Greška p0170

geopard

New member
C5 2006 god 2.0 automatik sa landirenzo plinom. Javlja mi grešku p0170 a sve što sam uspio pročitat greška bi mogla bit lambda sonda, protok zraka uglavnom nešto oko smjese goriva. Negdje sam našao da bi greška mogla bit u ventilu canistera. Da li itko zna gdje se on nalazi?
Vidio sam i da lambda sonda pri istom gasu brzo mijenja vrijednosti od 10 do 98, je li to normalno?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Previše je tu mogućnosti za nagađanje, mislim da je najbolje spojiti ga na pravu dijagnostiku... ima još kakvih simptoma osim tih greški?
 

geopard

New member
Drugih simptoma nema. Jednostavno nakon nekog vremena (cca 20 km) upali onu žutu lampicu i na displeju skoci natpis depolution fault (tak nekak). Prvo sam mislio da je do plina pa sam vozio samo na benzin ali situacija je ista. Auto imam samo 3 mjeseca pa se još učim gdje se šta nalazi. za početak budem provjerio da li negdje puštaju crijeva a onda polako senzore. Kako sam laik imam jedno blesavo pitanje ali ne znam pa pitam. EGR ventil, to imaju samo dizeli ili možda ima i benzinac.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Service box za tu gresku daje opis: p0170-greska ubrizgavanja. Prilicno je skrt na opisu, pa treba krenut klasicnim putem: ocitat dijagnistikom short i long term fuel trim, testirat lambda sondu, pa onda filter goriva, injektori, tlak goriva u praznom hodu, sva crijeva... itd, uglavnom dosta posla. Egr ventil imaju i benzinci uglavnom.
 

geopard

New member
Greška riješena. Naravno glupost. Otišla brtva poklopca ventila pa ulje lagano curka. Ulje se nakupilo oko svječice pa je lagano povremeno probijala. Usput sam zamijenio svječke i očistio ulje oko njih i već tjedan dana se vozim bez problema. E sad nastupa lošiji dio priče, brtva se mijenja tako da dolazi zajedno sa poklopcem a jedan poklopac je 960 a drugi 1100 kuna. Navodno kod nas se ne može nigdje kupit samo brtva. (brtve koje imaju u trgovinama ne pašu)
 
Na vrh