Auto jako dimi iz alspuha kada mu se da naglo gas. Na otvorenoj cesti u vožnji to se ne događa. Dosta troši ulje i svaki tjedan do 2 treba dotociti ulje. Što bi bio problem?
Sad sljedi meni osobno jedna od gorih stvari, natezanje sa mehaničarima. Odi to reklamiraj.
Nadam se da nisu nesposobni i/ili prevaranti...to ćeš vidit po prvom odgovoru kad dođeš, možda su se slučajno gdje zaebali. Vjerovatno bi bilo pametno da odeš i po drugo mišljenje, nisam jednom doživio različite dijagnoze.
ja bih prvo otišao kod drugo majstora samo po dijagnozu. a onda bih se vratio kod prvog koji je mjenjao turbinu zbog ovake iste stvari što mi baš i ne stoji. da se na simptome plavog dima mjenja turbina da je rekao egr, karike, filter ili tome sl. još nekako.
upravo to jer mi se čini da taj koji je radio neče baš nešto rješiti a ovako češ znati što je točno u pitanju.
bojim se da ako prvo odeš svom majstoru da te nebi opet nešto zavaljao. a ako se odlučiš otiči kod drugoga na dijagnostiku ustvari sefektažu kvara onda kad se vratiš svome nemj reči što si sazno i što je rađeno dok nevidiš dali če znati on to rješiti. pa tek onda istresi sve.alac-gore:
Pogledaj da ti negdje ne curi .Ako auto dimi plavo i istovremeno troši tak puno ulja po meni bi isto bila turbina ali to se može vidjet na pritisku i da li u interculeru ima ulja ili u ispušnom sistemu.Plavo može dimit i ako su dize u ku..u pa auto dobiva previše goriva ali i to se preko lexie moža vidjeti da li su u plusu i koje ,a koje bježe u minus.Pogledaj da koji semering ne propušta .Ak je turbina polovna ova koju si stavio možda su te prevarili jer imao sam dosta slučajeva gdje su prodavali turbine kao reparirane i još tražili kao tvoju neispravnu u zamjenu ali to su samo fore ,naravno nađemo se u kafiću i te fore