Citroen c4 1.6 Problem s gašenjem

nidjo

New member
Pozdrav, Posjedujem Citoren c4 1.6 88Kw benzinac, i fkt sam zadovloljan s autom, super me služi.

No imam jedan problem, auto mi se ugasi kada u leru stisnes gas i okretaji od iznad 3K . Motor ne trokira, pali se instantno, nema nikakvih problema, pali normalno kad se i tako ugasi, kompjuter ne baca nikakvu pogrešku. u leru skroz mirno radi.

Senzor usisa je izmjenjen prije cca mjesec dana.

Jedini problem koji mi se javljao tokom ljeta svega 3- 4 puta je

p0120 throttle/pedal position sensor/switch a circuit, nisma ga isao rjesavat jer svaki put kad bi se auto ugasio greska bi nestala. O to je prestalo samo od sebe.

Sad me interesira dali je stvarno moguće da je neki senzor okretaja ili senzor gasa otisao a da ga komp nemoze procitat???

Nezz jel itko imao kakvih iskustava s time?? Meni je ovo zbunjujuce..

P.S.

Svi filteri i ulje se uredno i redovito mjenjaju.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako je već prije izbacivao grešku senzora pedale gasa onda bih taj senzor trebao promijeniti ili provjeriti sve spojeve na njima.
 

nidjo

New member
U vožnji imam situaciju kad recimo ga na 3.5 stavis u ler onda se ugasi. neovisno bio auto topao ili hladan. Nema nikakvih drugih problema, ne gubi snagu, ne cuka,trese ili kaj vec sve je normalno bez ikakvih simptoma.

Dali je netko od forumasa mjenjao senzor gasa i gdije se nalazi? dali je on u sklopu papučice u kabini ili je negdije na gasu u motoru?
 

ZlatkoC4

Well-known member
U vožnji imam situaciju kad recimo ga na 3.5 stavis u ler onda se ugasi.
Prvo mi nejasno zašto bih auto u vožnji i to na 3,5 k okretaja stavljao u ler?
vjerojatno da ti ili senzor ili mješavina zrak gorivo ne štima.

tko ti je radio dijagnostiku ? sa diagbox ili?
 

mariola

Active member
Mozda kad mjenja brzinu npr. 3-4 i pri tim nekim okretajima dok mjenjac nije u brzini se auto ugasi.
Koliko sam ja shvatio pricu 🤔

Al opet...tko drzi nogu na tolikom gasu (3t okretaja) dok salta... ne znam...
 

nidjo

New member
Naravno da ne drzim nogu na gasu i ne mjenjam tako, no moramo sam isprobat da vidim dali će se isto dešavati i tokom vožnje, primjetio sam da broj okretaja dosta brzo pada između mjenjanja brzina.
Da je stvar do mješavine, zar nebi auto onda trokirao ili imao nekih drugih nuspojava. ??

Dali nekom pada možda neki mehanički dio ili kvar ? Ja tražim tu mišljenja na kraju ću ga odfurat na servis i bok, no možda se nešto da riješit i s ekipom koja je malo više u tome od meen.
 

ZlatkoC4

Well-known member
pogledaj dolje na pedali dali imaš senzor kablove pa prvo provjeri spojeve. a kao što sam prvotno rekao ako ti je prije izbacivao grešku senzora onda je vjerojatno on i u pitanju. gdje se nalazi to treba pogledati po vin broju za tvoj auto nije dovoljno samo kw i tip motora.

kod loše mješavine nisu uvijek znakovi trokiranje ali prvotno bih otišao na dijagnostiku ali isključivo sa digbox
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
kakve veze jel ga drzi u leru na 999km/h ili na gasu, auto se ne smije ugasit. Odgovorite mu ako znate, ako ne zaobidite. faking trollanje, sve cu vas za usi navuc
 

nidjo

New member
Ovak problem je riješen, na kraju sam otišao na servis, te nije niti jedan senzor, nego je jednostavno trebalo preprogramirati klapnu gase, te su mi još očistili usis i klapnu.
 
Na vrh