Malo dopune na temu ... u UK je od 02/2014 na snazi provjera za prisutnost DPF-a na vozilima (provjerava se prema broju šasije), ali unatoč tome teško je bilo za utvrditi sa sigurnošću (a na jednostavan način) da li DPF zaista postoji na autu, odnosno da li obavlja svoju funkciju ...
Sada je njihova Vlada naručila istraživanje na koji način prilikom testiranja vozila utvrditi rad DPF-a (prema proizvođačevim parametrima) ... razlog tome je masovno uklanjanje tih sustava sa vozila, što se prati već par godina, a što će značiti da će se sva vozila bez njih u buduće drakonski kažnjavati (navodno, čak do razine da ih neće uopće biti moguće registrirati) ... posljedica će biti porast potražnje DPF sustava (rabljenih, po auto-otpadima) jer budu ljudi prisiljeni vraćati na vozila ono što je proizvođač sam ugradio ... ciljaju ne samo na fizički nedostatak DPF-a nego i na ECU reprogramiranje i na "EGR blanking" proceduru ... pa sad, što će od toga na kraju ispasti, bumo vidli ...
Èisto kao buba u uho svima onima zagovorncima kak je to super stvar i da bi si to svatko na dizelu (sa DPF-om) trebao napraviti (uklanjanje DPF-a) ...