Engine fail

dendo

Member
Jutros kad sam upalio auto, normalno je upalio, grijanje stavio na max, odjednom poceo pištati i napiše engine fail...ugasim motor kad cujem da ventilator od hladnjaka radi na max...opet upalim auto...ista stvar...engine fail...ventilator na max...ugasim, skinem klemu, nakon 2 min ponovo spojim, radi normalno...jel ima neko takvo iskustvo...mozda se samo nesto zablesirao,ili...radi se o 1.4 vti...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spojit na dijagnostiku pod hitno, u međuvremenu bi ja izbjegavao vožnju. Ako si član HAKa zovi nek pogledaju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mora biti spremljena greška... samo je pitanje koja ju dijagnostika može pročitati
 

Kele

PSA Fan
Postojalo je servisno obavestenje za c4 b7 1.4vti,1.6 vti i 1.6thp u vezi sa zamenom senzora temperature rashladne tecnosti.Islo se u citroen servis po pozivu na zamenu tog senzora.Ne mora da ti pokaze gresku,ali ako se ventilator motora pali,onda je verovatno u pitanju pregrevanje.Dovoljno je da recimo senzor bude neispravan ili da salje signal motornom racunaru da je temperatura rashladne tecnosti recimo 120 stepeni,odmah se pale ventilatori.Dijagnostikom se moraju gledati parametri i u isto vreme meriti temperatura motora blizu samog senzora i onda se te dve vrednosti uporedjuju.Moje misljenje je ako nema zabelezene greske u racunaru,onda je senzor temperature rashladne tecnosti pri kraju svog radnog veka i poslao je pogresan podatak koliko je motor topal.Greska bude upisana samo u slucaju da je isti senzor crkao tj. neispravan.
Probajte otkaciti dzek sa senzora i upaliti motor.Odmah ce ventilator startovati.
 

Runner

Member
Imao ja sličnu zabavu sa svojim C4 pretprošle godine, s tim da je u voznji malo i trokirao...
Rezultat - mrtva bobina (ima 4), cijena jedne je cca 200kn i 2min posla :whistling:
Meštri me uvjerili da ne treba mijenjati sve 4 iako sam tražio da odmah riješe, ali eto godinu i pol poslije i dalje sve štima.
 
Na vrh