Neznam gdje crijeva dođu ali ako je masno ono od turbine do interculera to je lagano propuštanje semeringa na turbini.Ako je samo malo masno (ono kad potegneš prstom) nije niš strašno ,jer na večini rabljenih turbaka je masno ali mi je čudno na tak malu kilometražu.Moraš samo kontrolirati da ti ne počne trošit ulje radi turbine.Što se tiče ostalih postova i raznih ventila ne znam dali postoji kakav ventil na tom potezu jel EGR ventil mora bit blizu usisa ili spojen direktno na usis i on hoče čađit a ne mastit i možda nalazi se na povratnom crijevu od interculera ili samoj usisnoj grani ,ako su dečki na njega mislili.Ne bi htio demantirati nečiji post jer ne mogu tvrditi da nema neki ventil ali koliko se kužim u aute na toj relaciji koju ste naveli nebi smjelo biti nikakvog ventila jer je kompletni sustav usisa pod pritiskom kad motor radi.Crijevo s intercoolera na turbinu je masno. Ono plastično desno, a ono ljievo gumeno je ok. 1.6 hdi, 28000km.
O čemu li se radi?
ja stvarno ne shvacam ovaj post? :wtf:Jao,Jao jen ventil te zeza pa se vrnuvljeju povratni pilini,sigurno ti se vleru cuje ventil dok je zdeni motor.
prema opisu mi se cini da je problem broj 1 na drugoj sliciCrijevo s intercoolera na turbinu je masno. Ono plastično desno, a ono ljievo gumeno je ok. 1.6 hdi, 28000km.
O čemu li se radi?
Upravo to sam i naveo jer to je prvo crijevo nakon turbine a prije turbine je taj ventil.Mislim da nemaš brige s tim i dosta saam siguran da je od oduška,možeš da proveriš za koji tjedan ili dan potpuno će biti ista stvarCrijevo - pozicija 12 je bila masna.