Za ono što znam iz iskustva te iz razno raznih drugih izvora.
Ako kaniš plinaša uzeti, obavezno gledaj da ima i podmazivanje, i to kvalitetno, inače ćeš mijenjat ventile, možda, ne nužno i glava motora zbog njega 'ode'.
Zatim, nemoj ga voziti iznad 4000 okr iz razloga što je plin suh, u biti opet dolazi podmazivanje u pitanje, ali to je zbog samog svojstva plina.
Redovan servis plina, svakih 40tkm ako se ne varam.
Dodam kasnije još toga kad se sjetim i pogledam malo u spise kaj imam.
Dodatak:
Vozio sam Ford Focus (limuzina, ne hatchback) 2004. 100KS 1.6 benzinac+plin (Tartarini sustav plina ak se dobro sjećam), s tim da je to automatic.
Ugrađen je tamo na PCZ-u Samoborska cesta 222, koliko se sjećam stari ga čak nije ni održavao, i izdržao je poprilično dugo (s obzirom na interval od 40tkm, mislim da je ovaj prešao oko nekih 80tkm, vjerojatno i više). Zbog toga neodržavanja, osjetio se miris plina oko motora, i kaj je bilo? Bilo je to da se isparivač 'razišao' i tamo je puštao plin. Da te ne plašim, samo održavaj to i bez brige si. Servis je ispao oko 1300kn zamijenjeni su: filter plina, tecomat, isparivač plina te vodovi, ugl jeftinije od toga je ako je redovni servis (samo ovaj isparivač je bio oko 600kn mislim...isparivač pretvara tekući plin u 'maglicu' koju dalje injektori raspršuju u cilindare). Mi nismo imali nikakvo podmazivanje, i to je bilo loše, bila je i glava motora 'otišla', nezz jel radi plina, ali pretpostavljam da je.
Tako da plin mi je oke, samo treba ga održavati, uostalom, kao i sve druge i bez brige si. To su moji dojmovi, plus da ne spominjem uštedu i isplativost...