Pozdrav
S obzirom da sam novi u svjetu citroena, molio bih za par savjeta....
Prvi problem koji mi se javio je sto kazu prvom mrazu vecera, auto nije htjelo da pali, zovnem lokalnog majstora, on ga kopcao na dijagnostiku i kaze dvije dizne otisle... Ugradio mi je dvije polovne i problem je rijesen, auto pali kao benzinac na pola kljuca, ali sada auto malo vise trosi (gradska voznja 9,5-10L) i poprilicno nestabilno radi prvih minut od paljenja, motor se stresa kao da ce iskociti...
Po u gradnji zamjenskih dizni nije nista radjeno a cuo sam da bih trebalo nesto programirati... Sta vi mislite?
Drugi problem je zadnja sajba... Na svaku rupu ili uzvisenje nesto lupa, te sam otkrio da zadnja sajba ima dobar luft i nema nikakvog kedera nego staklo naslanja direktno na lim... da li je to normalno...
I treci je da sam poslije mjenjanja akumulatora ustanovio da nema te neke cjevcice za odusak koja se spoji na akumulator, pa me zanima gdje ona tacno ide i sta uraditi po tom pitanju....
Svi savjeti su drobro dosli...
S obzirom da sam novi u svjetu citroena, molio bih za par savjeta....
Prvi problem koji mi se javio je sto kazu prvom mrazu vecera, auto nije htjelo da pali, zovnem lokalnog majstora, on ga kopcao na dijagnostiku i kaze dvije dizne otisle... Ugradio mi je dvije polovne i problem je rijesen, auto pali kao benzinac na pola kljuca, ali sada auto malo vise trosi (gradska voznja 9,5-10L) i poprilicno nestabilno radi prvih minut od paljenja, motor se stresa kao da ce iskociti...
Po u gradnji zamjenskih dizni nije nista radjeno a cuo sam da bih trebalo nesto programirati... Sta vi mislite?
Drugi problem je zadnja sajba... Na svaku rupu ili uzvisenje nesto lupa, te sam otkrio da zadnja sajba ima dobar luft i nema nikakvog kedera nego staklo naslanja direktno na lim... da li je to normalno...
I treci je da sam poslije mjenjanja akumulatora ustanovio da nema te neke cjevcice za odusak koja se spoji na akumulator, pa me zanima gdje ona tacno ide i sta uraditi po tom pitanju....
Svi savjeti su drobro dosli...