Cvili remen

106tak

New member
Ovako;prosle godine sam zamjenio spaner i mikro remen i dosada je bilo sve ok...

dolaskom nizih temperatura i vecih vlaznosti opet ista stvar :hm::p
radi se o 1.5d

cvili u leru na momente i oko 1300 okretaja onak posteno vristi;kad se motor zagrije cviljenje prestane :whistling:

savjeti?
 

Salle

Sektaš
remenica radilice moguće, ak je fora ko i sa 2.0 hdi motorima, jer su kanali remenice gumirani, s vremenom se habaju, kad je hladno guma je tvrda i kak je potrošena remen ne sjeda dobro na nju. i onda cvili dok se ta guma ne ugrije malo i sjedne sve na svoje mjesto..
 

fullcool

New member
Ovako;prosle godine sam zamjenio spaner i mikro remen i dosada je bilo sve ok...

dolaskom nizih temperatura i vecih vlaznosti opet ista stvar :hm::p
radi se o 1.5d

cvili u leru na momente i oko 1300 okretaja onak posteno vristi;kad se motor zagrije cviljenje prestane :whistling:

savjeti?
na 1.5d španer nije automatski, to znači da trebaš ručno dotegnuti remen. Po pravilu bi to trebalo raditi sa instrumentom koji mjeri zategnutost remena, bez njega se radi po osjećaju, znači treba imati osjećaj iz ikustva, jer ako je remen pretegnut trpiće ležajevi alternatora i kompresora klime ako ima klimu.
 

deda

New member
Skini remen prvo i provjeri jer se sve lagano vrti i bez rondanja, zujanja,znači na altenatoru,servu i kompresoru ako ima klimu,jer kad poćne cvilit lako je moguće da koji od ležajeva na naćemu sviraju,a to znači njegov brzi kraj.
 

maxx

Member
:thinking:hm,nisu li stariji ljudi znali remen koji cvili proć sapunom(s donje strane naravno)pa bi isti presto cvilit?!:D
Ili je ovdje ipak u pitanju remenica:)
 

deda

New member
Jebeš ga kaj cvili,treba vidjet zašto je počeo cvilit,cvili jer skliže po nekoj remenici.A te fore od nekada više ne vrijede,danas je potpuno nova tehnologija materijala,opterećenja i nikakvo sapunjanje i ostala ćudesa ne koriste.
 

maxx

Member
znači,sapunom samo oprat ruke poslje izmjene remena:D
nego,jel ima veze možda od kojeg je proizvođača remen?
vrijedi li tu tvrđi/mekši materijal...možda cvili zbog lošeg matrijala od kojeg je remen napravljen.:thinking:
 

deda

New member
Ne smije cvilit niti jedan,da je ob bilo koga.Ili je remen poderan ili ti nekaj šteka.Najviše ga podere altenator kada je pod opterećenjem ima velik otpor i zato cvili u početku kada treba dati najviše struje.
 

hacti

made in france
Ne smije cvilit niti jedan,da je ob bilo koga.Ili je remen poderan ili ti nekaj šteka.Najviše ga podere altenator kada je pod opterećenjem ima velik otpor i zato cvili u početku kada treba dati najviše struje.
copy - paste iz iskustva sa xsarom!!!
 

106tak

New member
Kad sam mjenjao spaner onda sam provjerio i zavrtio sve agregate na tom remenu i bilo sve ok...sapunica je rjesenje za par sati

moram na grabu :whistling:pa cemo vidjeti
 

106tak

New member
remen skinut i ok,spaner takoder...cvili kompresor klime,koji je zbog polozaja izlozen cesto vlagi

naspricao sa wd-om,nestalo ciljenje i vristanje ali nakon prelaska preko nekoliko lokvi vratilo se cviljenje u leru

eto toliko,laički...
 
Na vrh