šef Citroena Frédéric Banzet opisao novi automobil kao "jednostavan, ekonomičan, moderan i pristupačan".

U 'spaček" će se ugrađivati benzinski i dizelski motori snage najviše do 100 KS, a prvo predstavljanje očekuje se na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu.

http://netmobil.net.hr/nova-vozila/novi-spacek-dolazi-2014
 

deda

New member
Ako će biti na platformi C4 nema šanse da bude pristupaćan.Najgorje je kod svih tih reinkarnacija(Fiat,Mini,Buba) što su takvi autu preskupi i služe samo za šminku,što je u suprotnosti koja je bila namjenjena precima i zato mi se ćini da je to bez veze.Nek naprave auto sa istom namjenom kao nekad,pa nek se onda hvale.
 

alands

New member
Ok, al to nije smisao spačeka.
Pustimo estetiku, o tom se da raspravljat, al novi spaček će bit tvrđi od najtvrđeg VW-a, isto kao i DS5. Mora bit tvrd da bi bio stabilan. Poanta spačeka je da je bolesno udoban, usudio bi se reči kao i žaba, a istovremeno stabilniji od bilo kojeg novog auta, ko ne vjeruje provozam ga u AMI-6.

Ovijes tog naoko jednostavnog auta ima toliko finesa, npr.: povečanje međuosovinskog razmaka pri opterečenji, a sve zato da bi kompenzirao utjecaj povečane mase na ležanje auta.

Onda povezaonost preko zajedničkih opruga prednjih i stražnjih kotača, i još neke stvari.
Danas se uglavnom auti kupuju zbog estetike, jer mehanička baza je svima ista, naprijed McPherson, iza kruti most, ili ak je malo darežljiviji multilink i to je to

Evo primjer pri 100 Km/h, kao po šinama i to bez ikakve elektronike

 
Posljednje uređivanje:
Na vrh