Curi ulje na usisnoj grani (C5 2,2 HDi)

dares

New member
Pozdrav,vlasnik sam c5 2,2 HDi iz 2002 godine.
Primjetio sam da mi sa usisne grane curi ulje.Na onom plasticnom dijelu koji spaja usisnu granu i intercooler postoje dvije klapne,na jednoj od njih,tj na zakretacu klapne (nekakav vakumski) curi ulje koje se sliva po bloku motora.
Usisnu granu mi je majstor cistio,takodje i intercooler,ali curenje se nastavilo.
Curenje nije obilno,ali ruzno izgleda,motor zamascen.
Ima li ko ideju sta bi to moglo biti i kako rijesiti?
 

jura

New member
ulje u usisnoj grani obično se pojavljuje kad auto propuše kompresiju na iberlauf. Iberlauf je u biti odušak, obično gumeno crijevo koje povezuje poklopac ventila sa filterom zraka. Kod auta sa dobrom kompresijom pare od izgaranja ulja su neznatne i ne izlaze na tom odušku u tolikoj mjeri da bi to bilo primjetno, međutim, kad kompresija padne uslijed istrošenosti karika i njihove zračnosti u cilindru na stjenkama istog dolazi do propuštanja kompresije prema karteru. Kako bi se izbjeglo oštečenje brtvenih elemenata i semeringa napravljen je taj odušak. Za početak zagrij auto na radnu temperaturu, ostavi ga da radi i izvuci štangicu od ulja malo. Ako ispod štangice prokulja dim znači da je crijeme za slaganje motora. Kad kažem prokulja ne mislim pri tom na malo dima, mislim na popriličnu količinu uljnih para koje izlaze pod pritiskom.
 

dares

New member
ulje u usisnoj grani obično se pojavljuje kad auto propuše kompresiju na iberlauf. Iberlauf je u biti odušak, obično gumeno crijevo koje povezuje poklopac ventila sa filterom zraka. Kod auta sa dobrom kompresijom pare od izgaranja ulja su neznatne i ne izlaze na tom odušku u tolikoj mjeri da bi to bilo primjetno, međutim, kad kompresija padne uslijed istrošenosti karika i njihove zračnosti u cilindru na stjenkama istog dolazi do propuštanja kompresije prema karteru. Kako bi se izbjeglo oštečenje brtvenih elemenata i semeringa napravljen je taj odušak. Za početak zagrij auto na radnu temperaturu, ostavi ga da radi i izvuci štangicu od ulja malo. Ako ispod štangice prokulja dim znači da je crijeme za slaganje motora. Kad kažem prokulja ne mislim pri tom na malo dima, mislim na popriličnu količinu uljnih para koje izlaze pod pritiskom.
Provjerio,
Uopste nema ni malo pare na stanglici ulja.
 
Na vrh