Danas s jednim C5 ides 150 kao da si doma
Pa možeš i sa C3 ići 150 kao da si doma. Mapiraš 1.6 HDi, nabiješ izolacije koliko možeš i eto.
Sve je standard ali puno bolje,udobnije,brze,manje trosi,sve automatski radi itd.
Ali to nije neka nova tehnologija, to je usavršavanje nečega što je u osnovi staro više desetljeća.
Sjedi u očuvani E39 i usporedi sa C5 na autocesti. Jednaka razina buke, jednaka oprema(automatska klima, xenon, grijanje siceva, navigacija), ista stvar, samo je na C5 malo ulickanije jer ima više redizajneva iza sebe.
Usporedi 2.0 HDi u C5 prve generacije i u zadnjem. Koja je razlika, revizija nekih dijelova i dodatak tekućine koja kemijskom reakcijom neutralizira nešto u auspuhu. Ali isti klipovi, ista turbina, iste bregaste, iste pumpe kao na Escortu Cosworthu iz 80 i neke, 90 i neke, ne znam.
Sve neki senzori, ekologija, žice za sve te senzore i điđe miđe koje recimo i40 nema ni upola.
Može jedino ne imati senzore visine. U motoru ima iste, za klimu ima iste, za parking ima iste...
pravdanjem loše kvalitete navodnom velikom količinom elektronike
Upravo to. Nema apsolutno nikakve razlike u elektronici između Hyundai i Citroen vozila. Imaš PCB, imaš potrebni čip, imaš komponente u vidu kondenzatora, zavojnica, bla bla.
I Hyundai prati sve parametre vožnje kao Citroen(izuzev hidraulike, ali hidraulika ima svoj ECU), klima radi na istom principu, automatski brisači, automatski farovi, ESP, ABS(koji je vjerojatno Bosch ili Continental), airbag modul...
Ali ja ne pričam o razlici između auta sa 2 i 7 godina jamstva, ja pišem o autima koji imaju tehnologiju staru desetljećima, a i dalje je garancija 2 godine.
Sve što današnji C5 ima, XM je imao 90-ih, pa se ne mogu ne zapitati koliko je tehnologija u C5 zastarjela ili jeftina(tj. koliko su dijelovi jeftini) da se garancija nije digla sa 2 godine nakon upitnih 30 godina razvoja te iste tehnologije.
A budući da se spominje da je garancija markentiška fora, mislite da Citroen ne bi ponosno istaknuo cijenu, opremu i još na to 4 godine garancije na svoje modele? Bi, ali ne vjeruju da će im skupi sklopovi durati toliko.
Ne pratim to toliko, ali koliko znam, denox koji je otišao na koleginom C5 je najobičnija dizna sa ECU-om koja štrca neki neutralizator u cijev auspuha. Pa ako je to trajalo dvije godine, onda ne znam di su našli komponente za to.
Zašto su Prince motori bili daleko lošiji u prvoj generaciji? Zato što nisu htjeli platiti inženjere dovoljno da slože to kako spada. Jel radi? Radi.
Èini mi se kao da je jedna od glavnih misli vodilja u razvojnim(zbog ekonomista, najvjerojatnije) "That'll do.".
-Šefe, ovaj ekran na C4 II je smješten taman ispod kokpita kraj ventilacije pa ga zimi kuri grijanje, a ljeti sunce, nije to dobro za njega.
-Oćel radit 5 godina?
-Oće.
-Èkomi i meći ga unutra.
Ne krepava elektronika jer je ima puno, nego jer nije kvalitetno napravljena.
Odi u HEP u Pazin, di već, u termoelektranu i glumi reportera da te provedu kroz Švapsko postrojenje kakvo imamo u Sisku.
Radio Švabo, dijelove omogućili Japanci, a država odriješila kesu. Milijun svega tamo ima, spojeva, ventila, mjerača, kompjutera, senzora, upravljačka soba izgleda ko NASA-in HQ, a godinama radi bez da je zaškripalo nešto, a kamoli krepalo. A temperature su tolike da se ispod starog Sovjetskog krana skuplja lokva litijeve masti, tj. ulja.
Sad ja malo imam rant
, ali samo sam htio reći da bi današnji jeftini/obični auti(mehanika i elektronika) trebali trajati 20 godina i milijun kilometara bez kvara(osim greške u proizvodnji i potrošnih dijelova).