Citroen Xantia 1.6i, 1999. - zagrijavanje tekućine motora

Tomislav 50

New member
Sto ljudi, sto ćudi, uvek bilo za sve 😁
Sta ti kaze tvoj neki majstor tako i uradi, pa kako bude
Nadam se da je sada ovo ok. A ništa, hvala svima na odgovorima i komentarima. Pratiti ću situaciju pa ću paliti klimu samo da temperatura bude što niža. Kada dođe ljeto, više ću gledati u temperaturu nego na cestu.😂
Ajde, kad ste mi već sve komentirali... Stavio sam novi akumulator i kada sam spajao kleme, igla obrtomjera mi se poremetila.. Kad dam kontakt prije paljenja, kazaljka obrtomjera pokazuje 1000 okretaja a kad se motor upali, pokazuje 2200 okretaja. Znači, normalno motor radi ali kazaljka pokazuje krivo. Jel netko imao sličan problem?😂😂
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Ja nikad tako nesto...mada rekao bih..."Citroen"...
Kod mene na C5 s vremena na vreme kad upalim brisace on zatvori vozacev prozor, podignem staklo, a staklo se spusti i sl. 😁
Navikao sam da je to tako kod njih 😁
 

Tomislav 50

New member
To je normalno. Svaki će prozor da zatvori ako se uključe brisači.

Probaj da uradiš reset BSI- a. Ako se na osovini pomerila, skini pa namesti kazaljku.
Mislim da sam već ovo pitao ali kako napraviti reset BSI-a? 🤷‍♂️ :D :D :D Kako je jedan čovjek napisao, jel ovo ok?

"Procedura:
1. Dati konrakt
2. Ne dirajući kontakt odspoji + pol akumulatora.
3. + Pol kabla od akumulatora (Ne +POL akumulatora već KABEL!) spoji na masu. Najbolje kablovima za paljenje. Ostavi tako 10-tak minuta.
4. Ugasiti kontakt.
5. Vrati klemu.
Ovo je sad jako bitno!
6. Upali auto BEZ DIRANJA GASA! Ostaviti da radi u leru dok se ne upale ventilatori kilera. NE DIRATI GAS!
7. Kad se upale ugasi auto.
8. Napraviti vožnju od cca 10-tak km kombinirajući grad, otvorenu cestu, kreni stani ubrzanja itd. da komp nauči iz početka."
 

Tomislav 50

New member
Pozdrav ekipa! Nastavak problema sa autom. 😂🤦‍♂️ Na tehničkom pregledu, na eko testu vrijednost CO smije biti čini mi se 0.2-0.3 a kod mene 2.0. Doduše, nisam ga odavno vozio nigdje dulje od 3km, gradska vožnja uglavnom. Probati ću ga propuhati pa tada izmjeriti. Ako nije to, onda je vjerojatno lambda sonda ili katalizator? Što očekivati, kolike troškove?😂😂🤦‍♂️🤦‍♂️
 

Tomislav 50

New member
Bok svima! Evo me natrag. Rezime situacije.. Promijenio sam lambda sondu na Xantii, "Bosch. Rezultat? Kaže da sada prolazim eko test ali da sam na samom rubu, malo ispod one granice maksimalnih vrijednosti. Dodao je da se "lošiji" rezultat eko testa sada vezan za katalizator. U principu mi je to i razumljivo, ipak je auto dosta staro. Motor je ok i reče mi da sada neće više trošiti, da je sve potpuno u redu i da ispušni plinovi koji idu prema katalizatoru su ok ali da je katalizator vremenom ipak izgubio svoju funkciju ali da dok je ovako da nema potrebe da ga mijenjam. Što dalje? Da stavim malo Datacool-a ua čišćenje motora u gorivo, možda pomoge da se malo popravi situacija? Svakako ću ga malo propuhati na duljoj vožnji pa ću tada ići izmjeriti vrijednosti.
 

Tomislav 50

New member
Pozdrav svima, opet! Auto za sada vozi kako treba ali i dalje je problem što se ventilatori za hlađenje rashladne tekućine motora pale tek na 105 celsiusa u drugoj (većoj) brzini. Pričao sam sa nekoliko servisera Citroena, kažu svi da se ventilatori prvo moraju uključiti na nekih 95-97 celsiusa, to je prva (sporija vrtnja) ventilatora i ako ne uspiju ohladiti motor i kada temepratura poraste na 105 da se tada uključuje druga brzina gdje ventilatori brže vrte i snažnije hlade. Ventilatori rade jer kada se uključi klima, tada se uključe odmah na drugu brzinu, hladeći hladnjak klime i hladnjak motora. E sada, moje pitanje je, što napraviti, zamijeniti sve senzore za početak, termostat je zamijenjen. Neki spominju Bitron, ne znam da li moje auto uopće ima taj Bitron..🤷‍♂️😂 Morati ću provjeriti i instalacije za svaki slučaj, možda je nešto negdje u prekidu.. Hvala na odgovorima!!
 

Tomislav 50

New member
Sve je ovo tačno kako su ti rekli u vezi ventilatora, na mom C5 je tako. Ništa ne menjati ako nemaš problem.
Hvala na odgovoru! Provjerio sam. Kada temperatura dođe na 97-98°C upali se prva brzina ventilatora. Kada dođe do do 105°C tada se upali druga brzina. Sve radi kako treba, izgleda.. 👍
 

Tomislav 50

New member
Dobar dan svima! Od kuda početi? Prije svega, jučer sam prošao tehnički bez probelma.😀 Ako netko ima Xantiu možda mi možete pomoći. Trebam crijevo koje ide od pumpe LHM do letve volana. Crijevo se sastoji od dva metala i u sredini je jedan gumeni dio. Prednji dio crijevi je metalan pa ide gumeno crijevo pa zatim opet metalno crijevo. Nakon reparacije tog gumenog dijela koji je curio, prilikom vožnje sve bruji, doslovno. U starom gumenom dijelu crijevu se nalazi tvornička redukcija protoka ulja sa nekih 6 mm na 1.5mm. Sada toga nema pa ulje siguno iznimno brzo protiče kroz crijevo pa zato dolazi do vibracije. Trebam polovno originalno crijevo. Ima li to slučajno netko? U prilog stavljam kao izgleda ta redukcija unutar crijeva i kako bi otprilike to crijevo trebalo izgledati. Radi se od Xantii, 1999, druga generacija, 1.6i benzinac. Hvala unaprijed!
 

Prilozi

Na vrh