Greska motora - ne pokrece regeneraciju DPFa

drogadrogic

New member
U zadnjih 500injak km mi se pocela pojavljivati greska motora. Dijagnostijka kaze P2448. Greska se pojavi pri jacem pritisku na papucicu gasa. Tada motor udje u nekakav cudni safe mod kao da smanji snagu tako da preko 2500 okretaja uopce nema snage. Na niskim okretajima vuce taki da se kod normalne voznje greska cesto ni ne pojavi.
Ono sto me sada brine je da ne pokrece regeneraciju dpfa. Dijagnostika baca da je prosjek pokretanja regeneracije svakih 750km, a trenutno je proslo 950 km od zadnje regeneracije. Kada sa autom izadjem na otvorenu cestu i steknu se uvjeti da upali regeneraciju onda u pravilu na ekranu dobijem Dpf filter clogging warning. Dali ova p2448 greska moze utjecati na nepokretanje regeneracije?
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, to se i meni događalo na jednom Partneru (2015); jedan od uvjeta je da se tijekom regeneracije temperatura rashladne tekućine ne smije spustiti ispod 70 *C, a u drugoj i trećoj fazi postupka traži gašenje motora od 35 minuta (uz odbrojavanje). Kod druge faze to je OK jer se još ne ohladi ispod 70 *C, ali do zadnje faze temperatura se spusti i cijeli postupak pada upravo na tom zadnjem koraku…

A na P407 je uredno odradio i to sve u jednoj fazi (bez gašenja motora)?
Valjda je drukčiji postupak za drukčije motore?
Ili je do verzije DiagBoxa?
Ali ako uzmeš neku stariju verziju DiagBoxa vjerojatno ti neće moći komunicirati s većinom računala (ECU), pa tako ni s računalom motora (gdje su i parametri ispuha)…

🤷🏻‍♂️
 

Prilozi

Pankoz

Active member
Ne bi bilo loše fizički proveriti nivo eolys-a za DPF.
Možda kompjuter brljavi pa misli da ima eolys-a a u stvari ga nema.
 

drogadrogic

New member
Ne bi bilo loše fizički proveriti nivo eolys-a za DPF.
Možda kompjuter brljavi pa misli da ima eolys-a a u stvari ga nema.
Gdje se nalazi taj tank/mjehur kod obicnog c4 Picassa. Koji su uopce intervali za to. Ja sam uzeo auto sa 60k, sada sam na skoro 120k
 

drogadrogic

New member
P2448 greška otklonjena. Rupa crijevu usisa zraka u motor.
I dalje javlja Risk of particular filter clogging kada se se vozi iznad 120 130.
Mislim da je greška direktno povezana sa diferencijalnim tlakom u DPFu.
U leru je cca 20-30 mBara, na brzinama preko 130 ide na 200 mBara (cinimi se da gresku javi kada predje 200 mBara)

Ispuh prije dpfa nije prešao 400 stupnjeva nakon 15ak minuta vožnje na 130kmh
 

Prilozi

drogadrogic

New member
P2448 greška otklonjena. Rupa crijevu usisa zraka u motor.
I dalje javlja Risk of particular filter clogging kada se se vozi iznad 120 130.
Mislim da je greška direktno povezana sa diferencijalnim tlakom u DPFu.
U leru je cca 20-30 mBara, na brzinama preko 130 ide na 200 mBara (cinimi se da gresku javi kada predje 200 mBara)

Ispuh prije dpfa nije prešao 400 stupnjeva nakon 15ak minuta vožnje na 130kmh
Bio da duljem putovanju i očito je obavio regeneraciju.
Risk of particular filter clogging se javljala na početku ali kako su kilometri išli sve rjeđe se pojavljivala.
Nakon cca 800 km na autocesti diferencijalni tlak u leru na dpfu je oko 4 mBara.
Po dijagnostici potrošeno 8 ml aditiva na 800 km tako da bi inicijalno punjenje aditiva (1320ml) trebalo držati oko 130 do 150 tisuća kilometara
 
Na vrh