Mislim kako je Citroen mogao daleko jednostavnije posložiti sva ta crijeva, a najvjerojatnije i BI da su od toga imali neku direktnu korist. Ovako, nakon 15tak godina starosti auta, njih ne zabrinjavaju brige trenutnih vlasnika, jer su na tržište šibnuli već nekoliko novih modela.
Meni se ovih dana na Xantiji pojavila 2 mjesta na kojima curi LHM. Srećom, ne curi na letvi volana, nego na prednjem hydraktiv bloku (čep s torxom) i na jednom od gumenih crijeva povrata....
Uvijek neka curenja kod tih automobila. Na CXu sam imao samo jedno OPASNO mjesto i to je bio povrat (curenje) od letve volana. Jedino je tamo crijevo znalo puknuti pa bi LHM pomalo bježao, ali na Xantiji curi i tamo i vamo, ali i na 6 mjesta od ispod... pa onda ondje, ali i na "čepu" LHM pumpe... Na koncu ispadne kako je najčešći uzrok brtvena gumica! Pa od čega li su je napravili da mi je znati
-
Konkretno, zanima me gdje se može kupiti gumeno crijevo otporno na LHM?
Ako se stavi neko tzv. univerzalno, moglo bi biti puno univerzalne gume u svim hidrauličnim sklopovima, a to si ne želim...
...
ps.
Na Hydraktiv Xantijama (kupio sam takvu s tim kvarom) može početi curiti i gumeni dio crijeva koji provodi ulje sa hydraktiv bloka (s hydraktiv kuglom) na amortizerske kugle i obrnuto. Taj je gumeni dio crijeva pod velikim pritiskom kad god je automobil podignut, ali pod najvećim je opterećenjem ako su neispravne obje kugle.
U tom slučaju ulje koje neravnina na cesti potisne prema kugliama ne biva akumulirano tlačenjem dušika, pa jedino mjesto koje ponese sav teret udarca je najslabija karika, a to je gumeni armirani dio crijeva.