Pozdrav,
od zadnjeg posta ovdje je prošlo već neko vrijeme, a službeni Berlingo B9 vozi i dalje. Ima 204.000 km trenutno.
Nego, kako mi se obitelj proširila i sad već imam 3 djece (i potrebu za 3 isofixa i nešto većim bunkerom), došlo je vrijeme za obnovu voznog parka. Nakon A-klase i B-klase koje su kupljene iz potrebe u datom trenutku, ali pokazale su se kao vreća bez dna, a na VW sam se svojevremeno opekao, PSA mi se činio kao dobro rješenje za moje potrebe - mama ima 308 1.6 HDI 92 već 13 godina, mene Berlingo služi već 6 godina bez većih problema, odlučio sam se naći Grand C4 Picasso.
Jedan u HR mi je prodan, a htio sam auto sa provjerenom povijesti, pa se bacilo malo na istraživanje po Sloveniji.
Htio sam ili 1.6 HDI ili 2.0 HDI. Mlađi 1.5 HDI zbog lanca nisam htio niti pod razno.
Mjenjač obavezno manualni, jer sam se pecnuo na W245 sa njihovim CVT-om i automatik može kod novog auta, ali rabljenog, gdje ne znam kako je servisiran, no-no.
2.0 HDI u dobrom stanju i ok kilometražom ne možeš naći.
1.6 HDI sam izabrao 6-7 komada i provjerio na Car Verticalu. Pola ih je iz uvoza - Francuska, Belgija... i dva su bila slovenskog porijekla. Išao sam vidjeti tog jednog blizu Rogaške Slatine, 109.000 km, 120 konja, svi računi i ispunjena servisna knjižica, a godište 2017.
Kako je bio na ljetnima, vraćao sam se doma preko Brežica po gume i uzeo jedine zimske na lageru u toj dimenziji 205/55 R17 - Eskimo HP2 (tješim se da su Made in Germany, kad već ne volim Savu).
E sad, ono što se ubrzo desilo zbog godina i male kilometraže je lampica motora, a iako nisam još spojio dijagnostiku, već sam zaključujem da je to DPF.
Ima li tko prijedlog gdje bi se dalo očistiti DPF? Bilo skidanjem bilo onim Tunap/Datacol sistemima?
od zadnjeg posta ovdje je prošlo već neko vrijeme, a službeni Berlingo B9 vozi i dalje. Ima 204.000 km trenutno.
Nego, kako mi se obitelj proširila i sad već imam 3 djece (i potrebu za 3 isofixa i nešto većim bunkerom), došlo je vrijeme za obnovu voznog parka. Nakon A-klase i B-klase koje su kupljene iz potrebe u datom trenutku, ali pokazale su se kao vreća bez dna, a na VW sam se svojevremeno opekao, PSA mi se činio kao dobro rješenje za moje potrebe - mama ima 308 1.6 HDI 92 već 13 godina, mene Berlingo služi već 6 godina bez većih problema, odlučio sam se naći Grand C4 Picasso.
Jedan u HR mi je prodan, a htio sam auto sa provjerenom povijesti, pa se bacilo malo na istraživanje po Sloveniji.
Htio sam ili 1.6 HDI ili 2.0 HDI. Mlađi 1.5 HDI zbog lanca nisam htio niti pod razno.
Mjenjač obavezno manualni, jer sam se pecnuo na W245 sa njihovim CVT-om i automatik može kod novog auta, ali rabljenog, gdje ne znam kako je servisiran, no-no.
2.0 HDI u dobrom stanju i ok kilometražom ne možeš naći.
1.6 HDI sam izabrao 6-7 komada i provjerio na Car Verticalu. Pola ih je iz uvoza - Francuska, Belgija... i dva su bila slovenskog porijekla. Išao sam vidjeti tog jednog blizu Rogaške Slatine, 109.000 km, 120 konja, svi računi i ispunjena servisna knjižica, a godište 2017.
Kako je bio na ljetnima, vraćao sam se doma preko Brežica po gume i uzeo jedine zimske na lageru u toj dimenziji 205/55 R17 - Eskimo HP2 (tješim se da su Made in Germany, kad već ne volim Savu).
E sad, ono što se ubrzo desilo zbog godina i male kilometraže je lampica motora, a iako nisam još spojio dijagnostiku, već sam zaključujem da je to DPF.
Ima li tko prijedlog gdje bi se dalo očistiti DPF? Bilo skidanjem bilo onim Tunap/Datacol sistemima?