LukaP
Member
Jutro svima,
početkom 12. mjeseca auto je izbacilo grešku Diesel Additive Minimum Level i ništa ne sumnjajući sam ga otpeljao u CS Zagreb da nadopune aditiv. Nakon par tjedana je počeo javljat grešku Unblock Diesel Filter i to samo ponekad. Odpeljao sam ga na računalnu regeneraciju ali nije pomoglo. Sad je počeo svako malo javljat tu grešku i sad tu i tamo izbaci Antipollution fault. Kad izbaci ovu drugu grešku prešalta se u limp mode sa upaljenom check engine lampicom i nonstop pišti računalo. Kada se auto ugasi i pusti neko vrijeme greška nestane i normalno vozi. Unblock Diesel Filter se i dalje javlja. Jedan privatni servis je rastavio filter i ustanovio da su same saće filtera savinute i da zbog toga diferencijalni senzor tlaka javlja grešku jer misli da je filter zaštopan a ustvari je spigan. Kompjuter isto kaže da je problem u DPF filteru. Prije 10 godina se zabunom ulio benzin umjesto dizela pa je to možda dio razloga zašto je filter otišao prerano? Mi smo prvi vlasnici auto tako da znamo cijelu njegovu povijest i pravu kilometražu. Filter se mijenja na 250000km koliko sam skužio dok je auto sad na 125000km. Da li je moguće da su me ovi iz CS Zagreba zeznuli što se zamjene aditiva tiče ili je kvaka negdje drugdje? Citroen taj DPF filter za taj model auta više ne proizvodi pa je jedina solucija uzet zamjenski. Također, može li se nekako provjerit da li je taj friški aditiv uopće stavljen u auto? Hvala na pomoći! :weeabooface:
početkom 12. mjeseca auto je izbacilo grešku Diesel Additive Minimum Level i ništa ne sumnjajući sam ga otpeljao u CS Zagreb da nadopune aditiv. Nakon par tjedana je počeo javljat grešku Unblock Diesel Filter i to samo ponekad. Odpeljao sam ga na računalnu regeneraciju ali nije pomoglo. Sad je počeo svako malo javljat tu grešku i sad tu i tamo izbaci Antipollution fault. Kad izbaci ovu drugu grešku prešalta se u limp mode sa upaljenom check engine lampicom i nonstop pišti računalo. Kada se auto ugasi i pusti neko vrijeme greška nestane i normalno vozi. Unblock Diesel Filter se i dalje javlja. Jedan privatni servis je rastavio filter i ustanovio da su same saće filtera savinute i da zbog toga diferencijalni senzor tlaka javlja grešku jer misli da je filter zaštopan a ustvari je spigan. Kompjuter isto kaže da je problem u DPF filteru. Prije 10 godina se zabunom ulio benzin umjesto dizela pa je to možda dio razloga zašto je filter otišao prerano? Mi smo prvi vlasnici auto tako da znamo cijelu njegovu povijest i pravu kilometražu. Filter se mijenja na 250000km koliko sam skužio dok je auto sad na 125000km. Da li je moguće da su me ovi iz CS Zagreba zeznuli što se zamjene aditiva tiče ili je kvaka negdje drugdje? Citroen taj DPF filter za taj model auta više ne proizvodi pa je jedina solucija uzet zamjenski. Također, može li se nekako provjerit da li je taj friški aditiv uopće stavljen u auto? Hvala na pomoći! :weeabooface: