Pozdrav svima,
Vlasnik sam Xsare Picasso 1,8 benzinca, 85 kw, 2001. godište od 2011. godine. Trenutna kilometraža 213.000, kupljen je sa 126.000.
Uz sva čuda koja sam prošao sa ovim autom i zamene motora ler gasa, dizni, pumpe sekundarnog gasa, akumulatora, BSI modula, EGR ventila, senzora radilice i bregaste, pumpe goriva u rezervoaru (poređano po vremenu menjanja), jedan problem je ostao od samog početka mog druženja sa Picassom : gašenje auta pri paljenju.
U početku nije bilo pravila kada se ovaj problem javljao, dok se vremenom, uz zamenu svih ovih delova, sada, mislim, definisao.
Nakon poslednje popravke (zamena pumpe u rezervoaru goriva), auto se sada gasi samo kad je motor hladan, a klima uključenja pri starovanju. Upali, radi par sekundi i onda se ugasi. Imam osećaj kao da nema snage da pokrene zamajac. Akumulator je zamenjen pre oko 18 meseci (Boschov sa srebrnim pločama, jači nego što je bio fabrički - plaćen oko 90 eura). Onda ugasim klimu i pali iz prve. Hladan start sa ugašenom klimom je bez problema, hvata na prvi zub, mada nekih 30-tak sekundi nakon startovanja zvuk motora malo oscilira, nakon čega se smiri i onda radi k´o sat. Cela usisna grana je čišćena, nakon čega je malo manje oscilacija, ali su one dalje prisutne u samom početku rada motora. Dok je motor vruć pali iz prve i sa uključenom klimom. Naravno, na displeju nema nikakve poruke, niti računar javlja grešku. Èak je jednom bio i priključen na dijagnostiku ujutro kada je bio hladan, i ugasio se pri startovanju, ali naravno, računar nije prikazao nikakvu grešku, Èak šta više, parametri su savršeni.
Veliki servis je urađen pre oko 8.000 kilometara, zajedno sa kompletnim malim (ulje, filteri, svećice). Auto je redovno održavan na 10 - 12.000 km (zamena ulja).
Dali iko ima ikakvu predstavu šta bi to moglo biti? Nakon svega, nije to nekakav veliki problem, ali me već toliko nervira da ponekad i zažalim što sam ga uopšte kupio... Na sreću to me brzo prođe
Vlasnik sam Xsare Picasso 1,8 benzinca, 85 kw, 2001. godište od 2011. godine. Trenutna kilometraža 213.000, kupljen je sa 126.000.
Uz sva čuda koja sam prošao sa ovim autom i zamene motora ler gasa, dizni, pumpe sekundarnog gasa, akumulatora, BSI modula, EGR ventila, senzora radilice i bregaste, pumpe goriva u rezervoaru (poređano po vremenu menjanja), jedan problem je ostao od samog početka mog druženja sa Picassom : gašenje auta pri paljenju.
U početku nije bilo pravila kada se ovaj problem javljao, dok se vremenom, uz zamenu svih ovih delova, sada, mislim, definisao.
Nakon poslednje popravke (zamena pumpe u rezervoaru goriva), auto se sada gasi samo kad je motor hladan, a klima uključenja pri starovanju. Upali, radi par sekundi i onda se ugasi. Imam osećaj kao da nema snage da pokrene zamajac. Akumulator je zamenjen pre oko 18 meseci (Boschov sa srebrnim pločama, jači nego što je bio fabrički - plaćen oko 90 eura). Onda ugasim klimu i pali iz prve. Hladan start sa ugašenom klimom je bez problema, hvata na prvi zub, mada nekih 30-tak sekundi nakon startovanja zvuk motora malo oscilira, nakon čega se smiri i onda radi k´o sat. Cela usisna grana je čišćena, nakon čega je malo manje oscilacija, ali su one dalje prisutne u samom početku rada motora. Dok je motor vruć pali iz prve i sa uključenom klimom. Naravno, na displeju nema nikakve poruke, niti računar javlja grešku. Èak je jednom bio i priključen na dijagnostiku ujutro kada je bio hladan, i ugasio se pri startovanju, ali naravno, računar nije prikazao nikakvu grešku, Èak šta više, parametri su savršeni.
Veliki servis je urađen pre oko 8.000 kilometara, zajedno sa kompletnim malim (ulje, filteri, svećice). Auto je redovno održavan na 10 - 12.000 km (zamena ulja).
Dali iko ima ikakvu predstavu šta bi to moglo biti? Nakon svega, nije to nekakav veliki problem, ali me već toliko nervira da ponekad i zažalim što sam ga uopšte kupio... Na sreću to me brzo prođe