Citroen C8 2.0 16v + lpg

Tanatos

New member
Vidim da nema ni jedan C8 ovde u temi,a neko mora da probije led :)

Marka : Citroen
Model : C8
Motor : 2.0 16v 100kw
Godiste : 2003
Nivo opreme : SX (automatska dvozonska klima,parking senzori,6x air bag,senzori za svetla i kišu....)

Kada sam prodao Peugeot 806 HDi 80kw pre tačno godinu dana,gledao sam da kupim neki noviji auto do 5 godina starosti,ali sam promenio mišljenje i rešio da uzmem nešto jeftinije (bukvalno za par stotina eura neki krš).Ali umeđuvremenu je naleteo ovaj C8.

Automobil je pre 2 i po godine ocarinjen,uvežen je iz FR.Pošto je bivši vlasnik često putovao na zapad,ubacio je TNG uređaj,ali na moju veliku žalost postojala je boca u gepeku iza trećeg reda sedišta (koja je kasnije izbačena,u daljem tekstu videćete zbog čega) .Ali to nije jedina boca,jer postoji i točak boca na mestu rezervnog točka.


Slike su od letos,kasnije ga nisam ni slikao više :whistling:










Slike enterijera od pre 2 dana,kada sam uzeo malo da očistim auto.







I evo jedne stvari koje me nervira,tepih gde je bila plinska boca.


Evo sad jedne stvari zbog čega mi se svidja ovaj auto.Svi znamo da uvek fali prostora za sitnice,ovde ima na pretek (jos ako ga uporedim sa P806) mada moram da kažem da ne postoji piksla:cenzura:u drugom i trećem redu,a imao sam na 806,mada primeti se na još nekim mestima štednja,npr u gepeku.Na 806 bilo je sve tapacirano ovde je plastika,koja je malo i pogrebana (planiram da farbam na proleće),kaseta ispod sedista je od jeftine plastike,dosta je mekana,a ovamo je bila kao sef jaka i slično.










Postoji još jedna ostava ispod volana,dubine 20ak cm.

Sad nešto o autu


Pred kraj 2014.stavljen je Lukov set kvačila,menjana je bobina,alnaser servisiran,gume nove kupljene za zimu 2014/15 ,akumulator je izašao pre 2 meseca iz garancije...

Prvih 6 i po hiljada km,pravo zadovoljstvo voziti se,ali....

Posle jedno 6 i po hiljada km primetim ja da meni auto ne vuče uzbrdo kako bi trebao da vuče,pravac ok,ali uzbrdo gde je išao 3. morao sam prvom.Pravac kod majstora i počinje hardcore sex.Krenu majstor sa dijagnostikom,pa celokupna elektro instalacija,pa izduvni sistem...Secnu on cev kod katalizatora,njega nema unutra...Kaže majstor ,,aha,sigurno se raspao i zapušio srednji lonac,daj da sečemo dalje".Tako i bi,secnuše oni tu,kad tamo ništa ,a ja sve vreme tražim da mi izmeri kompresiju na šta on kaže ,,ne može tako auto da se ponaša,ako loša kompresija" ,nije hteo da me sasluša do kraja,simptomi kakvi su.Na kraju,ajde i to da vide,auto prenoći,uguraju ga oni u garažu,mere kompresiju 12,12,6,12,tu je problem na trećem cilindru.Ajde skidaj glavu,daj benzin da sipemo na ventile,prenoči to tako ujutru vidimo da je izduvni napravio problem...nakupila se garež na njemu i nije radio svoj posao kako je trebalo...ima slike sve se vidi.



Nije samo haos na ventilima,nego i cilindrima...



A,na kraju je izgledalo ovako...



Rekoh ja,veliki servis je radjen pre 30 i nešto hiljada km,ali ajde kad je već rasturen da uradimo veliki sad i da prebrinem.
Kupim ja sve osim vodene pumpe + benzinske dizne oprane,namestimo to kad pumpa posle 3 dana popusti,daj kupi novu komplet,otišlo plastično kućište,uzmem sa metalnim da prebrinem i to...ali ubrzo sam počeo ponovo da brinem,javio se novi problem.Svako jutro,prvo paljenje,problem...neće odma,verglaj,verglaj...pumpa za gorivo,menjam i to.

E,sad ako ste mislili da je tu kraj,varate se.

Krenem ja posle sredjivanja da se vozim,ide auto,ali nije to to.Teram,ne mogu više da se nerviram,vozim ga ja tako jedno 500km i na 100km od kuće na putu ja primetim iza mene oblak dima.Na displeju nema ni jedna greška,temperatura dobra,stanem i odmah sam ukapirao u čemu je problem,uzmem da izmerim ulje kad ono tamo fali...karika otišla 100% mislim se ja.Dovučem se do kuće,majsotra sam tu hteo da pridavim kada sam ga pozvao on mene pita tj kaže ,, pošao si na put a nisi poneo ulje" Zalupim tu slučalicu,jer sam poludeo,do sada ni u jednom autu nisam imao kanticu sa uljem,neću ni u ovom.Odem tamo,kad ono jeste karika,mazajuća.

Idemo ponovo,rasuraj motor,kupuj karike,ajde i leteće ležajeve,za svaki slučaj...Oni su merili sve redom što je moglo,sve je kao da auto ima 100.000km,ništa pohabano,ništa za obradu,ali eto desi se to.Upališe oni auto,kaže remenica se čuje...mislim se ja odakle sad i to,ajde i to menjaj...sklopiše sve,neće da upali,ni da pipne,brčkaju sve redom,kaže kompjuter otiso,naručen drugi,ali poslali od automatika,ne vredi.Odem kod jednog dobrog elektroničara,on sredi kompjuter,auto upali i taraj...


A,da dok su radili motor ja uradim diskove,pločice,zamene mi i viljuške napred tj silen blokove,kugle i spone da i to prebrinem.

Sve u svemu,izgubljeno dosta vremena i novca,mada me teši to što me je do sada izašao onoliko koliko im je prosečna cena na oglasima,a da sam uzeo po prosečnoj ceni opet bih sigurno imao još neki euro da uložim u njega,a ovo sad imam sredjen auto.

Ako se složite mogao bih da ubacim i svoje iskustvo sa Peugeot 806 HDi,ako nekog zanima Evasion,čisto da vidi šta i kako,pošto su isti automobili.
 

charllie

Active member
Sta ces,kad te ide,ide, valjda ces sad da uzivas,moze napisi o Evasionu meni se taj auto svidja,do sada vozio hidraulicare na kojima ostajem i dalje ali za drugo auto mozda zamijenim Picassa za sacuvan Evasion.:angel:
 

Tanatos

New member
Ajoj! Krenem da kucam,dodjem do samog kraja,ali posto opet sve zurim greskom zatvorim tab sa forumom,umesto onaj za upload slika :surprised: Pisem ponovo cim se vratim,moram da odem do apoteke :palac-gore:

EDIT :

Pre nego sto krenem,da pohvalim i limariju kod ovog modela i posle 12 i po godina izgleda odlicno!




 
Posljednje uređivanje:

Tanatos

New member
Peugeot 806 / Citroen Evasion

Ovako,posedovao sam automobil pune 2 godine,dosta presao,prve godine oko 30000km,za to vreme na motoru nista nije radjeno osim regulatora pritiska za gorivo.Kada sam se cuo sa novim vlasnikom rekao mi je da je zamenio grejace.Auto sam prodao sa nepunih 300.000km,falio mu je neki km.Par dana pre prodaje sam zamenio kvacilo,na auto je bio originalni plivajuci zamajac! Njega sam isto kao i ovog,pazio i ulagao.Zamenio sam mu letvu volana,komplet kocnica,cak i kocio na creva,sva 4 amotrizera nova,pogace,solje...,ne znam ni ja sta sve nisam menjao,trap isto.Dosta sam sa njim i prelazio,trebao mi je ispravan automobil,neka ulaganja su bila nepotrebna,ali on mi je povremeno i donosio pare posto sam pratio vangabaritni tj specijalni transport.




Sto se tice same voznje u odnosu na ovaj i nema neke razlike,samo kod ovog manje osecam put,sedista su dosta komfornija i kabina je za nijansu veca i ako je ista platforma.Dosta je tvrd kada je prazan,pravo uzivanje je kada ima 4-5 osoba u kolima,jer ipak je ovaj auto delio platformu i sa Fiat Scudom,Citro Jumpyem i Peugeot Partnerom...

Potrosnja je isla i do 10l dizela,zimi po gradu,svaki od njih ima webasto grejac,sto mislim da nije slucaj kod novijih modela tj 807/C8/Phedre/Ulysse,ako greskim neka me neko ispravi.Uglavnom,potrosnja je bila oko 8,najniza mi je iznosila 6,7l.

Posto je ovo tema o C8,evo uporednih slika 806 vs C8.












Kao sto sam vec rekao,tj pohvalio c8 oko ostava za sitnice,tako bih kritikovao ovaj model.kaseta je dosta mala,i bukvalno osim nje i osrednjih ostava u vratima nema drugih mesta gde bi mogli nesto da odlozite,cak sam i ja sam drzao mobilni telefon ispred volana kod istrument table tj kod brzinomera.

A,da umalo da zaboravim,razlike izmedju 806 i Evasiona bukvalno i da nema,maska i farovi napred i pozadi stop lampe...sto se tice farova socivo je isto,a velicina stop svetla je ista,tako da mozete lako da zamenite tj da ukrstite stop svetla.
 

Tanatos

New member
Ako uracunam i registraciju i prenos koji su bili oko 340eura (mada to ne bih trebao da racunam,jer za svaki auto to treba) oko 3500eur,mozda koji euro gore dole max 20eura...imam evidenciju urednu o kolima,o servisu i gorivu,cak i za sijalice,osigurace pa i mirisljave jelkice kada kupim pa cu tacno da izracunam,ali oko 3500 kada sam poslednj put racunao.
 
Na vrh