Dobar dan forumaši , novi sam ovdje pa eto koristim priliku da se predstavim imam 19 godina po zanimanju sam elektroničar i vozim Xsaru Picasso..
Prva stvar auto je 2003 godište, motor 1.6 benzinac trenutno sada ima 210600km.Auto se koristi većinom za kraće relacije do 100km. Prvi problem što se je pojavio je bilo netocno očitavanje nivoa goriva u rezervoaru npr.auto natočen do vrha ali ECU nije primjetio promjenu odnosno nije na displayu promjenjen nivo goriva.Vađen plovak i pumpa goriva testirao sam plovak sve je bilo uredu vraćeno nazad i nekad opet se zbleseira no dobro.Drugi problem zmigavci , svijetla i tipka putnog racunala VELIKA frustracija oko toga, srecom uz pomoc linkova tu na Citroenovom forumu sve popravljeno, HVALA!
Sada prije par dana dok su bile temperature ispod minusa jako ali jako tesko palenje auta , odnosno elektropokretac je gotovo jedva mogao zavrtiti motor , na većim temperaturama pali solidno..
Također curi ATF ulje na letvi volana zna li itko da li se to moze reparirati ili je vec netko to radio??,Tako da sada je uvijek u autu litra ATF ulja kada iscuri sve ulijem u servo pumpu,svakih mjesec , mjesec i pol dana pa iscuri. I jos jedan problem mi se pojavio prije mjesec dana prilikom parkiranja unazad auto se ugasio vec se dogadalo na niskim okretajima prilikom parkiranja upalim auto i upali ali rad motora je neprepoznatljiv kao prvo nema snage kao drugo trese se ne znam kao nije radio na sve cilindre i pokaze mi na dispayu "Engine Fault" tu sam ugasio auto prickao par minuta ponovo upalio sve radilo dobro evo vec mjesec dana se to nije pojavilo. Drugi dan posto imam OBD2 dijagnostiku preko bluetootha sam se spojio na android i ocitao greske racunala. Dobio sam grešku "P0300" ili ti ga "P0300 diagnostic code indicates a random or multiple misfire." Dakle promašio je redosljed palenja: promjeniti svjecice?
Eto hvala vam i ako netko zna riješenje na ovaj zadnji problem odnosno preventivu i za reparaciju letve volana. Hvala
Prva stvar auto je 2003 godište, motor 1.6 benzinac trenutno sada ima 210600km.Auto se koristi većinom za kraće relacije do 100km. Prvi problem što se je pojavio je bilo netocno očitavanje nivoa goriva u rezervoaru npr.auto natočen do vrha ali ECU nije primjetio promjenu odnosno nije na displayu promjenjen nivo goriva.Vađen plovak i pumpa goriva testirao sam plovak sve je bilo uredu vraćeno nazad i nekad opet se zbleseira no dobro.Drugi problem zmigavci , svijetla i tipka putnog racunala VELIKA frustracija oko toga, srecom uz pomoc linkova tu na Citroenovom forumu sve popravljeno, HVALA!
Sada prije par dana dok su bile temperature ispod minusa jako ali jako tesko palenje auta , odnosno elektropokretac je gotovo jedva mogao zavrtiti motor , na većim temperaturama pali solidno..
Također curi ATF ulje na letvi volana zna li itko da li se to moze reparirati ili je vec netko to radio??,Tako da sada je uvijek u autu litra ATF ulja kada iscuri sve ulijem u servo pumpu,svakih mjesec , mjesec i pol dana pa iscuri. I jos jedan problem mi se pojavio prije mjesec dana prilikom parkiranja unazad auto se ugasio vec se dogadalo na niskim okretajima prilikom parkiranja upalim auto i upali ali rad motora je neprepoznatljiv kao prvo nema snage kao drugo trese se ne znam kao nije radio na sve cilindre i pokaze mi na dispayu "Engine Fault" tu sam ugasio auto prickao par minuta ponovo upalio sve radilo dobro evo vec mjesec dana se to nije pojavilo. Drugi dan posto imam OBD2 dijagnostiku preko bluetootha sam se spojio na android i ocitao greske racunala. Dobio sam grešku "P0300" ili ti ga "P0300 diagnostic code indicates a random or multiple misfire." Dakle promašio je redosljed palenja: promjeniti svjecice?
Eto hvala vam i ako netko zna riješenje na ovaj zadnji problem odnosno preventivu i za reparaciju letve volana. Hvala