Citroen ili Peugeot koji je po vama bolji

Automatic

Well-known member
Evo zavada nas u birtiji koji auto je bolji,ja hvalim citra radi hidraulike i noviteta ,a drugi peugeota radi kvalitete.Pošto znam da su motori isti i puno toga slično neznam po čemu je peugeot kvalitetniji:(,ali 90 mposto ljudi koje sam pitao svi su odabrali pežu.Èim spomeneš citroen naiđeš na zid
 

Marko

Well-known member
"Citroen ili Peugeot koji je po vama bolji?" - u današnje doba isti kur..
- u proslosti je svaki imal svoje slavne momente
 

Automatic

Well-known member
Evo baš sam slagal jednog 206 2.0 HDI.KAtastrofa,naprije bio benzin u dieselu pa riknule dize.Složio dize(injektore),kad stisnem gas do 3200 okretaja u redu ,kad bi više auto krepa.Probam verglat ne radi pumpa i svijetli MIL.ZAključam i odključam ,dqam kontakt i pumpa proradi ,auto ide ali opet nakon 3200 okretaja se ugasi i neće da upali.Prikopčam na dijagnostiku hrpa greški koje obrišem .Niš ne svijetli do 3200 okretaja opet ista stvar.DIagnostika pokaže da ključ nije uparen sa BSI,mjerač protoka zraka neispravan,ubrizgavanje slab pritisak,.Sve resetiram opet isto,mjerač protoka zraka neispravan.Izvršim sve provjere po elementima sve ispravno.Upalim auto sve super dok ne stisnem gas do kraja, auto crče i svijetli MIL,pumpa goriva se ne čuje.Zaključam i odključam pumpa se čuje i auto pali ali svijetli MIL.Greška mjerač protoka zraka.Sve fino resetiram i velim čovijeku nek ne tera preko 3000 okretaja i nek se riješi tog sranja.Nemam pojma koji k...c mu je.Ako neko zna nek pomogne.Vidio sam da su neke žice prebrikavane ali znam da je taj auto radio tako.E to vam je peugeot 206.Jedino kaj i citro ima isti motor.Nisam baš usvojio gradivo PSA grupe bar što se elektronike tiće:mad:
 

Silentshoot

Active member
E to nije Peugeot 206. Nemožeš zbog jednog krša koji nije održavan,u kojeg je stavljen benzin reći to je Peugeot. Ja sam imao 206-icu, isti motor 2.0 HDi, savršen. Bez FAP filtera,bez dvomasenog, mali potošač, znao je lijepo povući, izdržljiv, kvalitetan motor, niti jednom nisam imao grešku ili kvar na njemu...osim redovnog servisa drugo ništa...
 

fullcool

New member
Stari HDI je najbolji motor u svijetu u svojoj klasi u vrijeme kad se proizvodio, ne postoji bolji motor te kubikaže iz tog vremena, nije moje mišljenje nego dokazano u testovima iz tog vremena.
 

deda

New member
Eto ti,ti sad ne kužiš kaj ne valja i zato auto ne valja i to kažeš stranci i uvjeriš ga da se rješi tog njasra.Taj više nikad nebu kupoval Puga,jer tebe sluša.
Naravno kriv je proizvođač kaj netko nezna otkloniti kvar,a kaj sa drugim autima, nije ista stvar?2,0 hdi je najbolji motor koji je ikada itko napravio, ide pola milje da ni ne trepne,naravno ako po njemu ne šarafe Mehe koji pojma nemaju kaj rade.
 

La Marche

Iskreni optimist
Onako prema sasvim subjektivnom mozaiku u mojoj glavi:
Sasvim mali auto bih uzeo Peugeot. (vuče me tradicija... 205, 106)
Srednje aute i posebne aute (DS serija) bih uzeo Citroen. (vuče me tradicija... GS mi je i dan danas poseban auto)
A poslovne limuzine... tu uopće nema dileme - Peugoet (nikakav Mercedes, ni išta slično - samo Peugeot).
Sportski kupe Citroen nema, ali Peugeot mi je sjajan (nikakav Audi TT, ni išta slično, a zadnjih godina jedini koji je ozbiljno prodrmao Audije na 24 Heures je i tako bio jedino Peugoet).

O gospodarskom programu, pa ni Berlinzima i sličnima ne znam (i ne želim znati) ništa.

Ah, da... nekad davno imao sam Peugeot trkaći bicikl (i utrke vozio s njim).
Bicikl bih opet uzeo neki Peugeot, iako je kod bicikla ime firme još manje bitno nego kod automobila. Ali, to s biciklima je off topic, jel'da?
 

deda

New member
Kako Citroen nema sportskih kupea,daj mallo bolje pogledaj.Uostalom svi citroenovi modeli,od najvećeg do najmanjeg su u standardnoj izvedbi tako dizajnirani i brzi da ih i većina sportskih auta drugih marki jedva mogu dostizati.
Kada si već spomenuo GS,obićna klasična limuzina,nedohvatljive udobnosti,stabilnost,je po dizajnu i brzini bila neuhvatljiva za većinu konkurencije u ono doba,a i danas se malo koji auto te klase može mjeriti s njim, pa i po potrošnji u današnjim mjerilima.
 

Automatic

Well-known member
naravno ako po njemu ne šarafe Mehe koji pojma nemaju kaj rade.
Nemam pojma ko je kaj delal ali vidim da je instalacija sva prelotavana i pocvikana,izvlečene szu neke dodatne žice nemam pojma za kaj.Neznam koje kaj radil sa glavnim kompom jer mi automatski izbaci i njega ,katastrofa,inače čovjek se vozi sa autom ali kopka me to s..nje jer ne volim ostaviti nedovršen posel ali ovo je kvar kojim se treba igrati i pokušati naći grešku ali i ljudi su takvi ,,,joj treba mi auto,,,sve znam ali i meni treba vremena da isprobam neke stvari ,pogotovo na takvom autu po kojem je neko sve cvikal i brikal

E to nije Peugeot 206. Nemožeš zbog jednog krša koji nije održavan,u kojeg je stavljen benzin
NE to je peugeot 206 2.0 HDI,ali ko zna ko je kaj delal po njemu.To kaj je ona sipala benzin to je riješano,ali neko je prije nekaj naslepčival i tu je problem,jednostavno treba vremena da se otkrije kvar koji je negdje zakamufliran.Vidim da je po instalaciji prelotavano,pa neke žice koje su samo onak jadno izolirane,pa hrpa žica ispod armature koje su bile ko zna od čega.Je--ga takav je autopromenil sto vlasnika svako malo prčkal.
Teško ti čovjeku objasnit da auto nemre bit gotov za jedan dan,možda je samo negdje masa kriva ali ti treba cijeli dan da najdeš gde.Auto je imal 20 greški ali dvije stalno ostaju,mjerač protoka i BSI ,moguče da je povezano ,neznam dok se ne promjeni mjerač protoka zraka a lik nema para da ga kupi.To je prvi korak jer je on neispravan i od njega treba krenuti ,ali teško je to i čovjeku objasniti da je to njegov a ne moj problem,pa kam bi ja došel kad bi za svaki model auta imal mjerač p.z. ili senzore itd.Najgore mi kad mi takvi dojdu nakon 10 mehaničarov ,svaki nekaj radil ali niko napisal kaj se radilo ako je već brika ili sl.

uvjeriš ga da se rješi tog njasra
Gle napravili servis uredili injektore ,promjenili ležajeve sva ta priča ju koštala 1800 kuna.Frendi smo i naravno posel je bagatela.NA autu je kuplung u ku..u,zadnji most ,instalacija,potrebne kočnice ,gume.KAj se men tiče auto je savršen za mene i moj posel ali kaj se nje tiče zgubila bu lače i gače na njemu ako ga ide dalje slagat i kaj je najgore kad ga je kupovala ja sam ga gledal i rekao da ga ne kupi ali zapela za njega bez obzira kaj sam joj sve na autu pokazal ,ali i ovaj koji ga je prodaval mi je frend i auto dobil pod račun tak da i on nezna kaj je s njim jer ga samo registriral i prodal njoj.E sad sam ja tu je....na stranka .Moj savjet svima .NIKAD NEMOJTE IÆI SA NEKIM KUPOVAT AUTO ILI DAVAT SAVJET PRI KUPNJI.KAs si bu kupil to nek i vozi jer na kraju tuđa bedastoća dojde vama na glavu.Sad kad se sve počelo kvariti cvili ,a kaj da joj ja sad velim ,čuj namoj mi ga dopelati a ovi okolni ju već oderali ko lešinari.Naravno da sam joj rekel nek se riješi tog njasra
 

La Marche

Iskreni optimist
Niski auto s dvojim vratima izdužene bočne linije Citroen ne proizvodi.

Auto koji ne zadovoljava ta tri uvjeta može biti kupe jedino u marketinškim sloganima koji od g.zice prave kapelicu.
 
Na vrh