Fap filter - mišljenja i iskustva

sivi

New member
Pozdrav,
Nedavno sam kupio c4 picasso 2008 godište, 1.6 hdi sa 170000km, prilikom kupovine bio je na test-servisu u Citroenu te je utvrđeno da bi trebalo promijeniti taj fap filter. Mehaničar je rekao da postoje i neke alternative pa me zanima kakva su iskustva sa tim alternativama s obzirom da novi dođe 9000kuna. Volio bi da napišete mišljenje stečeno nekim osobnim iskustvom a ne rekla-kazala. :whistling:

*dodao bi ispravak- radi se o Dpf filteru, mislio sam da se zove Fap
 

sivi

New member
mislim da nedostaje i taj aditiv(kad se auto upali piše greška za taj filter i za aditive),
da napomenem automobil je kod mene nekoliko dana i prvi put se susrećem sa time pa mi nije još sve 100% jasno ;)
inače dali se aditiv nadolijeva samo u servisu ili ga i ja mogu sam bez nekog posebnog znanja.
 

Zmix

New member
Nikako nemoj sam to raditi.
Aditiv je vrlo agresivan i kancerogen i to bi trebalo da uradi servis.
Ako fali aditiva, prijaviće grešku na celom FAP-u a to ne znači da treba ceo FAP da se menja.
Na kraju krajeva, auto ima malo godina i malo kilometara i to mi je nekako suviše rano za zamenu FAP-a.
 

sivi

New member
Puno hvala na pomoći, ionako moram na servis pa me zanima prije dobijem račune da se ne iznenadim :D
neznam dali ste dobro pročitali ali nisam nikad smatrao baš malo 170 000 km :eek: po vašem mišljenju na koliko se mijenja taj daf(fap)
 

Zmix

New member
FAP filter se u principu ne menja i traje koliko i auto.
Potrebno ga je menjati jedino u slučaju da prethodni vlasnik nije poštovao proces regeneracije i pri tom gasio motor automobila... U prevodu, slabo je on to terao!
Postoji i varijanta fizickog uklanjanja FAP filtera ali je potrebno i softverski ga programirati tako da BSI na automobilu "ne prepoznaje" FAP, a ta avantura košta oko 500€.
Inace, ja zastupam teoriju da sve ono što postoji na autu ima svoj razlog zašto je tu i lično ne bih uklanjao FAP.
Aditiv košta od 70-100€ litar, u auto staje oko 3-3,5 litre i trajaće sigurno oko 150000-200000 km bez problema.
Računica je jasna i samim tim čuvamo i okolinu.
 

balki

Active member

Zmix

New member
U prevodu, potrebno je primeniti onu moju čuvenu mantru za samopopravljanje svakog Citroena...

Samo ti to teraj! :cool:
 

sivi

New member
Hvala vam na pomoći, bio sam danas u servisu Ark Mihelić i naručili su taj aditiv. Kada to sredim javim ovdije kako je prošlo :)
 

topolino

Member
postoji sredstvo da ga očistiš da bude kao nov i to kod jako začepljenog filtera,jer može ti se desiti da ne prihvača prisilnu regeneraciju makar imao dosta aditiva.cijeli posao sa materijalom ti je oko 100e i nakon toga iz auspuha možeš piti gemišt koliko je čist,a sve ostaje original tvornički bez diranja kompa ili izbijanja sača.
 

Gremlin

New member
Pa vidi ja sam na prošlom autu C5 sa 1,6 hdi od 109ks zamijenio filter na nekih
110 000 km,razlog je bila velika količina gradske vožnje što ga je ubilo :cry: jer nikad regeneraciju filtera nije mogao da završi do kraja.Zamjena u ovlaštenom citroenovom servisu je koštala 5105 kn.Stavili su mi tvornički reparirani filter sa garancijom :palac-gore: mislim da je negdje oko 3500 kn a njima sam ostavio svoj,ostatak cijene se odnosi na neke brtvene prstene (tako nešto) aditiv i ruke.Pozdrav
 

balki

Active member
Da se nadovežem pitanjem- dali se preko onog malog elm327 ili Lexie vidi postotak začepljenosti FAP-a i možda history neuspješnih/prekinutih pokušaja regeneracije?
 

LukaZg

New member
Da se nadovežem pitanjem- dali se preko onog malog elm327 ili Lexie vidi postotak začepljenosti FAP-a i možda history neuspješnih/prekinutih pokušaja regeneracije?
Preko lexia-e se vidi:
- Začepljenost filtera u %
- Ukupna masa čađe
- Ukupna masa aditiva nataloženom u fitleru
- Postotak pepela
- Preostala udaljenost za zamjenu filtera

Preko ELM327 se vidi ovisno o softveru koji se koristi

Pa vidi ja sam na prošlom autu C5 sa 1,6 hdi od 109ks zamijenio filter na nekih
110 000 km,razlog je bila velika količina gradske vožnje što ga je ubilo jer nikad regeneraciju filtera nije mogao da završi do kraja.Zamjena u ovlaštenom citroenovom servisu je koštala 5105 kn.Stavili su mi tvornički reparirani filter sa garancijom mislim da je negdje oko 3500 kn a njima sam ostavio svoj,ostatak cijene se odnosi na neke brtvene prstene (tako nešto) aditiv i ruke.Pozdrav
meni su ovih dana nudili tvornički reparirani za 3600kn sa PDV-om
 

toma

Active member
Postoji i varijanta fizickog uklanjanja FAP filtera ali je potrebno i softverski ga programirati tako da BSI na automobilu "ne prepoznaje" FAP, a ta avantura košta oko 500€.
ta avantura kosta cca 1000 kuna ;)
 

Gremlin

New member
Mene je za prošli auto (C5 sa 1.6HDI) u ovlaštenom servisu sve koštalo
5105 kn.Odlučio sam se za tvornički remontovani filter (oko 3500kn) naravno garancija se podrazumjeva,ostatak cijene odlazi na brtve,aditiv,ruke.Ne isplati ti se da ga trajno izvadiš,jer ako nemaš dobru vezu nećeš moći proći na tehničkom.Nemoj sam ništa eksperimentisati jer se tokom rada u filteru stvara velika temperatura,pa ako nije propisno sastavljen napravit ćeš kuršlus pod haubom.Naravno poslije zamjene će ti u servisu resetirati komp.i ciklus ide ispočetka.Moraš znati da ga puno gradske vožnje ubija,naročito kratke relacije sa hladnim motorom kad nema vremena da napravi regeneraciju.Malo mi je glupo što ne postoji lampica za regeneraciju FAP filtera :mad:tako bi ljudi bar znali da ga malo propire dok se ciklus ne završi.Jedino upozorenje je lampica za servis kad ga 3-4 puta prekineš u regeneraciji.Eto,ne znam da li sam ti sa ovim šta pomogao.Pozdrav
 

mile63

Member
Fap filtar

Varianta sa fizickim uklanjanjem filtera i softverskim programiranjem je po meni najboje rijesenje jer nema vise ni zamjene filtera ni nadolijevanja aditiva a na tehnickom sigurno prolazi sto znam iz osobnog iskustva.
 

Silentshoot

Active member
Da,i onda dođe zakon da svi koji ga imaju moraju imati na auto kada krenu fizički pregledi, pa će onda biti ajme meni i svi će pljuvati po državi kako samo uzima od sirotinje i malog čovjeka itd., a kada ste kupovali auto bilo vam je teško googlati o fap filteru pa odlučiti kupiti auto s tim ili ne...zašto ne maknete nprl., radio ili pojas, što će vam to, ionako se pola vas ne veže ili sjedne na pojas da im ne pišti jer im je skupo dati 50kn u servisu da im ugasi obavijest za pojas...ili radio makneš pa si iskamčiš ne plaćanje hrt pristojbe i za godinu dana imaš skoro 1000kn ušteđeno...o čudnog li naroda...:shock:
 
Na vrh