DPF filter

djogics

New member
Imam ozbiljnu namjeru da uzmem C4 picasso 2012.gp.(1600 ccm3,112 KS,e-HDI)Našao sam jednog koji je baš OK.U odličnom je stanju uvežen iz FRA prešao 152.000 KM.Jedina primjedba i strah je pri paljenju na displeju pokaže poruku da je nivo aditiva u DPF filteru "too low".
Interesuje me da li je dovoljno samo dosuti aditiv:inače auto ide kao "lud",dobro vuče i pri davanju gasa nema problema,motor radi ravnomjerno.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Vjerojatno samo fali aditiva :whistling:
Ali ja bi prije kupnje provjerio to u servisu, da nebi poslije bilo nismo znali :cool:
 

Spallato

Active member
Našao sam jedan C4 Picasso 1.6 hdi iz Francuske, 2011. god, prešao 157000 km, posjeduje urednu servisnu knjižicu sa svim dosadašnjim servisima. Iako je sve na francuskom vidio sam da se u 10. mjesecu prošle godine spominje "aditif filtre 3G". Šta bi to bilo? Planirao sam ga odvesti u Citroen na pregled (dijagnostika i ostalo), i može li se usput provjeriti stanje Fap filtera? Auto stvarno ide odlično ali želim biti miran.
 

vborovic

C5 modifikator
Oko 190.000, ovisno o stvarnom stanju, možda nešto prije, ali uglavnom tu negdje (naravno, nije nemoguće da izdrži i 240.000, ali rijetki su takvi - jedino ako je auto uglavnom vožen na otovrenoj cesti, autoputu, onda bude začepljenost najmanja i povremena regenracija stigne sve odraditi na vrijeme).
 

Srdjan_Va

Member
Aj da ja malo probudim ovu temu u ovom dosadnom danu :D
Kao sto sam u nekoj vec predhodnoj temi spomenuo, posedujem od skoro pikasa 1.6 120ks 2018g. i za sve ovo vreme nekih mesec dana nisam primetio da je palio regeneraciju a trenutna zacepljenost mu je oko 20gr cadji, probao par puta u obrtaje, podigne temperaturu DPF-a ali ne pokrene regeneraciju, dok npr kod mog drugog auta pezo 308 1.6 92ks, cim predje 6gr zacepljenosti on pokrece regeneraciju. Ovo sam sve kontrolisao preko FAP aplikacije na mobilnom. kako je to reseno kod citroena?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako je sve u redu, regeneraciju ćeš teško primjetiti. Kod mene (2.0 BlueHDi 180 KS) se odvija potpuno "bezosjećajno". Zato sam ugradio spy-LED u retrovizor - da znam kad je regeneracija u tijeku...

Načelno, BSI će pokrenuti proces regeneracije kad se steknu uvjeti za to; tj. kad je razina čađe iznad praga tolerancije, FAP aditiv je prisutan u gorivu, temperatura motora je iznad 90 *C, a u ispuhu je iznad 400 *C itd.
Preko FAP aplikacije možeš vidjeti kad je zadnji put odradio regeneraciju i koji su prosječni intervali (varira od 500 do 1200 km - ovisno o načinu vožnje)...
 

Prilozi

Srdjan_Va

Member
Ako je sve u redu, regeneraciju ćeš teško primjetiti. Kod mene (2.0 BlueHDi 180 KS) se odvija potpuno "bezosjećajno". Zato sam ugradio spy-LED u retrovizor - da znam kad je regeneracija u tijeku...

Načelno, BSI će pokrenuti proces regeneracije kad se steknu uvjeti za to; tj. kad je razina čađe iznad praga tolerancije, FAP aditiv je prisutan u gorivu, temperatura motora je iznad 90 *C, a u ispuhu je iznad 400 *C itd.
Preko FAP aplikacije možeš vidjeti kad je zadnji put odradio regeneraciju i koji su prosječni intervali (varira od 500 do 1200 km - ovisno o načinu vožnje)...
Da, ovo sam video da su ljudi radili i na drugim modelima. Ne znam koliko je FAP aplikacija tacna ali meni neke stvari nemaju logike. Pezo je presao sigurno preko 300K i deposit i cider su oko 20% i 23gr. dok citroen je presao 230K i za 5godina je vozen vecinom samo po autoputu sto i kilometraza govori a vrednosti su mu daleko vece 50% cider i deposit 49gr., do prave dijagnostike jos nisam dosao da na njoj proverim pa ne znam koliko su vrednosti tacne preko FAP app.
 

szahtila

Well-known member
Da, ovo sam video da su ljudi radili i na drugim modelima. Ne znam koliko je FAP aplikacija tacna ali meni neke stvari nemaju logike. Pezo je presao sigurno preko 300K i deposit i cider su oko 20% i 23gr. dok citroen je presao 230K i za 5godina je vozen vecinom samo po autoputu sto i kilometraza govori a vrednosti su mu daleko vece 50% cider i deposit 49gr., do prave dijagnostike jos nisam dosao da na njoj proverim pa ne znam koliko su vrednosti tacne preko FAP app.
Jedna od stavki koja utiče na količinu i zuačepljenost dpf osim načina vožnje i ceste kojom voziš je i vrsta ulja koju se koristi,a što se često zanemaruje
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jedna od stavki koja utiče na količinu i zuačepljenost dpf osim načina vožnje i ceste kojom voziš je i vrsta ulja koju se koristi,a što se često zanemaruje
U smislu da se stavlja sve i svašta ili da specificirano ne valja?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dobra primjedba!
Kad sam zadnji put bio kod “univerzalnog” mehaničara imao je 2 bačve razlučitog ulja i to je to.
Ja bih donio svoje, s ispravnim viskozitetom i ACEA vrijednosti za 2.0 HDi (100 kW) pa me je čudno gledao.

Oni uglavnom nabavljaju u velikim količinama (jeftinije), ali onda me mogu imati potrebnu paletu za sve različite motore koji im dolaze na promjenu ulja i filtara. A FAP je osjetljiv na “univerzalno” motorno ulje…
 

Prilozi

Srdjan_Va

Member
Po poslednjoj zameni, sipali su Total 0w30....Kada smo geldali preko dijagnostike kod prodavca stanje DPF cini m ise da zacepljenost nije bila 50% nego mozda 30% a pritisak na leru je bio 3-4bar..
 
Na vrh