Citroen DS4 Racing

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Citroen DS4 Racing

The Citroen DS4 Racing is set to make its debut at Geneva next month, with the world’s most potent 1.6-litre engine

Citroen is set to give the Renaultsport Megane something to think about with a storming new model for next week’s Geneva Motor Show.

The DS4 Racing Concept has been created with the help of Citroen Racing – the team behind the company’s multiple World Rally Championship wins – so the car’s racing pedigree runs deeper than simply the badge.

Like the DS3 Racing, which also debuted as a concept before making limited production, the DS4 Racing uses the 1.6-litre THP turbo engine. But Citroen Racing has uprated it to produce 256bhp and emit only 155g/km of CO2.

The specific output of 160bhp per litre betters that of McLaren’s MP4-12C supercar, and is a record for any Citroen road car. Such an output would also make this the world’s most potent 1.6-litre.

The suspension has been dropped by 35mm, too – virtually cancelling out the DS4’s 40mm height advantage over the C4 – while the track is wider by 55mm at the front and 75mm at the rear.

Bigger 380mm front discs have four-piston calipers and sit behind 19-inch alloys. The roof gets a two-tone finish, while the rest of the paint is textured-effect matt grey. Carbon fibre trim is applied to the rear diffuser, front splitter and wheelarch extensions.

Citroen claims it’s a concept, but considering the DS3’s quick transformation to reality, a limited run of DS4 Racings is likely later in the year for at least £30,000.

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/279244/citroen_ds4_racing.html

 

Ciki vts

New member
Prvi citrojen (osim moga) koji mi je odlicno dizajniran. Ali zali boze truda kad nemaju motor koji se ne kvari za njega.. Mozda ubaciti vw 1.8t?

ps bjelivuk, cekam odgovor na PM... :wtf:
 

Dalibor

Dado Tornado
najdraže bi mi u njemu bilo viditi stari 3.0 V6 (koji nema šanse da stane pod haubu), možda 2.0 turbo iz xantie.

taj 1.6 motor ima i neke pozitivne stvari tipa mali lagan motor u nosu,
ali bil bi draži da nije rađen u suradnji sa onom ciganluk markom iz bavarske.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
najdraže bi mi u njemu bilo viditi stari 3.0 V6 (koji nema šanse da stane pod haubu), možda 2.0 turbo iz xantie.

taj 1.6 motor ima i neke pozitivne stvari tipa mali lagan motor u nosu,
ali bil bi draži da nije rađen u suradnji sa onom ciganluk markom iz bavarske.
Ili možda onaj fordov 1,0 turbo od 170 KS.
 

1587 VTS

New member
Osobno mi je DS3 puno originalniji i pogođeniji od DS4. I "obicni" i R.
I DS5 mi je cista desetka :wub: Inace, u firmi u kojoj radim proizvode se neki dijelovi za njega. Trazeni nivo kvalitete od strane Citroena za taj model je duplo strozi nego za bilo koji BMW-ov dio koji se kod nas radi.
 

Marko

Well-known member
Prodali bi nekaj da su taj model izbacili na tržište 2008, a ne čuvali crteže na kompjuteru... :) Od C4 VTS muku muče s tzv. sportskim kompaktima, tada su već trebali staviti turbo motor nutra složiti ovjes kak spada (pod obavezno), 2000-3000 € jeftiniju cijenu od GTI-a i da vidiš tržišni uspjeh. Išli bi iz salona kak deca z škole!
 

Ciki vts

New member
Ovako na prvu bi rekao da je to rijesenje, ali pogledaj koliko se prodavao Megane RS, imao je vrhunski motor i ovjes (najbrzi auto na ringu s prednjim pogonom - to im je bila reklama zivota), bio je sitno jeftiniji od konkurencije pa kifla, nema ih na cesti kao gti-a.
 

Marko

Well-known member
MEGANE SPORT - RESPeCT! R26 JOŠ VEÆI RESPECT. Kaktiga da je po voznim osobinama bio najbolji od svih u to vrijeme, a to za prodaju znaš kak ide u napunjenim glavama "vau vau je uber alles, francuski auti su govna, žabari su neugledni, rumunji su mi nedostižni"... I za GTI frikove imam rješenje iz njihove susjedne štale Leon Cupra R i još ti ostane za benzin. I sad si zamisli da ubace DS4R s papar cijenom - i ako mu kvaka na vratima neće lovit kak treba pokopat će ga svi... Malo zezam ali tak je :)
 
Na vrh