Gdje nabaviti perače farova?

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Toga bi trebalo bit i po autodijelovima, makar su i otpadi i ebay moguća riješenja. Potraži kataloške brojeve i guglaj :D
 

Milosh

Test
Koje su cijene toga? Ako nije puno, htio bih novo.
Mislim da ti je novo bespotrebno bacanje para, jer kad uzmeš polovno a ispravno, radice ti isto kao novo a samo ćeš ti znati da su novi.

Kod nekoga ko ne pretjeruje sa cijenama, trebao bi dobiti sve komplet (poklopci, perači, crijeva, pumpa) za cirka 50-ak eura.

Pitanje je sta su uradili sa originalnom bocom i pumpom! Da li još uvijek imaš to dvoje originalno ili je i to stavljeno sa drugog, non-xenon modela?
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da ti je novo bespotrebno bacanje para, jer kad uzmeš polovno a ispravno, radice ti isto kao novo a samo ćeš ti znati da su novi.
Osim ako polovni brzo crkne :)

Budem se raspitao, ali ne znam gdje.

Mlaznice sam našao na ebayu za 200 kuna nove, pumpicu nađem u intercarsu i sličnim trgovinama, ne bi smjela biti preko 150 kuna, posuda za vodu je ista i još mi fale crijeva.

za cirka 50-ak eura.
To bi bilo izvrsno da je tako i da mi daje garanciju da će raditi.

otraži kataloške brojeve i guglaj
To ću kada uhvatim vremena, nadao sam se da me ovdje netko može uputiti direktno :angel:
 

Milosh

Test
Osim ako polovni brzo crkne :)
Nema tu šta crknuti, to je ispravno ili nije ispravno. Ako je čitavo (da nisu gdje pukle i sl), onda rade.

Crijeva možeš uzeti bilo gdje, uzmeš samo armirano crijevo odgovarajućeg prečnika i stegnes ga selnama.

Ako možeš uzeti mlaznice po toj cijeni, uzimaj, ne razmišljaj. Jeftinije nećeš naći.

Nemoj se iznenaditi da ta pumpa bude skuplja od 150 kn, to nije obična pumpa, a i pitanje je može li se uzeti u tim običnim trgovinama rez. dijelova.

Posuda nije ista. Da budemo malo precizniji: posude kod auta sa peračima su skoro uvijek veće od običnih, jer se troši više tečnosti. Može sama posuda biti drukčija ili postoji i druga koja bude spojena sa glavnom (zakon spojenih posuda).

Ako posuda kojim slučajem jeste ista, kao što tvrdiš, onda treba vidjeti šta je uradjeno sa rupom za pumpu. Ako sa auta sa xenonima uklanjas perace, možeš:
1) ostaviti pumpu od perača a zatvoriti njen izlaz
2) izvaditi pumpu od perača a zatvoriti njenu rupu u boci
3) staviti bocu bez rupe za pumpu.

Kontas sad zašto pitam za bocu..?

Pokušaj doći do nje i vidjeti kakvo je stanje i imaš li pumpu.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, ali prije ce krepati stara pumpica nego nova, prije ce puknuti staro crijevo nego novo...

Gledao sam na service za avoj VIN i za model sa halogenima i jedna je posuda i imaju isti kod.
Na c4P je isto jedna posuda i ljudi potrose tekucinu u 4 pranja.

Budem nekada pogledao jel ima pumpica.

Biko bi dobro da postoji netko tko bi sredio to. Da odvezem farove, branik i auto i da za 5 dana dodjem po slozen auto :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na Alfama je isti spremnik sa i bez pranja farova... samo pumpa ima jedan pipak više.
 

Milosh

Test
Jesi siguran da je i kod tih jedna pumpa koja pogoni sve?

To mi je malo čudno, jer pumpa za perače koji se podižu mora biti puno jača od pumpe za pranje sajbe.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pretpostavljam i ja da je pumpa sa dva pipka jača, ali neznam konkretne podatke. U mom slučaju je bitno da obje pumpe rade na istom konektoru i posudi, takozvani plug'n'play.

Pretpostavka je majka svih zaheba, ali vjerujem da je i na C4 isti sistem kao što Cutac veli...
 
Na vrh