Grand C4 Picasso by Squalo

Squalo

Member
Pozdrav,

od zadnjeg posta ovdje je prošlo već neko vrijeme, a službeni Berlingo B9 vozi i dalje. Ima 204.000 km trenutno.

Nego, kako mi se obitelj proširila i sad već imam 3 djece (i potrebu za 3 isofixa i nešto većim bunkerom), došlo je vrijeme za obnovu voznog parka. Nakon A-klase i B-klase koje su kupljene iz potrebe u datom trenutku, ali pokazale su se kao vreća bez dna, a na VW sam se svojevremeno opekao, PSA mi se činio kao dobro rješenje za moje potrebe - mama ima 308 1.6 HDI 92 već 13 godina, mene Berlingo služi već 6 godina bez većih problema, odlučio sam se naći Grand C4 Picasso.

Jedan u HR mi je prodan, a htio sam auto sa provjerenom povijesti, pa se bacilo malo na istraživanje po Sloveniji.
Htio sam ili 1.6 HDI ili 2.0 HDI. Mlađi 1.5 HDI zbog lanca nisam htio niti pod razno.
Mjenjač obavezno manualni, jer sam se pecnuo na W245 sa njihovim CVT-om i automatik može kod novog auta, ali rabljenog, gdje ne znam kako je servisiran, no-no.
2.0 HDI u dobrom stanju i ok kilometražom ne možeš naći.
1.6 HDI sam izabrao 6-7 komada i provjerio na Car Verticalu. Pola ih je iz uvoza - Francuska, Belgija... i dva su bila slovenskog porijekla. Išao sam vidjeti tog jednog blizu Rogaške Slatine, 109.000 km, 120 konja, svi računi i ispunjena servisna knjižica, a godište 2017.

Kako je bio na ljetnima, vraćao sam se doma preko Brežica po gume i uzeo jedine zimske na lageru u toj dimenziji 205/55 R17 - Eskimo HP2 (tješim se da su Made in Germany, kad već ne volim Savu).

E sad, ono što se ubrzo desilo zbog godina i male kilometraže je lampica motora, a iako nisam još spojio dijagnostiku, već sam zaključujem da je to DPF.

C4 exterior.PNG
C4 exterior1.PNGC4 interior.PNG
C4 interior1.PNG

Ima li tko prijedlog gdje bi se dalo očistiti DPF? Bilo skidanjem bilo onim Tunap/Datacol sistemima?
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Ipak treba provjeriti sa dijagnostikom ne vjerujem da je već FAP filter i da ga treba čistiti.
Pa provjeri sa ovima gdje si kupio nije valjda da je zasvijetlila na povratku u Hrvatsku?
Mislim da druga lampica svijetli za FAP filter, a i za AdBlue.
Ovakva je poruka za AdBlue
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Squalo

Member
Ipak treba provjeriti sa dijagnostikom ne vjerujem da je već FAP filter i da ga treba čistiti.
Pa provjeri sa ovima gdje si kupio nije valjda da je zasvijetlila na povratku u Hrvatsku?
Mislim da druga lampica svijetli za FAP filter, a i za AdBlue.
Ovakva je poruka za AdBlue
Zasvijetlila je taman kad sam od Furlana išao 🤣
Po putu od do Brežica je bilo par željezničkih prijelaza s rampom, naravno trebalo je stat, a na jednom mi je stajanju malo izrokalo dima iza. Ni prije, ni kasnije.

Moram vidjet gdje da idem na dijagnostiku, a između ostalog sam naručio i OBD.

Poslao sam mail u Pinjušića za čišćenje DPF-a, (kod njih sam rješavao DPF za W639), a slao sam upit i za Tunap.
Nisam pametan koja opcija je bolja čišćenje sa ili bez skidanja, a i ne bi loše injektore provjeriti, jer mi je u interesu imati ispravan auto na duge staze.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako ga želiš očistiti kako Bog zapovijeda, onda ga treba skinuti. Naliti u njega tekućinu predviđenu za taj postupak i pustiti da djeluje pola sata. Zatim ispirati vodom pumpom pod visokim pritiskom dokle godi izlazi crna voda van. Nakon toga ga u pećnici na 100 *C osušiti tako da ništa ne curi van. Kad se ohladi vratiti ga na mjesto i pospajati senzore. Zatim digagnostikom "reći" Engine Ecu da sad ima "novi" FAP.
Amen
 

Milosh

Test
Slažem se za skidanje, ali umjesto ovoga što Slavko predlaže savjetujem da nađeš servis koji se time bavi. Oni skinu DPF, mašina namijenjena za to ga očisti i osuši, dobiješ ispis sa mašine i potvrdu protoka, tj. čišćenja.
 

Squalo

Member
Ne budi lijen, išao sam baciti oko u Adblue tank koji je u bunkeru i vidi čuda - suh unutra. Vidim dno.
Uliti ću Adblue bar 5L, pa da vidim razliku.
 
Na vrh