Garancija i tablet

Koco

New member
Zdravo,
Moze mala pomoc. Kupio sam 1 god star c 4 2015 blue hdi koji je presao 35000. U BiH je garancija dvije godine dok se ostale tri nadoplacuju. Mene bi dodatne 2 godine sa 80000 predjenih km kostalo oko 350 eur dok bi dodatne 3 sa predjenih 100000 kostalo oko 550 eur. Isplati li se posto svi znamo da dosta stvari ne podpada pod garanciju a ja prvi pt kupio citroena
Druga stvar koja me interesuje da li se nekome desavalo da ponekad zasada rijerko tablet na kojem je skoro sve ne moze da se upali nekih 10 sekundi od kontakta. Mozda zbog toga platiti garanciju ako se kvari i naravno ako je pod garncijom. Svaki savjet dobrodosao.HVALA
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

vborovic

C5 modifikator
Sam si napisao, ne znaš što uključuje garancija ... pročitaj i procijeni ... dovoljan je jedan "kvalitetan" kvar, koji te može koštati 3x iznosa dodatne garacije i onda ćeš se tući po glavi što to nisi realizirao dok si imao priliku ... ako imaš mogućnost, i ako je ta dodatna garancija kvalitetna (u smislu što sve uključuje i pod kojim uvjetima - npr. max. godišnja kilometraža), preporučio bih ti da je uzmeš ...

Spominješ tablet - onda to imaš C4 Cactus? Èesto bude samo do softvera ...
 

Koco

New member
Hvala na sugustijama imam jos 8 mjeseci da razmislim jer mi u augustu isticu dvije god. Sto se tice tableta novi c4 ga ima isto kao i cactus i nadam se da si u pravu da je samo software, jer ne mogu ni da zamislim koliko kosta on a tesko je bez njega jer su na njemu pored telefon,radiio,board computera,neke funkcije limitatora,tempomata i skoro citav settings auta.pozz
 

vborovic

C5 modifikator
Tablet i touchscreen nisu baš isto (u smislu vanjskog izgleda i realizacije uređaja, zato sam i pitao, naravno da su oba rješenja dodirna, ali "tablet" se recimo ne ugrađuje u običan C4) ...

C4:



C4 Cactus:

 

Cutac

Prèkaroš
Zasto to ne bi bio tablet? Zasto to ne bi bio Dell monitor spojen na raspberry pi, prema vanjskom izgledu?
Pod tablet se smatra uredjaj sa vecim ekranom osjetljivim na dodir, a i sam Citroen taj ekran naziva tabletom u konfiguratoru.

Ne razumijem kakve ima veze dizajn kucista ekrana :confused:
 

vborovic

C5 modifikator
Jer se na C-Cactusu taj "tablet" može odvojiti od konzole, a na C4 (obični i Picasso) ne ... mene si našao uvjeravati? ... :D ... to kako Citroen u konfiguratoru navodi određeni uređaj je prilagođeni naziv koji ti ništ ne mora pametno govoriti (a pogotovo jer se radi o prijevodu sa francuskog, servisni naziv je dosta drukčiji) ... uređaj kao uređaj jest identičan (hardver i softver), ali je ekran kao izvedba drukčiji ... recimo, imaš tablet/laptop hibrid (odvojiva tipkovnica kao dock) ili klasičan laptop sa toucscreenom ... kužiš razliku?
 

Cutac

Prèkaroš
Jer se na C-Cactusu taj "tablet" može odvojiti od konzole, a na C4 (obični i Picasso) ne
E viš, Citroen me zahebao :whistling:
Pardon :)

Koco, preporučam ti da produljiš garanciju. Ako ti se razvali brtva šajbe kao na seriji prije redizajna imaš 5000 kuna za izolaciju + najvjerojatnije oko 1500-2000 za novu brtvu.
 

marko1103

Member
Da nekad zna da se ne upali iz prve, valjda ako je bio u nekom standby modu ali mi se to 1 u mozda 2 tjedna desi.
Odi u servis i u sklopu garancije ti mogu napraviti upgrade FW na zadnju verziju koja bi vrlo vjerovatno trebala imati ispravke bugova.
isti takav su i meni "pofixali" doduse samo se rijedje pojavljuje
 

Koco

New member
Hvala na odgovoru,
Bio sam jucer u servisu,kazu prikopcali ga na dijagnostiku i sve je ok . Vidjecemo dalje. Ja jedino sto sad promjetim da se pri kontaktu pale sve kontrolne lampice i odmah nakon toga ugase a da to nije bilo tako ( palile se samo za motor i vezivanje pojasa). Mozes li mi reci koji je slucaj kod tebe da znam sta je ispravno. Hvala
 

Doomsday

U prolazu...
Koliko sam ja vidio (a vidio sam popriličan broj raznih marki i tipova automobila) normalno je da se na kontakt popale sve lampice, pa se ugase kad se motor upali...

Uzmeđu ostalog, logično je, jer na taj način možeš prekontrolirat fizičku ispravnost samih lampica od kojih, ako Bog da, neće se neke nikad u normalnom radu ni upalit... Ali kad i ako bi se morale u radu motora upalit, dobro je znat da mogu jer su ispravne...

:)
 

Cutac

Prèkaroš
Ali kad i ako bi se morale u radu motora upalit, dobro je znat da mogu jer su ispravne...
Treba nam tipka kao na starom RR-u koja pali lampice i oglašava zvučnik za greške :D

Meni se ne pali sve, pale se akumulator, pojas, kantica ulja i check engine.
Pojas mi se gasi nakon 20-ak sekundi(nevezano jesam li vezan ili ne), check engine nakon 2-3 sekunde, dok se tlak ulja dobije, ostale dvije odmah.
 
Na vrh