Bok svima,
ako koga interesira, ja planiram svog XM 2.0i 16v, 1995 (tamno smedja boja) na prodaju stavit tamo negdje na jesen (ili ranije ako se nadje kupac ranije).
JuraPZ mi sad odrzava auto i jos treba par sitnica odraditi.
Auto je odlicno ocuvan (ima par ogrebotina, ajdede, ali ima i 17 godina), oko 145.000km. Snaga motora - 135KS (98kW). Visemanje je cijeli obnovljen i jako dobro odrzavan. Ugradjen je plin sa atestom te ima 50L spremnik za plin umjesto rezervnog kotaca. Nema kozna sjedala, nego platnena izuzetno ocuvana i udobna (osobno ne preferiram kozu, tako da je meni bilo skroz OK).
Popis radova na autu od 2010 naovamo:
- ugradjen plin STAG300/Valtek
- zamijenjen kompresor klime
- odradjena polugeneralka motora plus zamijenjenih 16 ventila
- svjecice (NGK su stavljene)
- zamijenjena bobina
- remenica na radilici nekakva (nekakav komad metala koji kosta 800kn)
- stavljena nova pumpa rashladne tekucine
- novi Valeo set kvacila sa svim sto ide
- zupcasti i trakasti remen
- visokotlacna pumpa hidraulike
- regulator pritiska
- stavljene su modificirane kape amortizera tako da ne probije na haubu kad dodje do zamora materijala
- zamijenjene obje straznje kugle (Febi Bilstein, 450kn komad)
- zamijenjena anti-sink kugla
- zamijenjena straznja Hydractive kugla
- zamijenjena prednja Hydractive kugla
- zamijenjena polugica straznjeg korektora visine
- ociscen straznji korektor visine
- zamijenjen ventilator u kabini
- stavljeni novi zvucnici i naprijed i straga (Pioneer)
- Pioneer autoradio/CD sa AUX ulazom
- stavljena nova pumpica za straznju spricalicu
- novi Bosch Aeroflat brisaci (oni koji brisu kako spada u svim vremenskim uvjetima)
- zamijenjeni svi filteri
- novi kocioni diskovi naprijed + kocione plocice
- nove kocione plocice straga
- Bosch Silver akumulator
- Osram Nigtbreaker+ kratki i dugi farovi (100kn po zarulji)
- sredjen senzor za stop svjetlo na papucici kocnice (to cim sam kupio auto)
- cijeli ispusni sustav (3 ispusna lonca, Durlen)
- nova Bosch lambda sonda
- novi katalizator
- nove gume Pirelli P6 195/65/R15 - najbolje u toj klasi vec par godina
Odokativno, u auto je ulozeno oko 6000-7000EUR u proteklih 2.5 godine. Uredno odrzavan, mijenjano ulje u redovnim intervalima (Total Quartz 9000 5W40 i Liqui Moly HC7 5W40). Hydro sustav ociscen sa Hydraurincage, uredno mijenjan LHM.
Ono sto jos treba odraditi na autu:
- promijeniti prednji elektroventil (JuraPZ ce to odraditi sljedeci tjedan)
- straznji desni prozor ima problema sa otvaranjem (vuce samo jednu stranu prozora, tako da ga iskrivi kada ga otvara)
- ako ima jos nesto sto sam zaboravio, JuraPZ moze napomenuti
Auto trosi izmedju 11L (otvorena cesta, relacija Rijeka-Zadar po magistrali, nocna voznja), pa do 15L (gradska voznja + klima). Najbrze sto sam vozio sa njim je 185km/h na autoputu, no vrlo kratku relaciju. Inace vozim 150-160km/h i to mu nije naporno (oko 4100-4200rpm).
Cijenu ne znam procijenit, ciljam na oko 3500EUR jer sam ga toliko i platio pred dvije godine. Ulozeno je 6000-7000EUR, tako da tko god ga preuzme moze ga voziti sljedecih N godina bez nekog ozbiljnijeg ulaganja.
Mozete me uloviti na privatni mejl za dodatne informacije ili probnu voznju - [email protected].
Imam par slika od pred dvije godine, al budem slikao ovih dana (samo da ga operem).
https://www.dropbox.com/sh/4m0383z30uabw3m/QFuET1xSs3
ako koga interesira, ja planiram svog XM 2.0i 16v, 1995 (tamno smedja boja) na prodaju stavit tamo negdje na jesen (ili ranije ako se nadje kupac ranije).
JuraPZ mi sad odrzava auto i jos treba par sitnica odraditi.
Auto je odlicno ocuvan (ima par ogrebotina, ajdede, ali ima i 17 godina), oko 145.000km. Snaga motora - 135KS (98kW). Visemanje je cijeli obnovljen i jako dobro odrzavan. Ugradjen je plin sa atestom te ima 50L spremnik za plin umjesto rezervnog kotaca. Nema kozna sjedala, nego platnena izuzetno ocuvana i udobna (osobno ne preferiram kozu, tako da je meni bilo skroz OK).
Popis radova na autu od 2010 naovamo:
- ugradjen plin STAG300/Valtek
- zamijenjen kompresor klime
- odradjena polugeneralka motora plus zamijenjenih 16 ventila
- svjecice (NGK su stavljene)
- zamijenjena bobina
- remenica na radilici nekakva (nekakav komad metala koji kosta 800kn)
- stavljena nova pumpa rashladne tekucine
- novi Valeo set kvacila sa svim sto ide
- zupcasti i trakasti remen
- visokotlacna pumpa hidraulike
- regulator pritiska
- stavljene su modificirane kape amortizera tako da ne probije na haubu kad dodje do zamora materijala
- zamijenjene obje straznje kugle (Febi Bilstein, 450kn komad)
- zamijenjena anti-sink kugla
- zamijenjena straznja Hydractive kugla
- zamijenjena prednja Hydractive kugla
- zamijenjena polugica straznjeg korektora visine
- ociscen straznji korektor visine
- zamijenjen ventilator u kabini
- stavljeni novi zvucnici i naprijed i straga (Pioneer)
- Pioneer autoradio/CD sa AUX ulazom
- stavljena nova pumpica za straznju spricalicu
- novi Bosch Aeroflat brisaci (oni koji brisu kako spada u svim vremenskim uvjetima)
- zamijenjeni svi filteri
- novi kocioni diskovi naprijed + kocione plocice
- nove kocione plocice straga
- Bosch Silver akumulator
- Osram Nigtbreaker+ kratki i dugi farovi (100kn po zarulji)
- sredjen senzor za stop svjetlo na papucici kocnice (to cim sam kupio auto)
- cijeli ispusni sustav (3 ispusna lonca, Durlen)
- nova Bosch lambda sonda
- novi katalizator
- nove gume Pirelli P6 195/65/R15 - najbolje u toj klasi vec par godina
Odokativno, u auto je ulozeno oko 6000-7000EUR u proteklih 2.5 godine. Uredno odrzavan, mijenjano ulje u redovnim intervalima (Total Quartz 9000 5W40 i Liqui Moly HC7 5W40). Hydro sustav ociscen sa Hydraurincage, uredno mijenjan LHM.
Ono sto jos treba odraditi na autu:
- promijeniti prednji elektroventil (JuraPZ ce to odraditi sljedeci tjedan)
- straznji desni prozor ima problema sa otvaranjem (vuce samo jednu stranu prozora, tako da ga iskrivi kada ga otvara)
- ako ima jos nesto sto sam zaboravio, JuraPZ moze napomenuti
Auto trosi izmedju 11L (otvorena cesta, relacija Rijeka-Zadar po magistrali, nocna voznja), pa do 15L (gradska voznja + klima). Najbrze sto sam vozio sa njim je 185km/h na autoputu, no vrlo kratku relaciju. Inace vozim 150-160km/h i to mu nije naporno (oko 4100-4200rpm).
Cijenu ne znam procijenit, ciljam na oko 3500EUR jer sam ga toliko i platio pred dvije godine. Ulozeno je 6000-7000EUR, tako da tko god ga preuzme moze ga voziti sljedecih N godina bez nekog ozbiljnijeg ulaganja.
Mozete me uloviti na privatni mejl za dodatne informacije ili probnu voznju - [email protected].
Imam par slika od pred dvije godine, al budem slikao ovih dana (samo da ga operem).
https://www.dropbox.com/sh/4m0383z30uabw3m/QFuET1xSs3