CITROEN C 4 vodena pumpa

smoki

New member
Postovani,

Prije godinu dana kupio sam citroen C4 dizel( 2014 g) Napravio sam mu veliki i mali servis. Nakon toga primjetio sam da gubi vodu.....prvo su mi u servisu rekli da ne pusta nigdje a nedavno sam presao sa njim 500 km i pola litre vode je nestalo. Zatim sam ponovo otisao i promijenili su mi vodenu pumpu i pokazali malu rupicu na staroj pumpi navodeci da je to bio razlog. Danas sam primjetio da je opet ( dan nakon promjene pumpe) opet se snizio nivo vode ( vise nego prije ) Da li je to normalno nakon promjene ili sto mi je ciniti. Unaprijed vam se zahvaljujem na pomoci.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Vjerovatno nije dobro odzraceno! Vjerujem da ce ti se kolega cutac izjadat on je vodio borbu s gubitkom vode! Ugl nebi trebalo bit problema :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda je ostalo zraka u sistemu, pa se smanjila razina kad se odzračilo... tko će znat (trebali bi ti “majstori”, al ajde).
Dolij destilirane određenu količinu, pa prati... ako stalno pada jasno je da curi.
Kućište termostata isto zna biti krivac, ali trebat će pregledati cijeli sistem
 

Milosh

Test
Tako je, moguće je da jednom tako značajnije opadne nivo nakon što je nešto rađeno na sistemu (ostane vazdušni džep negdje u sistemu pa se onda sam vremenom odzrači), ali kad nakon toga doliješ vodu/antifriz, ne bi više smio padati. Tako da, kako su ostali rekli, dolij pa prati.
 

smoki

New member
nažalost........ NIŠTA NISAM RIJEŠIO.
Prvo smo mislili da je do čepa.....promijenio čep.......
Zatim smo mislili da je do plastične posude.....promijenio posudu........
jutros gledam......VODE U POSUDI NEMA................
Jedina je razlika što više nema traga iz posude gdje je voda curila..........
ništa mi nije jasno....sve sam skoro izmijenio ,.....pumpu....čep.....posudu>....ostalo mi je još samo da auto promijenim
 

sir.Oliver

Well-known member
provjeri crijeva , možda ti negdje na spoju pušta . ako nije ni to , onda premjeri kompresiju... možda ti je otišao dihtung glave ili pukla glava .... i jednostavno motor " potroši " vodu
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Šta kažu majstori što su ti radili mali i veliki servis? Kolko vidim počelo je nakon toga? Kolko je auto prešlo, kako se ponaša u vožnji?
 

smoki

New member
Nista. Prvo da je bila neka rupica na vodenoj pumpi....pa sam promijenio......zatim je opet isto bilo......pa kažu čep (vidio se trag).....pa opet nista.....pa kažu posuda....promijenio posudu......i sinoc sam bas provjeravao.....i jutros šok.....NEMA VODE......to se desava kad vozim van grada....dovoljno je pola sata
 

sir.Oliver

Well-known member
naravno ... termostat otvoren ... traži grešku izmedju termostata i hladnjaka .... ja lično bih najprije hladnjak kontrolisao , naročito ćoškove .... rubove ....
 

zacko

Member
Upravo, to ja bih pregledao hlanjak posebno onaj cep na koji se ispusta voda iz njega. Meni je na njemu curilo, pa onda oko kucista termostata,i naravno vijke gdje se odzracuje. A i unutarnji kiler bih skicnuo. Ali ako se to dogada na otvorenoj cesti gdje je auto pod opterecenjem moguce je da bude i glava u pitanju. Nadi mehanicara koji ima aparaturu da na posudu od vode stavi uredaj za ispitivanje i nadruka zrak u sistem pa gledajte da li pada tlak i gdje curi.
 

Dalibor

Dado Tornado
Nista. Prvo da je bila neka rupica na vodenoj pumpi....pa sam promijenio......zatim je opet isto bilo......pa kažu čep (vidio se trag).....pa opet nista.....pa kažu posuda....promijenio posudu......i sinoc sam bas provjeravao.....i jutros šok.....NEMA VODE......to se desava kad vozim van grada....dovoljno je pola sata
ja mislim da on uopće nema dovoljno vode u sistemu. ako mu nedostaje npr. dvije litre, neće se pregrijavati, a ti možeš deset puta dotakat tih 2-3 deci u posudu.
upali auto i prati pored haube kroz 60 minuta što će se događati. okladio bi se da će povuće sve iz ekspanzijske čim postigne radnu temperaturu.
najbolje nakon korištenja auta, dok je na radnoj temperaturi, pratiti pored dignute haube, i nadopunjavati s antifrizom. možda neće trebati više od 15 min.neka auto u kabini za to vrijeme ima ventilaciju podešenu na grijanje.
ako će ti posuda biti bez čepa, pazi da antifriz ne izleti iz nje jednom kada ga bude dovoljno, jer će sistem ući u proces samo odzračivanja.
za to postoje boce sa otvorenim dnom, koje se naopačke spajaju na eksp. posudu, kako bi se antifriz mogao dići znatno iznad razine motora (ne znači da ga je previše, spusti se kasnije).
 

Cutac

Prèkaroš
Otvori cep na firewallu, naspi antifriza do vrha ekspanzione i kroz krpu pusi u ekspanzionu dok ne krene puni mlaz.
Onda to ponovi za cep na termostatu pa javi jel i dalje gubi.
Kakav je cep ulja? Pregledaj oko termostata jel ima kakvih bazena ili skorenog antifriza(trebao bi biti ruzicast).
 

semir1986

New member
Gubitak rashladne tekućine

pozdrav svima zovem se semir iz sarajeva sam imam c4 picasso 2013 1.6 hdi ovdje sam da cujem vasa misljenja.ovako falio mi je antifriz znaci necuri nigdje dosuo sam na hkadan motor do pola posude .kad je auto vruc stoji isto na pola.druga stvar ulje od kocnica je ispod minimuma.dali ima veze zamjena seta kvacila hvala
 

gambler072

C5 enthusiast
Antifriz ti je mozda falio zbog nedavne zamjene, ako si ju radio, jer treba sistemu vremena da antifriz procirkulise kako treba i onda ga obicno treba jos dodati, i onda si miran. Clan Cutac ce znati bolje pojasniti sve oko nivoa antifriza. Sto se kocnica tice, sto prije na dizalicu kod majstora da pregleda, to je sistem gdje ne smije faliti ulja, ako ga gubi lako je ostati bez kocnica. Zamjena seta kvacila ne treba imati veze sa kocionim uljem, ta dva sistema nisu nicim povezana
 

semir1986

New member
gambler072 hvala na odgovoru.antifriza je falilo nasuo sam izmedzu min i max al i kad se ugrije isto stoji.sto se kocnica tice.ispod minimuma je .ulje jeli.moguce da kad se istrose kocnice da opada nivo.i mogu li dosuti ulje.i koje ide za citroen jeli ukv ili neko drugo hvala
 

Cutac

Prèkaroš
Ako sam dobro skuzio, nisi mijenjao antifriz nego je bio na pola, ti si ga dotočio do MAX i onda je opet na pola?
To moze biti ako cep otvara na n tlaku, a tebi je u ekspanzionoj premalo prostora kada je antifriz na MAX i onda imas n+1 tlak pa cep otvori i dio antifriza ispari.
Tako je na benzinskim XM-ovima i na mom VTS. Sigurno i na hrpi drugihauta, ali za ove znam :)
 

semir1986

New member
nisam ga mjenjao bio je uvjek kad je auto zagrijan ispod max kad je hladan na sredini.ali sad je falili malo ispod min gledao sam na hladan motor dosuo na srwdinu boce i sad stoji vec 3 dana kao sto sam i dosuo.isto bio hladan ili vruc stoji na pola gdje sam i dosuo

ako mozete mi reci koje ulje od kocnica da uzmem.da dospem jer ga fali
 
Na vrh