ESP iliti grip control

jadrant

New member
Moze li mi netko objasniti kako to zapravo funkcionira na Berlingu i koje su stvarne mogucnosti grip controla?

Je li fora u tome da elektronika aktivira "kocenje" na kotacu koji se vrti u prazno ili je nesto drugo u pitanju ?

Naime, pitao sam prodavaca o tome i ovaj dakako ne zna objasniti. poceo je prosipati da je to slicno kao pogon 4x4, ali nije bas isto.

Mislim, zalosno je da ljudi kojima je to posao i zive od toga toliko malo znaju o vozilu kojeg prodaju...stvarno ne kuzim...netko bi trebao doci iskesirati >120k kn zato sto mu se svidja boja vozila!?
Zato zna sve o mogucnostima kreditiranja, a o cemu ga nisam ni pitao.

Neki dan posjetio sam Citroenov salon u Skorpikovoj (moj drugi takav posjet. Prije par mjeseci bio sam u Savskoj i imao sam slicno iskustvo (prodavac me uporno navlacio i pokazivao C4 grand picasso iako me zanimao iskljucivo Berlingo i da odluku donosim na osnovu iskustva i razgovora sa prodavacima nikad ga ne bi kupio...okrenuo bih se na peti i van iz salona.

Vise me privuklo Liberty-evo pisanje o Berlingu i pisanje drugih ljudi, vlasnika Berlinga, nego svo njihovo trkeljanje u prazno i iznosenje neprovjerenih inf. koje bi trebalo biti kao prodajni razgovor.

Srecom postoji internet i ovaj forum. ;-)
 

Ciki vts

New member
Poruka Moderatora:
Uređeno. Offtopic. Tema je "ESP iliti grip control", ne pretraživanje interneta. ;)


Prestrasno je ovo glumatanje zandara.
 

Miran

New member
Ukratko,
GRIP CONTROL je poboljšana varijanta klasičnog ESP koji ima bitne probleme na snjegu ili blatu, kod nekih modela auta nije uopće moguće krenuti na skliskoj podlozi s uključenim ESP- dolazi do oduzimanja gasa.

Vozači Fićota su repetirano potezali ručnu kad bi isti šlajfao na snjegu u tom momentu bi diferencijal prenio trakciju na drugi kotač i auto bi se trznuo.

Na tom principu se uključuju kočnice na prednjim kotačima u SNOW modu,
a ne osjeća se bitno oduzimanje gasa kao u NORMAL modu ako dojde do proklizavanja.
Zadovoljan sam funkcioniranjem ESPa,
kod starije generacije Berlinga XTR (još je uvjek jedan u obitalji)
postojala je klasična špera na diferencijalu koja je puno bolja za blato ili snjeg...

Gume Latitude koje se serijski isporučuju su totalni promašaj, osim za makadam.
Po kiši ne drže, po kiše se skližu. Da živimo u Alžiru bile bi zakon....
 
Na vrh