Daljinsko odključavanje povremeno ne radi

pilot

New member
Ako ga zavorim i odmah otvorim putem daljinskog je ok, međutim ako protekne npr 5 minuta , daljinski više ne reagira i moram otvoriti vrata ručno. Nakon toga opet reagira ali kao i prije svega nekoliko minuta.Baterija je nova u kljuću
 

Konrad

New member
Re: Daljinsko odkljućavanje

pogledaj kako ti je postavljen HS osigurac na BSI racunalu, dali je u polzaju PARK ili CLIENT jer ako je u PARK onda ti nakon sto se BSI uspava ne rade sve funkcije jer se tako stavlja osigurac kad su auti na lageru pa stoje

skini plastiku ispod volana i imas zelenkasti osigurac koji ima mogucnost prebacijvanje lijevo i desno pa pogledaj iznad polozaja u kojem je sta pise malim slovima

imas original ili aftermarket radio?

koliko dugo imas taj auto?
 

pilot

New member
Re: Daljinsko odkljućavanje

Auto imam 4-5 godina i auto radio je kupljen naknadno i to se poćelo događati prije par mjeseci
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
sta je zadnje radeno na autu prije nego se pojavio problem?

mozda treba samo BSI resetirati, ili napraviti ponovno sinkronizaciju daljinskog kljuca
 

pilot

New member
eventualno je mijenjan akomulator. Kako se to sve resetira ? I još jedno pitanje.
Uključuje m se alarm vode u filteru goriva. Kad otvorim ćep filtera, ne izlazi nikakva voda. Da li treba još što osim samo odvrnuti ćep na filteru ?
 

Gemist

C4 1.6 BlueHDI
Da malo ukradem temu, pa ako ima netko iskustva/ideju da pripomogne..

Imam 1.1 iz 2005., imao sam centralno, al ne i daljinsko zakljuc.
Sada sam kupio i ugradio aftermarket daljinsko i događa mi se slijedeće.. Daljinsko mi malo radi, malo ne, sada vise u principu opce ne mogu dobit da proradi.. Prilikom isprobavanja sam ga uspio dobit 10ak puta da zakljuca/otkljuca, a inace se događa to da kada stisnem zakljucavanje na daljinskom, cuje se da se motoric pokrene, ali samo mrvicu, tj ne odradi do kraja i ne uspije zakljucat (ni jedna ni druga vrata). Efekt je kao da motorici nemaju snage. Međutim, zakljucavanje na kljuc i dalje normalno radi. Također kada na zicu za zakljucavanje direktno dovedem napon, auto se zakljuca, a kada stisnem zakljucavanje na daljincu, na zici za zakljucavanje koja izlazi iz modula za daljinsko, se pojavi napon.

Tako da sad definitivno ne mogu odgonetnut u cemu je problem.
Jel moguce da se prilikom pritiska tipke na daljincu napon PREKRATKO pojavi na zici za zakljucavanje? To mi je jedino palo na pamet, iako onda pak ne kuzim kako sam par puta uspio zakljucat/otkljucat.

Ako ima netko ko je imao slicnog iskustva ili ima ideju sto bi moglo bit, bio bi vrlo zahvalan..

E da, također sam primjetio da se zica koja je s modula spojena na stalni + u autu dosta zagrijava prilikom uzastopnog isprobavanja zakljucavanja/otkljucavanja, pa ne znam jel to normalno, jel zica premalog presjeka (iako sam je dobio sa kitom) ili je problem u samom modulu. Spojevi su dobri, jer sam ih zalemio..
 

igor

New member
Vjerojatno te zafrkava daljinski ili centralna jedinica, tako je bilo i meni dok nisam nabavio drugi jer došao sam do zaključka da me muči centralna jedinica i jedan od dva daljinca nije bilo pomoči tj. popravak preskup više nego cijeli novi kit zamjenio to i radi. Pitanje dali imaš original motoriče za otključavanje u vratima tj. centralno ili je sve univerzala?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Isti problem imam ko i kolega koji je otvorio ovu temu..
Mijenjao sam jučer radio, prodal sam stari, i iz podruma izvukel neki za prvu silu..
Znači ako ga zatorim i odmah otvorim putem daljinskog je ok, međutim ako protekne npr 5 minuta , daljinski više ne reagira i moram otvoriti vrata ručno. Nakon toga opet reagira ali kao i prije svega nekoliko minuta.
Al kad odpojim taj radio radi ok.. na onom radiu na đeku su bile dvije žice a da nisu bile pripojene, nemam pojma od čega su bile, ali je sve na njemu radilo.. na ovom radiu na istom takvom euro đeku su sve žice spojene, možda mu to smeta??
Koje da žice odpojim?:D
 

Luca

Active member
Odgovor za Gemist-ov problem, ili ako neko bude imao slican ... Takodjer sam davnih fana igradjivao naknadno motorice i na kraju sam provikao kacu zicu sa vecim presjekom i sve je radilo ok, jer ove kineske tri licne su pojele napon pa nije imalo snage otvoriti bravicu ;-) mozda nekom pripomogne ...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Evo danas sam nabavio drugi radio, neki Sony na stik..
Situacija je ista.. al kad ga odpojim sve radi normalno..
Sumljam u taj euro đek..
Kad ugasim radio izađem iz auta i normalno ga zaključam, i otključam, ali ako malo odstoji više ga nemogu na daljinski.. i kaj je zanimljivo radio mi izgubi memoriju, stanica i drugih opcija..
 

igor

New member
vjerojatno u tom euro đeku nije isti raspored žica od napajanja kao i na samom radiju. Dakle trebalo bi na radiju vidjeti koji je raspored žica i tak na autu tj euro đeku od auta upariti ih da budu iste po boji znači zamjeniti im mjesta. Projeriti još multimetrom napajanje na euro đeku auta sjedeči u zaključanom autu pa vidjet jer dolazi do kakvih promjena kad se zaključa glede napajanja možda komp isključi napajanje memorije ili nekaj slično.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Budem sutra otišel i kupil taj euro đek ili ti iso konektor, oko 30kn je..
Treba mi sa 6 žica na napajanju i 8 na zvučnike, za Sony..
Sad mi je odštekan radio i daljinsko radi bez greške..
 

kirian

New member
ak se mogu nadovezat, ak nije riješeno, samo treba zamijeniti žutu i crvenu žicu, jer je jedna stalni napon, a druga na kontakt, pa onda to za:cenzura::cenzura::cenzura:ava, to je na mojem pioneeru riješilo problem s centralnim
 
Na vrh