Dileme oko servo pumpe za Oplo

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Imamo i mi crnu ovcu u familiji, zove se opel astra. Treće (de)generacije Svi se stidimo to voziti dok je Citroen zauzet. :) Ja čak pokrijen i značku naprid i ozada, pa me manje sramota. :D

Sad ozbiljno. Otišla je servo pumpa. Mislin, možda i nije. Slinavo je oko nje. Možda je i crijevo? Kako to saznati? Skiniti sve, pa viditi?

Druga stvar, ovako odokativno, ja mislin da je servo. U petak radija optiku. Sve na nulu, lufta nigdi, štange, spone, seleni - nigdi lufta, letva suva ka barut. Ovi u Vulkalu šta mi je pravija optiku govori da bi mogla biti pumpa od serva, da je neki pipac otiša i da mi zato i volan povlači nalivo. Ka, ulje propušta nekontrolirano na tu stranu više neg na desnu... Gume smo izvrnili u svim kombinacijama (liva-desna; prednje-zadnje) i uvik isto.

Ali imaju oni takvu dizalicu (di mi je pravija optiku) da kotači nisu slobodni, pa ga nismo mogli upaliti u leru i vidit oće li pumpa potegnit kotače na livo. Pitanje: jel to šta povlači ulivo može biti do neispravne servo pumpa ka šta mi je čovik sugerira?

Treće, pumpa u Opelu priko 3000. Samo original, druge ne drže. Rabljena, 400-500 kuna je loto. Opel za ovu garantira tri godine. Sad znamo da joj je godišnja amortizacija s PDV-om priko iljadu kuna. :D
Onda san zva Tokića, Krešu, oni imaju neke pumpe "DRI" ???, pa "LIZARTE". Te su oko 1500-1800. Jesu li čemu te pumpe ili je to K+ kvaliteta od autodijelova? :)

Èetvrta stvar, gleda san ima tih auto web shopova pun kua, ali su svi u Britaniji. Ima modela po 900 kuna, ali shipping to Croatia ubija sve. Jbte, kada naručujen iz Burkine Fasso a ne iz EU članice u drugu članicu. Jel ko naručiva šta od dijelova iz Njemačke preko web shopa? Ima li koji pouzdan Verkauf i povoljan da ne odere još 30% Frankierung? :)

Hvala svima za čitanje, a posebno za ideje i konkretne komentare.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Druga stvar, ovako odokativno, ja mislin da je servo. U petak radija optiku. Sve na nulu, lufta nigdi, štange, spone, seleni - nigdi lufta, letva suva ka barut. Ovi u Vulkalu šta mi je pravija optiku govori da bi mogla biti pumpa od serva, da je neki pipac otiša i da mi zato i volan povlači nalivo. Ka, ulje propušta nekontrolirano na tu stranu više neg na desnu... Gume smo izvrnili u svim kombinacijama (liva-desna; prednje-zadnje) i uvik isto.
Tebi je masno oko servo pumpe? Mislim da ti je čovjek, bez obzira na to što ti je masno oko pumpe, pričao za letvu volana. Pumpa samo u jednom smjeru tjera ulje u razvodnik letve. To što je letva suha ne znači da je ispravna. Treba je skinuti, otvoriti i vidjeti. Upitno je koliko ti se to isplati ako je auto već deset godina star. :)
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
To da od letve i serva beži volan, za mene je prvi glas! Ak je suha, volan nije tvrd, niš ne zuji i ne čuje se, letva se ne dira. To je kaj si ja mislim. Ispravite me.
Ovo kaj ti slini je cijrevo garant. Da ti je pumpa, veruj mi, znal bi itekako. Ili ostaneš bez serva komplet ili je čuješ,a ne čuješ je sam ak si 100% gluh. :) Nemoj se igrati. Ili bu ti prsnulo crevo ili buš bez ulja ostal pomalo.

Upitno je koliko ti se to isplati ako je auto već deset godina star.
dal ga yebeš ili kaj? :) Da ne pišem bezveze. :D
I dalje mislim da nije letva ak zavlači auto.
Mi smo, tj. žena je, na DS3 imala problem. Već sam pisal tu na forumu. Isto je vleklo. Prvo su kakti gume, pa isto igranje sim tam, pa prestalo. Denuli smo nove gume. I opet počelo. I krenul sam od najjeftinijeg. Ležaj amortizera. Dal mi se gospođa jače negde zapeljala il sam ja divljal po goricama, ko bu ga znal. :)
 
Na vrh