Fap filter - mišljenja i iskustva

Gremlin

New member
Varianta sa fizickim uklanjanjem filtera i softverskim programiranjem je po meni najboje rijesenje jer nema vise ni zamjene filtera ni nadolijevanja aditiva a na tehnickom sigurno prolazi sto znam iz osobnog iskustva.
NIJE moguće proći tehnički pregled bez dobre veze :wtf: .U njihovoj bazi podataka vide :confused: da tvoj automobil treba ispunjavati normu 5 ili 6 i prema tim podatcima ti rade Eko test (zacrnjenje,CO2 itd) znači ako imaš nekog da zažmiri na sve to i ne bojiš se da će te neko drukati onda je sve o.k. :whistling:
 

LukaZg

New member
Evo upravo sam ovih dana imao frke sa DPF-om i doznao da na svakom vozilu na unutarnjoj strani haube piše gornja granica za CO2 - konkretno kod mene za C4 2.6HDI je 0,51.... kaže ekipa na tehničkom da gotovo ni jedno vozilo starije od 4 godine sa DPF-om to ne može zadovoljiti


Ja koristim Mathy DPF cleaner - moram priznati da je pomoglo!
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Malo dopune na temu ... u UK je od 02/2014 na snazi provjera za prisutnost DPF-a na vozilima (provjerava se prema broju šasije), ali unatoč tome teško je bilo za utvrditi sa sigurnošću (a na jednostavan način) da li DPF zaista postoji na autu, odnosno da li obavlja svoju funkciju ...

Sada je njihova Vlada naručila istraživanje na koji način prilikom testiranja vozila utvrditi rad DPF-a (prema proizvođačevim parametrima) ... razlog tome je masovno uklanjanje tih sustava sa vozila, što se prati već par godina, a što će značiti da će se sva vozila bez njih u buduće drakonski kažnjavati (navodno, čak do razine da ih neće uopće biti moguće registrirati) ... posljedica će biti porast potražnje DPF sustava (rabljenih, po auto-otpadima) jer budu ljudi prisiljeni vraćati na vozila ono što je proizvođač sam ugradio ... ciljaju ne samo na fizički nedostatak DPF-a nego i na ECU reprogramiranje i na "EGR blanking" proceduru ... pa sad, što će od toga na kraju ispasti, bumo vidli ...

Èisto kao buba u uho svima onima zagovorncima kak je to super stvar i da bi si to svatko na dizelu (sa DPF-om) trebao napraviti (uklanjanje DPF-a) ...
 

mariola

Active member
@vborovic - ne samo UK, jucer sam cuo da je tako nesto i u Njemackoj. Navodno ako ti auto nema DPF da ga moras sam naknadno ugradit ako mislis proc na tehnickom i dobit "zelenu etiketu". Koliko je tu istine nisam dalje kopao...al gdje ima dima...
 

Silentshoot

Active member
Neka,tako i treba,svi poludjeli za koji nM i ks više pa poskidali,da se pravilno održava auto i propuše tu i tamo ne bi toliko bilo problema...
 

Spallato

Active member
Kupio sam C4 Picasso sa 156000 km. Vidim po servisnoj da su mu na 150 000km stavljali taj aditiv.

Usput, prije neki dan kad sam prije prodaje odveo svoj C5 (2.0 hdi, 2010. god, 140 000 km)) u Citroen na pregled, rekli su mi da bi trebalo uliti (zamijeniti) taj aditiv za filter, cijena cca 100 eura.
 

Jose

predsjednik države
Da ne otvaram novu temu, možda bolje da se nadovežem na ovu.
Interesuje me postoji li neka lampica, odnosno upozorenje koja označava da je aditiv za FAP filter pri kraju ili moram do servisa da mi utvrde?
Neki dan mi se upalilo upozorenje "diesel particulate filter clocking" na ekranu i oznaka "auspuha" pored mjerača brzine.
S obzirom da je vožnja zadnjih 10-tak dana bila od kuće do posla (cca 5 minuta) na ovim minusima, mogu pretpostaviti zašto se pojavilo to upozorenje.
Èim sam ga izveo na autocestu i propuhao, upozorenje se ugasilo.
Da li treba da se zabrinem ili ću ovim povremenim vozanjem po autocesti riješiti problem?
Auto je C4 II i prešao je cca 125.000 km.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Da li treba da se zabrinem ili ću ovim povremenim vozanjem po autocesti riješiti problem?
Auto je C4 II i prešao je cca 125.000 km.
Svakako bih trebo otići u servis da provjere koliko aditiva imaš jer se obično od 100.000km pa prema gore sipa novi i onda si ponovno miran.
ako ima aditiva, če ti svakako biti dobro istjerati ga povremeno na autoput da se napravi regeneracija fap-a. jer ga grad to i sam znaš napuni. a ako je to učestalo onda i učestalije troši aditiv na spram vozila koja su na otvorenoj cesti.
 
Na vrh