naravno da necu,covjece zastitu buke motora sam sam skinuo,to kad dignes haubu pa ides filter klime vaditi i ona zastita prije kaj stoji kaj se ruli i pada to da platim 3000kn,,ili da promijenim dvije dizne koje me ne zezaju jer auto normalno radi i vuce,taj ventil turbine otvara i zatvara normalno radi i turbina,ili neko podtlačno crijevo egr ventila,a dpf filter i egr su softverski ugaseni,znaci egr nema nikakvu funkciju kod mene i da kupujem to crijevo..da me pocnu zezati dizne isle bi na reparaciju za 850kn po dizni..na autu je veliki i mali servis napravljen,auto najnormalnije radi,,inace ovo sta su oni nabrojali to nisu mehanicki kvarovi nego elektronika vise manje,,,a ja sam i dalje uvijeren da se kod mene desi kuršlus pa izbaci esp asr fault i check engine...pitam ja njih zasto esp baci gresku a po vasem da treba dizne i to sve,covjek ode pitat mehanicara i on kaze desi se kuršlus pa to javi,mislim ono javi esp i asr a to nema greske nego dizne i ventil turbine....kada je kisa jako padala tada mi je bacilo gresu i sama se ugasila i maknula..tjedan dana nista ne pali vise..
uglavnom,vozim dalje jer autu nista nesvijetli od gresaka a ide normalno,ak kaj pocne zezat onda cu dalje,inace ima koji dobar autoelektricar za preporuku koji nece ic na to da se mjenjaju bezveze stvari nego tko moze detektirat kak spada ak pocne opet esp javljat.