balki
Active member
Na jednom stranom forumu sam nasao rjesenje za c4 I pa vjerojatno vrijedi i za novije modele. Oni su za rjesenje saznali sa nekog Pug foruma i dokazali da radi i na Citroenu. Razlog ovoga rjesenja je izbjegavanje prekida regeneracije jer ucestali prekidi mogu rezultirati pojacano blokiranim DPF filterom ako se auto vozi vecinom u gradu.
Ekipa je primjetila da auto cim zapocne regeneraciju pali grijace zadnjeg stakla i ogledala kako bi dodatno opteretio motor i tako dodatno povisio temperaturu ispusnih plinova. Pri tome se ne ukljucuje indikator zadnjeg grijaca pa niste ni svjesni da su ukljuceni.
To su Forumovci iskoristili na nacin da su skinuli pokrov retrovizora na vozackoj strani i ugradili plavu ledicu i stavili ju da svjetli kroz prorez izmedju ogledala i kucista.
Dalje su sad varijacije na temu gdje presresti ozicenje grijaca i gdje ugraditi indikator...
Ekipa je primjetila da auto cim zapocne regeneraciju pali grijace zadnjeg stakla i ogledala kako bi dodatno opteretio motor i tako dodatno povisio temperaturu ispusnih plinova. Pri tome se ne ukljucuje indikator zadnjeg grijaca pa niste ni svjesni da su ukljuceni.
To su Forumovci iskoristili na nacin da su skinuli pokrov retrovizora na vozackoj strani i ugradili plavu ledicu i stavili ju da svjetli kroz prorez izmedju ogledala i kucista.
Dalje su sad varijacije na temu gdje presresti ozicenje grijaca i gdje ugraditi indikator...