ExOduS442xb
Racing
Ručni mjenjač mi je daleko draži, čist iz razloga što vožnju ne smatram samo putovanjem od točke A do točke B već je cijela vožnja jedna avantura koliko god sad to traljavo zvučalo
BTW Automatik je super, ovo ljeto sam se navozao DSG-a sa 8 brzina čak i moram reći da sam oduševljen koliko su precizni i koliko brzo se obavi taj prijenos brzine ali ipak kad vozim polako često je neodlučan pa mrvicu ubrzam pa on bubne nižu na 3000 pa visoku na 2000, sve to i dalje kvari osjecaj u voznji a čisti primjer je recimo vozite brzo i želite ostati u istoj brzini (npr 100 km/h) jer je u blizini zavoj (nebitno) i on prešalta u višu samo zato što ste malo maknuli nogu sa gasa:hm:.
Za ove gužve definitivno je automatic zakon ali koliko god bio brži i lakši ne valja uvijek ici linijom manjeg otpora, meni ručni mjenjac nije teret već kontra.
BTW Automatik je super, ovo ljeto sam se navozao DSG-a sa 8 brzina čak i moram reći da sam oduševljen koliko su precizni i koliko brzo se obavi taj prijenos brzine ali ipak kad vozim polako često je neodlučan pa mrvicu ubrzam pa on bubne nižu na 3000 pa visoku na 2000, sve to i dalje kvari osjecaj u voznji a čisti primjer je recimo vozite brzo i želite ostati u istoj brzini (npr 100 km/h) jer je u blizini zavoj (nebitno) i on prešalta u višu samo zato što ste malo maknuli nogu sa gasa:hm:.
Za ove gužve definitivno je automatic zakon ali koliko god bio brži i lakši ne valja uvijek ici linijom manjeg otpora, meni ručni mjenjac nije teret već kontra.