Nisam siguran (nigdje nisam našao tu informaciju), ali ja pretpostavljam da je zato. Možda takođe za svaki slučaj, ako iz nekog razloga pritisak bude veći nego što ga ispravan čep može podnijeti, pa da ne pukne.Zbog slucaja da je odusak na cepu zacepljen?
Ne znam šta je taj majstor učio ali u svakoj originalnoj Citroen proceduri koja uključuje podizanje tako da vise točkovi, navedeno je da se podigne u najviši položaj i odvrne čep. Pričam o oem PSA servisnim uputstvima za ovlaštene servise.Mislim da to nema veze sa visinom na X7 modelu. Prva generacija C5 je imala s tim problema, tako su mi rekli u Cib servisu, a i u još nekom drugom servisu. Ja mijenjam gume bez dizanja u najviši položaj i bez odvrtanja čepa i niš nije puklo ni procurilo. Imam majstora za Citroën koji je prošao ovlašteni servis i sad je otvorio svoj servis. ✅ Provjereno.
Onda ih je trebao tužiti.nisu platili stetu jer su smatrali da nije njihova greska.
Vjerovatno ti senzor visine ne radi pa kad ga ubacis na zadnji nivo onda ona neprestano radi jer pokusava da ga podigne,a senzor ocita da je podignut.Ustvari on i nije podignut do kraja i zato pumpa radiDa li auto mora raditi dok je na dizalicu,a vulkanizer krpa gumu? Kad ga ugasim u tom položaju pumpa hidraulike zuji. Jučer ga kupio i ima vijak u zadnjoj desnoj gumi