Citroen SM

Petey2501

Member
Ja bi jednog sa papirima pa da ga pomalo sređujem, jedino mi je čudna mašina 2.3 inače je 2.7l. Auto je predobar, u Njemačkoj uređeni prelaze 25.000€. Trebalo bi kupiti jedan sa papirima i da nije full trul i jedan dovesti izvana, u Francuskoj ih ima za 1000€ kompletne, a kad je kompletan onda se odfura stara kanta kod olimara, lakirera i sve se premjesti unutra i za par somova imaš auto vrijedan divljenja, naravno to je nemoguće, eventualno da ove iz žica tražiš da nađu neki u Belgiji, tamo ima Francuskih autiju pa bi bilo i SM-a.
 

Arsen

Member
Nisam te baš shvatio al dobro.:D

Ovaj gore je imao 2.3 motor iz Žabe, original Maserov je bio vani, sad jel išao još uvijek uz auto ili ne to ne znam.
Realno vrijedi par sto eura, ne više zato jer fali pola auta i motor.
Za 500 eura se kad hočeš vani nađe kompletan SM za dijelove kakav takav jer svaki dio kad ideš kupovat na njemu košta kao suho zlato.
Zato taj auto ako nisi odlikaš je najbolje zaboraviti jer i kad je u tvorničkom stanju, svako tolko traži jako skupo održavanje.
 

Petey2501

Member
To mi je jasno, ja sam inaće financijaš koji je ili u uredu ili u teretani, najdalje kaj bi ja mogao šarafiti eventualno po žabi koja bi već bila napola restaurirana, ali kad bi uzeo SM onda bi ga iznajmljivao kao onaj frajer Burtone, čim je takav auto to je šminka, ne bi ga vozio svaki dan definitivno, ja bi im dao 300€ za onakav grob i sparko ga kod sebe u dvorište pa bi pomalo radio na njemu ali bez mašine to je nula bodova, ako paše unutra mogli su staviti i noviju ili bar neku koja će upaliti ako im je original umro. Da mi je uzet takav i još jedan izvana za 500€ kompletan, to bi bio deal, i naravno kod nekog strpljivog limara ga odfurat da to privede u red a onda lakiranje i auto je bomba, no to je za sad samo san.
 

Dalibor

Dado Tornado
eto jedan razlog zašto bi bilo dobro u EU - uvoz autiju sigurno tada bude olakšan.
ali ako ti se neda čekati do 2016. i ulaska, pogledaj koliko bi ti izašao SM tebi prikladne cijene uz neku eventualnu doradu kasnije u RH.

ako raspolažeš sa recimo 7,8 tisuća € rekao bi kako bi mogao razmišljati o uvozu nekog na kojem treba nešto raditi ali ne puno komplicirano.

doduše ne znam kako je sa cijenama SM, ali u francuskoj za 5,6 tisuća € sigurno se može nači DS koji je u upotrebi svaki dan. možda bi za nekih 4 tisuće našao SM kojem se treba nešto limarije napraviti i popraviti koju bombu...
 

Petey2501

Member
SM sređen i u EU je na cijeni, ali ako je u voznom stanju a ima posla onda mislim da je ovih 4 tis. eura realna cijena, u Francuskoj sigurno i manje, tamo su oni ipak doma. ;)
 

jurapz

New member
Ma nemaš ti Sm-a ispod 10000eura u kakvom takvom stanju nigdje, auto je jako na cijeni jer ih se ukupno proizvelo 12000 komada, jedan djed iz Našica ima Sm-a i sada ga sprema za prodaju, cijena će biti oko 30000 eura, ali auto je u perfektnom stanju. Sm mislim da je najkompliciraniji citroen za restauraciju jer dijelova nema ili su skupi i jako je kompliciran, sve u svemu treba imati jako dubok đep za sm-a. Ja sam išao gledati onoga sa njuskala i nudio sam djedu 700eura ali on nije htio.
 

deda

New member
Pusti snovi,a i onaj u Našicama je u jadnom stanju,jer auto već godinama stoji.SM je nemoguće srediti kod nas,sa žabom je malo bolja situacija.Za ta dva auta treba ****čkog znanja da ga se može složiti,mehanički,limarski,hidraulički.Kod njih nema improvizacija i nadomjestaka jer će se tako samo auto uništiti.A da to netko radi za lovu ili je lud onaj koji bi to radio,a još luđi onaj za koga bi radio.Te novce nema nitko tko bi platio vreme ,strpljenje i muku da se taj auto složi i dovede u pristojno stanje,jer sve ostalo je metoda uzaludnog pokušaja.Dakle moj savjet vam je da to zaboravite,jedino ako imate jedno 30 000€ na više i idete ga van kupiti gotovog.Za manje pa čak i žabu koja je dobra, nema,a ono da budete sami po njima šarafali zaboravite.
To su Citroeni i najzajebaniji,nikakovo znanje nemaš ako se nisi na njima ućio raditi,bilo koji poaso,sve ostalo što ljudi znaju koji su radili druge aute,kod ovih niš ne znači.
 

Petey2501

Member
To mi je jasno, kao što sam napisao gore cijena u njemačkoj im je 25-30 tisuća€. Taj auto je mrcina koju kad kupiš treba i održavati, to nije neki sportski mali autić sa jeftinim djelovima preko e baya, to je limited adition auto.
 

Goran

New member
Eto , ja sutra idem pogledati ovog sa njuškala, taj gospodin je prodao sm-a miši kovaču , a ovaj crveni je kod njega već 20 godina , ali ima motor od žabe, a kaže da je maseratijev vani, sad mu je cijena 1000 eura . Veli da ima jednog kojeg restaurira , baš me zanima, vidjeti ćemo sutra....
Nego jel znate di ih ima još u Hrvatskoj ili ima netko možda slike tih koji su kod nas?
 

jurapz

New member
Taj sa njuškala je jednostavno propao, od njega nije moguce ništa napraviti jer već 20 godina stoji na kiši i sve je otišlo, ja sam ga mislio uzeti za dijelove i zbog maseratijevog motora i papira, ali na autu nije ništa dobro sve je propalo, da što kaže deda bez 25000 do 30000eura nema ništa od sm-a, vani kupiš za 7-8000 i imaš posla koliko hoćeš, dobro je što paše hidraulika sa cx-a i neke još gluposti, za hidrauliku još može proći ali ako ti fali neki dio to je stvarno skupo, recimo ovom sa njuškala fale prednji farovi samo farovi i ono staklo ispred košta preko 1000eura pa šta dalje reći.
 

Goran

New member
idem čisto da vidim, a i zanima me iz razloga što bi kod tog čovjeka trebao biti i jedan bijeli sm, mislim da je to bio od šojata, a neki kažu da ima još jednog...pa da vidimo jel je to tako...jel netko od vas možda zna što je sa onim sm-om iz našica ? Znam da je auto dugo stajao ,ali je je definitivno bio najočuvaniji sm u Hrvatskoj....sjećam se da se je unuk prije dosta godina raspitivao na forumima za neke dijelove, ali poslije toga nisam nigdje naletio na informaciju što se je desilo s njime?
 

jurapz

New member
idem čisto da vidim, a i zanima me iz razloga što bi kod tog čovjeka trebao biti i jedan bijeli sm, mislim da je to bio od šojata, a neki kažu da ima još jednog...pa da vidimo jel je to tako...jel netko od vas možda zna što je sa onim sm-om iz našica ? Znam da je auto dugo stajao ,ali je je definitivno bio najočuvaniji sm u Hrvatskoj....sjećam se da se je unuk prije dosta godina raspitivao na forumima za neke dijelove, ali poslije toga nisam nigdje naletio na informaciju što se je desilo s njime?
Da bio je pričao da ima sm-a na restauraciji, a uvijek kada ga pitaš da ga vidiš on nešto smulja da je kod limara pa vrata namješta kod majstora i tak, nisam ga vidio kod njega. Danas sam se baš čuo nešto sa tim djedom iz Našica pa je rekao da priprema Sm-a za prodaju i tak nešto da još treba lakirati njega i tak, a pitam za cijenu on se nasmije i kaze kao puno ti je to kao 30000-40000 ja reko čega, a on eura naravno:grin:
 

Petey2501

Member
Imati SM je super stvar no to je atrakcija i trebalo bi ga nekako uposliti da se održava sam jer te takav auto jednostavno pokopa, ni DS nije za svakoga tj. svačiji buđet a kamo li SM.
 

deda

New member
Ako nemaš love,da te baš briga,SM će te upropastit i nikada se nećeš s njim voziti,a ako ćeš ga i uspjet pokrenut bez totalne restauracije,znači nikakvi stari dijelovi od donatora ne dolaze u obzir,uvijek će ti negdje riknut,a pokušaj ga dovuć onda do doma.
Kaj mislite zakaj takvi auti trunu negdje iza šupe,upravo zato jer ko god je bio neiskusan i uvalio se,odustane,a nema ga kome prodat jer ga nitko neće i na kraju se oprosti od love i auta i baci ga da ga više ne vidi.
Inaće auto nije nikada valjao ni dok je bio novi,samo to one koji su ga kupili i nije bilo puno briga,jer kada je poćeo zajebavat jednostavno su ga se riješili i kupili si nekaj drugo.
 

Arsen

Member
Mislim da su farovi za SM-a i malo više od 1000 eura, a isto tako nema ni zadnja svijetla.:D
Još jednom velim da je najbolje zaboraviti na ideju o restauraciji toga auta osim ako netko ne misli od toga napraviti neki neoriginalni satrap.
40.000 se može tražiti za originalni SM u vrhunskom stanju, koji je redovno servisiran kod specijaliziranog majstora, a ne za ono u Našicama.
 

jurapz

New member
Mislim da su farovi za SM-a i malo više od 1000 eura, a isto tako nema ni zadnja svijetla.:D
Još jednom velim da je najbolje zaboraviti na ideju o restauraciji toga auta osim ako netko ne misli od toga napraviti neki neoriginalni satrap.
40.000 se može tražiti za originalni SM u vrhunskom stanju, koji je redovno servisiran kod specijaliziranog majstora, a ne za ono u Našicama.
Je istina za 40000eura mora biti u vrhunskom stanju i stalno vožen po malo, a ne da stoji po 20 godina, nisam vidio onoga u Našicama uživo, po njegovim pričama vrhunsko stanje;) , otići ću idući vikend ili kada mi dođe brtva za letvu volana jer mi on to mora složiti, stavim slike kada ga odem pogledati.
 
Na vrh