Tanatos
New member
Vidim da nema ni jedan C8 ovde u temi,a neko mora da probije led
Marka : Citroen
Model : C8
Motor : 2.0 16v 100kw
Godiste : 2003
Nivo opreme : SX (automatska dvozonska klima,parking senzori,6x air bag,senzori za svetla i kišu....)
Kada sam prodao Peugeot 806 HDi 80kw pre tačno godinu dana,gledao sam da kupim neki noviji auto do 5 godina starosti,ali sam promenio mišljenje i rešio da uzmem nešto jeftinije (bukvalno za par stotina eura neki krš).Ali umeđuvremenu je naleteo ovaj C8.
Automobil je pre 2 i po godine ocarinjen,uvežen je iz FR.Pošto je bivši vlasnik često putovao na zapad,ubacio je TNG uređaj,ali na moju veliku žalost postojala je boca u gepeku iza trećeg reda sedišta (koja je kasnije izbačena,u daljem tekstu videćete zbog čega) .Ali to nije jedina boca,jer postoji i točak boca na mestu rezervnog točka.
Slike su od letos,kasnije ga nisam ni slikao više :whistling:
Slike enterijera od pre 2 dana,kada sam uzeo malo da očistim auto.
I evo jedne stvari koje me nervira,tepih gde je bila plinska boca.
Evo sad jedne stvari zbog čega mi se svidja ovaj auto.Svi znamo da uvek fali prostora za sitnice,ovde ima na pretek (jos ako ga uporedim sa P806) mada moram da kažem da ne postoji piksla:cenzura:u drugom i trećem redu,a imao sam na 806,mada primeti se na još nekim mestima štednja,npr u gepeku.Na 806 bilo je sve tapacirano ovde je plastika,koja je malo i pogrebana (planiram da farbam na proleće),kaseta ispod sedista je od jeftine plastike,dosta je mekana,a ovamo je bila kao sef jaka i slično.
Postoji još jedna ostava ispod volana,dubine 20ak cm.
Sad nešto o autu
Pred kraj 2014.stavljen je Lukov set kvačila,menjana je bobina,alnaser servisiran,gume nove kupljene za zimu 2014/15 ,akumulator je izašao pre 2 meseca iz garancije...
Prvih 6 i po hiljada km,pravo zadovoljstvo voziti se,ali....
Posle jedno 6 i po hiljada km primetim ja da meni auto ne vuče uzbrdo kako bi trebao da vuče,pravac ok,ali uzbrdo gde je išao 3. morao sam prvom.Pravac kod majstora i počinje hardcore sex.Krenu majstor sa dijagnostikom,pa celokupna elektro instalacija,pa izduvni sistem...Secnu on cev kod katalizatora,njega nema unutra...Kaže majstor ,,aha,sigurno se raspao i zapušio srednji lonac,daj da sečemo dalje".Tako i bi,secnuše oni tu,kad tamo ništa ,a ja sve vreme tražim da mi izmeri kompresiju na šta on kaže ,,ne može tako auto da se ponaša,ako loša kompresija" ,nije hteo da me sasluša do kraja,simptomi kakvi su.Na kraju,ajde i to da vide,auto prenoći,uguraju ga oni u garažu,mere kompresiju 12,12,6,12,tu je problem na trećem cilindru.Ajde skidaj glavu,daj benzin da sipemo na ventile,prenoči to tako ujutru vidimo da je izduvni napravio problem...nakupila se garež na njemu i nije radio svoj posao kako je trebalo...ima slike sve se vidi.
Nije samo haos na ventilima,nego i cilindrima...
A,na kraju je izgledalo ovako...
Rekoh ja,veliki servis je radjen pre 30 i nešto hiljada km,ali ajde kad je već rasturen da uradimo veliki sad i da prebrinem.
Kupim ja sve osim vodene pumpe + benzinske dizne oprane,namestimo to kad pumpa posle 3 dana popusti,daj kupi novu komplet,otišlo plastično kućište,uzmem sa metalnim da prebrinem i to...ali ubrzo sam počeo ponovo da brinem,javio se novi problem.Svako jutro,prvo paljenje,problem...neće odma,verglaj,verglaj...pumpa za gorivo,menjam i to.
E,sad ako ste mislili da je tu kraj,varate se.
Krenem ja posle sredjivanja da se vozim,ide auto,ali nije to to.Teram,ne mogu više da se nerviram,vozim ga ja tako jedno 500km i na 100km od kuće na putu ja primetim iza mene oblak dima.Na displeju nema ni jedna greška,temperatura dobra,stanem i odmah sam ukapirao u čemu je problem,uzmem da izmerim ulje kad ono tamo fali...karika otišla 100% mislim se ja.Dovučem se do kuće,majsotra sam tu hteo da pridavim kada sam ga pozvao on mene pita tj kaže ,, pošao si na put a nisi poneo ulje" Zalupim tu slučalicu,jer sam poludeo,do sada ni u jednom autu nisam imao kanticu sa uljem,neću ni u ovom.Odem tamo,kad ono jeste karika,mazajuća.
Idemo ponovo,rasuraj motor,kupuj karike,ajde i leteće ležajeve,za svaki slučaj...Oni su merili sve redom što je moglo,sve je kao da auto ima 100.000km,ništa pohabano,ništa za obradu,ali eto desi se to.Upališe oni auto,kaže remenica se čuje...mislim se ja odakle sad i to,ajde i to menjaj...sklopiše sve,neće da upali,ni da pipne,brčkaju sve redom,kaže kompjuter otiso,naručen drugi,ali poslali od automatika,ne vredi.Odem kod jednog dobrog elektroničara,on sredi kompjuter,auto upali i taraj...
A,da dok su radili motor ja uradim diskove,pločice,zamene mi i viljuške napred tj silen blokove,kugle i spone da i to prebrinem.
Sve u svemu,izgubljeno dosta vremena i novca,mada me teši to što me je do sada izašao onoliko koliko im je prosečna cena na oglasima,a da sam uzeo po prosečnoj ceni opet bih sigurno imao još neki euro da uložim u njega,a ovo sad imam sredjen auto.
Ako se složite mogao bih da ubacim i svoje iskustvo sa Peugeot 806 HDi,ako nekog zanima Evasion,čisto da vidi šta i kako,pošto su isti automobili.
Marka : Citroen
Model : C8
Motor : 2.0 16v 100kw
Godiste : 2003
Nivo opreme : SX (automatska dvozonska klima,parking senzori,6x air bag,senzori za svetla i kišu....)
Kada sam prodao Peugeot 806 HDi 80kw pre tačno godinu dana,gledao sam da kupim neki noviji auto do 5 godina starosti,ali sam promenio mišljenje i rešio da uzmem nešto jeftinije (bukvalno za par stotina eura neki krš).Ali umeđuvremenu je naleteo ovaj C8.
Automobil je pre 2 i po godine ocarinjen,uvežen je iz FR.Pošto je bivši vlasnik često putovao na zapad,ubacio je TNG uređaj,ali na moju veliku žalost postojala je boca u gepeku iza trećeg reda sedišta (koja je kasnije izbačena,u daljem tekstu videćete zbog čega) .Ali to nije jedina boca,jer postoji i točak boca na mestu rezervnog točka.
Slike su od letos,kasnije ga nisam ni slikao više :whistling:
Slike enterijera od pre 2 dana,kada sam uzeo malo da očistim auto.
I evo jedne stvari koje me nervira,tepih gde je bila plinska boca.
Evo sad jedne stvari zbog čega mi se svidja ovaj auto.Svi znamo da uvek fali prostora za sitnice,ovde ima na pretek (jos ako ga uporedim sa P806) mada moram da kažem da ne postoji piksla:cenzura:u drugom i trećem redu,a imao sam na 806,mada primeti se na još nekim mestima štednja,npr u gepeku.Na 806 bilo je sve tapacirano ovde je plastika,koja je malo i pogrebana (planiram da farbam na proleće),kaseta ispod sedista je od jeftine plastike,dosta je mekana,a ovamo je bila kao sef jaka i slično.
Postoji još jedna ostava ispod volana,dubine 20ak cm.
Sad nešto o autu
Pred kraj 2014.stavljen je Lukov set kvačila,menjana je bobina,alnaser servisiran,gume nove kupljene za zimu 2014/15 ,akumulator je izašao pre 2 meseca iz garancije...
Prvih 6 i po hiljada km,pravo zadovoljstvo voziti se,ali....
Posle jedno 6 i po hiljada km primetim ja da meni auto ne vuče uzbrdo kako bi trebao da vuče,pravac ok,ali uzbrdo gde je išao 3. morao sam prvom.Pravac kod majstora i počinje hardcore sex.Krenu majstor sa dijagnostikom,pa celokupna elektro instalacija,pa izduvni sistem...Secnu on cev kod katalizatora,njega nema unutra...Kaže majstor ,,aha,sigurno se raspao i zapušio srednji lonac,daj da sečemo dalje".Tako i bi,secnuše oni tu,kad tamo ništa ,a ja sve vreme tražim da mi izmeri kompresiju na šta on kaže ,,ne može tako auto da se ponaša,ako loša kompresija" ,nije hteo da me sasluša do kraja,simptomi kakvi su.Na kraju,ajde i to da vide,auto prenoći,uguraju ga oni u garažu,mere kompresiju 12,12,6,12,tu je problem na trećem cilindru.Ajde skidaj glavu,daj benzin da sipemo na ventile,prenoči to tako ujutru vidimo da je izduvni napravio problem...nakupila se garež na njemu i nije radio svoj posao kako je trebalo...ima slike sve se vidi.
Nije samo haos na ventilima,nego i cilindrima...
A,na kraju je izgledalo ovako...
Rekoh ja,veliki servis je radjen pre 30 i nešto hiljada km,ali ajde kad je već rasturen da uradimo veliki sad i da prebrinem.
Kupim ja sve osim vodene pumpe + benzinske dizne oprane,namestimo to kad pumpa posle 3 dana popusti,daj kupi novu komplet,otišlo plastično kućište,uzmem sa metalnim da prebrinem i to...ali ubrzo sam počeo ponovo da brinem,javio se novi problem.Svako jutro,prvo paljenje,problem...neće odma,verglaj,verglaj...pumpa za gorivo,menjam i to.
E,sad ako ste mislili da je tu kraj,varate se.
Krenem ja posle sredjivanja da se vozim,ide auto,ali nije to to.Teram,ne mogu više da se nerviram,vozim ga ja tako jedno 500km i na 100km od kuće na putu ja primetim iza mene oblak dima.Na displeju nema ni jedna greška,temperatura dobra,stanem i odmah sam ukapirao u čemu je problem,uzmem da izmerim ulje kad ono tamo fali...karika otišla 100% mislim se ja.Dovučem se do kuće,majsotra sam tu hteo da pridavim kada sam ga pozvao on mene pita tj kaže ,, pošao si na put a nisi poneo ulje" Zalupim tu slučalicu,jer sam poludeo,do sada ni u jednom autu nisam imao kanticu sa uljem,neću ni u ovom.Odem tamo,kad ono jeste karika,mazajuća.
Idemo ponovo,rasuraj motor,kupuj karike,ajde i leteće ležajeve,za svaki slučaj...Oni su merili sve redom što je moglo,sve je kao da auto ima 100.000km,ništa pohabano,ništa za obradu,ali eto desi se to.Upališe oni auto,kaže remenica se čuje...mislim se ja odakle sad i to,ajde i to menjaj...sklopiše sve,neće da upali,ni da pipne,brčkaju sve redom,kaže kompjuter otiso,naručen drugi,ali poslali od automatika,ne vredi.Odem kod jednog dobrog elektroničara,on sredi kompjuter,auto upali i taraj...
A,da dok su radili motor ja uradim diskove,pločice,zamene mi i viljuške napred tj silen blokove,kugle i spone da i to prebrinem.
Sve u svemu,izgubljeno dosta vremena i novca,mada me teši to što me je do sada izašao onoliko koliko im je prosečna cena na oglasima,a da sam uzeo po prosečnoj ceni opet bih sigurno imao još neki euro da uložim u njega,a ovo sad imam sredjen auto.
Ako se složite mogao bih da ubacim i svoje iskustvo sa Peugeot 806 HDi,ako nekog zanima Evasion,čisto da vidi šta i kako,pošto su isti automobili.