Engine Management System Faulty greška

babac13

New member
Zdravo svima!
Jucer sam vozio se sa jaranima malo po gradu i na pravcu sam malo nagazio na gas i na nekih 3500 obrtaja mi se pojavio problem "Engine Management System Faulty", kao na slici:



Neki mi kazu da je to do motornog ulja, pa da provjerim sa strucnim ljudima, sta bi ovo moglo biti?
 

babac13

New member
Automobil radi perfektno i jednostavno nikakvih problema nisam imao do juce. Nije prvi put da sam ga potjerao do 4000 obrtaja, ne znam do cega je...simptoma nije bilo nikakvih..
prije otprilike godinu dana mi se ova lampica palila kad dodam dosta gasa na "hladan" motor tj. kad ga tek upalim na niskim temperaturama pa sam to onda prestao raditi, medjutim juce je motor radio na normalnih 90°c. Mozda se ugasi sama lampica, ali ima razlog sto mi je izbacio gresku.
 

babac13

New member
Samo ljudi da vas pozdravim, nakon 3 godine otvorene teme ja i dan danas nisam rijesio ovaj problem. Engine managment system faulty i ona "slavina" se pale i dan danas, a ljudi u servisu nemaju pojma sta je problem. U zadnje vrijeme mi je otisao nekakav krug releja dovoda goriva tzv. BSM pa su to zamijenili tvrdeći da je do toga, ali dzaba. Nekad mogu cijepati auto ko lud nece se pojaviti problem, a nekad dam skoro pa cetvrtinu gasa cisto da ubrzam i sve se popali.
Na dijagnostiku spajano - nista ne pokazuje. Nabacio sam chip na njega i skinuo FAP filter (misleci da je do fap-a), ali nije.
Mozda nekih novih saznanja i ideja nakon 3 godine?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nekako ne vjerujem da nebi izbacilo kod greške... al dobro. Možda je nešto s pritiskom...maf,map, crijeva, turbo...
 

Pavel

Lepi™
Meni je tu gresku izbacivao kad sam dobio u servisu nekakav zamjenski filter za gorivo. On je gusio motor plus crijevo koje dovodi gorivo do motora mi se otpojilo pa je gorivo curilo a zrak ulazio u motor. Tako da sam osim lampica i upozorenja imao i povremeno gasenje motora. Samo pad obrtaja i gasenje.

Stavio original filter, popravio crijevo i rijesio problem. Zar ti kod dijagnostike ne izbaci kod greske? Ovo EMFS je dosta sirok pojam.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma vidis da je skidan fap i da je chipiran, tko zna kako je to odradeno i kakve greske racunalo ocitaje poslije toga. Kvalitetan dobro opremljen servis sigurno moze nac gresku, ali mislim da bi sve trebalo vratiti u tvornicko stanje pa tek onda traziti u cemu je problem.
 

Pavel

Lepi™
Moj propust, previdio sam ovo da je skidan FAP. S obzirom na vruću raspravu o FAP-u od prije nekoliko dana, povlačim se.

Ne znam koliko je to bio pametan potez, no jeibga. Bez obzira na to nadam se da će se problem riješiti i da će moći dalje uživati u automobilu.
 

Mihajlo

New member
Samo ljudi da vas pozdravim, nakon 3 godine otvorene teme ja i dan danas nisam rijesio ovaj problem. Engine managment system faulty i ona "slavina" se pale i dan danas, a ljudi u servisu nemaju pojma sta je problem. U zadnje vrijeme mi je otisao nekakav krug releja dovoda goriva tzv. BSM pa su to zamijenili tvrdeći da je do toga, ali dzaba. Nekad mogu cijepati auto ko lud nece se pojaviti problem, a nekad dam skoro pa cetvrtinu gasa cisto da ubrzam i sve se popali.
Na dijagnostiku spajano - nista ne pokazuje. Nabacio sam chip na njega i skinuo FAP filter (misleci da je do fap-a), ali nije.
Mozda nekih novih saznanja i ideja nakon 3 godine?
Pozdrav, jesi li uspio rijesiti problem, imam isti problem sa citroenom c5
 
Na vrh